بعد از برگزاري امتحان سمپاد، شرکت کنندگان اين سنجش، بي صبرانه منتظر اعلام نتايج آزمون تيزهوشان هستند، از اين رو بسياري از دانش آموزان، هر روز به سايت پادا و آزمون براي دريافت کارنامه خود مراجعه مي کنند، اما بايد به اين نکته توجه داشته باشند که لينک دريافت کارنامه تنها در مهلت تعيين شده توسط سازمان سنجش، فعال خواهد شد.

به همين خاطر ما تلاش کرديم تا تمامي اطلاعات مورد نياز در اين خصوص را در اختيار داوطلبان شرکت در آزمون ورودي تيزهوشان قرار داده تا کمي از استرس و نگراني والدين و دانش آموزان کاسته شود. در صورتي که نياز به دريافت مشاوره در اين خصوص را داريد، بهتر است با مجموعه ما تماس گرفته تا مشاوران تحصيلي مجموعه مشاوره تلفني اطلاعات لازم را به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهند.

اعلام نتايج تيزهوشان

نتايج آزمون تيزهوشان، هر ساله از طريق وب سايت استعداد هاي درخشان به آدرس، pada.medu.ir اعلام مي شود، يعني تمامي شرکت کنندگان اين آزمون در تاريخ تعيين شده، با مراجعه به پنل کاربري خود در اين وب سايت، مي توانند اقدام به رويت و دريافت کارنامه خود نمايند.

پس از آن، اگر جزو گروه پذيرفته شدگان باشند، بايد به مدرسه محل قبولي مراجعه و با ارائه مدارک ضروري، فرايند ثبت نام خود را تکميل نمايند، البته در صورتي که شما نيز جزو گروه پذيرفته نشدگان مي باشيد، اگر اعتراضي به نتيجه آزمون داريد، بهتر است در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش درخواست خود را ثبت و اين موضوع را پيگيري نماييد.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

با در نظر گرفتن اين موضوع که، هنوز فرايند ثبت نام آزمون تيزهوشان در سال 1402 برگزار نشده، زمان دقيقي نيز در خصوص اعلام نتايج اين سنجش در دسترس نيست.

البته در سال گذشته يعني 1401، نتيجه اين امتحان در مرداد ماه اعلام شد و داوطلباني که در آزمون تيزهوشان شرکت کرده بودند، در زمان اعلام شده با مراجعه به وب سايت مربوطه توانستند نتيجه آزمون خود را دريافت نمايند.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

پس از برگزاري، آزمون ورودي تيزهوشان پايه نهم به دهم، شرکت کنندگان اين سنجش، منتظر دريافت نتيجه اين امتحان مي باشند، زيرا با اطلاع از عملکرد خود مي توانند متوجه شوند که واجد شرايط ادامه تحصيل در اين مدارس هستند يا خير؟

در سال گذشته (1401) در تاريخ 2 مرداد، داوطلبان تحصيل پايه دهم در مدارس تيزهوشان با مراجعه به وب سايت پادا، توانستند نتيجه آزمون را دريافت نمايند، البته با در نظر گرفتن مشکلاتي مانند؛ شلوغي سرورها، نيمه بالا آمدن صفحه اعلام نتيجه، افرادي که موفق به ورود به وب سايت پادا نشده بودند، با مجموعه مشاوره تلفني تماس گرفته و کارشناسان ما به صورت مستقيم کارنامه نهايي افراد را دريافت و برايشان ارسال مي کردند.

با تعيين مهلت اعلام نتيجه آزمون مدارس تيزهوشان اين مقاله به روز رساني خواهد شد.

نحوه مشاهده نتايج آزمون مدارس تيزهوشان 1402 – 1403

1_ جهت رويت و دريافت نتايج آزمون تيز هوشان، بايد در تاريخ مقرر، به سايت pada.medu.ir مراجعه نماييد.

2_ گزينه “مشاهده کارنامه” را انتخاب نماييد.

3_ کد ملي و رمز عبور پادا خود را در فيلد هاي مربوطه درج نماييد.

4_ در اين صفحه اطلاعات هويتي دانش آموز به همراه لينک “دريافت کارنامه” درج شده که با انخاب لينک مذکور، به سادگي نتيجه آزمون تيزهوشان را مشاهده نماييد.

صدور کارنامه آزمون تيزهوشان 1402

داوطلبان پذيرفته شده در آزمون تيزهوشان 

براي اين گروه از دانش آموزان کارنامه اي صادر نشده و تنها وضعيت قبولي آن ها در پنل کاربري قابل مشاهده مي باشد. افراد پذيرفته شده بايد در زمان مشخص شده اقدام به تکميل فرايند نام نويسي خود در مدرسه پذيرفته شده نمايند.

داطلبان پذيرفته نشده در آزمون تيزهوشان

اين دانش آموزان با ورود به پنل کاربري شخصي خود، مي توانند کارنامه خود را دريافت و در صورت اعتراض، درخواست خود را در زمان مربوطه ثبت نمايند.

سخن نهايي

ما تلاش کرديم در بطن اين مقاله شما عزيزان را کامل و مفصل با زمان و نحوه مشاهده نتايج آزمون تيزهوشان، آشنا سازيم، فراموش نکنيد براي دريافت کارنامه خود بايد به سامانه مذکور مراجعه نماييد، در صورتي که به دلايل گوناگوني مانند بالا نيامدن سامانه، نيمه باز شدن صفحه و … موفق به دريافت کارنامه خود نشديد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي ما تماس بگيريد تا در سريع ترين مشکل شما را مرتفع ساخته و اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار دهند.

 

منبع