متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، چندر روز پیش از برگزاری این سنجش، باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند و در صورت عدم دریافت به موقع این کارت، اجازه شرکت در این امتحان را نخواهند داشت.

با توجه به ضرورت این موضوع، الزامی است که داوطلبان از زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اطلاع داشته، تا هم بتوانند در آزمون شرکت کرده و هم در صورت وجود مغایرت اطلاعات درج شده، آن را ویرایش نمایند.

چنانچه موفق به دریافت و یا ویرایش کارت ورود به جلسه خود نشده اید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته، تا این موضوع را برایتان پیگیری نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد، چند روزی پیش از برگزاری این سنجش می توانند اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

با توجه به این موضوع که این کنکور در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، ۲ تا ۳ روز، پیش از این تاریخ، لینک دریافت این کارت بر روی وب سایت ثبت نام کنکور ارشد فعال می شود.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۲ حدود سه روز قبل از تاریخ برگزاری یعنی از ۷ اسفند ماه خواهد بود که توسط سایت سنجش اعلام شده است.

نکته : در صورت عدم دریافت کارت ورود به جلسه، داوطلب حق شرکت در این آزمون را نخواهد داشت.

با فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، لینک فوق در این قسمت قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

۱_ وارد وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به آدرس sanjesh.org شوید.

۲_ گزینهکارشناسی ارشدرا انتخاب نمایید.

۳_ لینکدریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲را انتخاب کنید.

۴_ از قسمت سمت راستی این صفحه، گزینهورود به سیستمرا انتخاب کنید.

۵_ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از یکی از ۲ روش، می توانید استفاده کنید؛

_شماره پرونده ۷ رقمی به همراه کد پیگیری ثبت نام

شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

بر روی کارت ورود به جلسه ارشد، اطلاعات ثبت نامی فرد داوطلب به همراه تاریخ و محل برگزاری آزمون درج شده، که صحیح بودن تمامی این موارد، بسیار ضروری است، زیرا در صورت وجود کوچک ترین اشتباهی، متقاضی نمی تواند در سنجش مربوطه شرکت نماید.

خوشبختانه سازمان سنجش، بستری برای اصلاح چنین ایراداتی در نظر گرفته تا حق هیچ داوطلبی پایمال نشود، ویرایش این اطلاعات هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد، اما شرایط خاصی را برای انتخاب هر یک از روش های مربوطه باید در نظر گرفت که می توانید برای اطلاع از آنها، با مجموعه ما تماس گرفته تا کارشناس مربوطه، اطلاعات لازم در این خصوص را، در اختیارتان قرار دهد.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد، یکی از ضروری ترین اقداماتی می باشد که داوطلبان شرکت در امتحان مذکور در صورت وجود اشتباه در کارت دریافتی خود باید آن را پیگیری نمایند.

در نتیجه، اگر قصد اصلاح برخی اطلاعات مانند زبان رشته امتحانی اول، معلولیت و غیره را دارید، می توانید در مهلت تعیین شده به این باجه ها مراجعه نمایید.

به محض انتشار لیست باجه های رفع نواقص، لینک دانلود آن در این قسمت قرار خواهد گرفت.

نکات مربوط به رفع نواقص کارت

۱_ در صورت وجود مغایرت در اطلاعاتی مانند؛ نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل کاردانی و کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی مقاطع مذکور، باید تا روز قبل از آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه و از طریق لینک مربوطه اقدام به اصلاح این اطلاعات نمایید.

۲_ امکان تغییر کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون نیست.

۳_ اگر جزو متقاضیانی هستید که می توانند از سهمیه استفاده نمایند، ولی سهمیه شما توسط ارگان مربوطه تایید نشده، می توانید با ویرایش مجدد اطلاعات خود، ۲ روز بعد از آزمون به ارگان ذیربط، مراجعه کرده تا از وضعیت خود مطلع شوید.

۴_ چنانچه کارت ورود به جلسه شما بدون عکس می باشد، باید با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳*۴ و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار خود به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص استان محل زندگی خود، مراجعه نمایید.