بعد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شرکت کنندگان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه هستند، تا در صورت کسب رتبه و تراز مورد نیاز، خود را برای مرحله بعد که مصاحبه حضوری می باشد، آماده سازند، به همین خاطر ما تلاش کردیم تا در این مطلب، خیلی صریح و بیپرده در رابطه با تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و نحوه مشاهده آن صحبت کنیم.

با در نظر گرفتن چالش های مختلفی در این باره مانند؛ عدم بالا آمدن سامانه، شلوغی سرورها، نصفه بالا آمدن صفحه، فراموشی اطلاعات مهم و ضروری، عدم تایید اطلاعات و …. هنگام دریافت نتیجه آزمون های استخدامی، مجموعه مشاوره تلفنی بستری را ایجاد ساخته تا شما با یک تماس تلفنی کوتاه، بتوانید تمامی این اقدامات را پیگیری و فایل کارنامه خود را دریافت نمایید.

البته ضرورت و چالش های مشاهده نتیجه آزمون فوق تنها به همین چند مورد ختم نشده، بلکه شما با اقدام به موقع در این خصوص، می توانید خود را برای مصاحبه نیز آماده ساخته و یا حتی به دلیل عدم دسترسی به موقع به کارنامه خود، به جلسه مصاحبه حضوری خود نرسید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت چند مرحله ای برگزار شده و داوطلبان تنها در صورت کسب تراز و رتبه لازم می توانند وارد مرحله بعدی شوند.

مهم ترین بخش این سنجش، آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است و فقط افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته شده باشند، باید برای مصاحبه حضوری، به مرکز فوق مراجعه نمایند.

اعلام نتیجه اولیه

حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون کتبی، نتیجه اولیه آن منتشر خواهد شد. با توجه به سال گذشته، زمان برگزاری این سنجش در روز ۱۶ اردیبهشت ماه بوده و نتایج در ماه اول تابستان اعلام شده است، با این اوصاف پیش بینی می کنیم، اعلام نتیجه اولیه این آزمون در سال ۱۴۰۲ نیز در همین تاریخ باشد.

با اعلام تاریخ دقیقی در این خصوص، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

اعلام نتیجه نهایی

بعد از اعلام نتایج اولیه و برگزاری مصاحبه های حضوری، نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با توجه به سال گذشته، حدودا مرداد ماه مشخص می شود.

البته با توجه به عدم وجود اطلاعیه ای دقیقی در این خصوص، نمی توانیم به طور قطع در این باره صحبت کنیم.

 نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱_ ابتدا وارد وب سایت سازمان سنجش به آدرس، sanjesh.org شوید.

۲_ از منوی سمت راست، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” را انتخاب نمایید.

۳_ در این صفحه، بر روی لینک “اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

۴_ ۲ روش برای مشاهده کارنامه ارائه شده که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

روش اول : شماره پرونده + شماره شناسنامه یا کد ملی

روش دوم : شماره داوطلبی + نام خانوادگی + نام + شماره شناسنامه + سال تولد

 اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱_ وارد وب سایت سازمان سنجش شده و از منوی سمت چپ بالای صفحه گزینه “ارسال درخواست” را انتخاب نمایید.

۲_ در صورتی که قبلا عضو این سامانه شده اید، گزینه “ورود به سامانه” و در غیر این صورت گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب نمایید.

۳_ اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

۴_ جهت ثبت درخواست خود از منوی سمت راستی، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب کنید.

۵_ در این مرحله باید نوع آزمون و تاریخ برگزاری آن را مشخص و سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید.

سخن نهایی

بعد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شرکت کنندگان این سنجش با استرس فراوان منتظر اعلام نتایج بوده تا از سرنوشت خود مطلع شوند.

با در نظر گرفتن چند مرحله ای بودن این سنجش، با اعلام نتیجه اولیه که بر اساس سال گذشته در تیرماه بوده، در صورتی که داوطلب تراز و رتبه مورد نیاز برای مصاحبه را کسب کرده باشد، به مصاحبه حضوری دعوت شده و حدودا در مرداد ماه نیز نتیجه نهایی قبولی منتشر می شود.

همچنین متقاضیان می توانند، در صورت نیاز، درخواست اعتراض خود به نتیجه نهایی را ثبت کرده تا بررسی شود.

در این مطلب ما نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ثبت اعتراض را برایتان شرح داده ایم، در صورتی که هنوز پاسخ مناسبی برای سوال خود پیرامون این موضوع نیافته اید، می توان با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان تحصیلی ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

منبع

مطالب پر بازدید

مطالب مرتبط

استخدام بانک ایران زمین 1402

استخدام بانک سینا 1402