چرا تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو اهمیت دارد؟ تماس با پشتیبانی طرح یکپارچه خودرو چه کمکی به متقاضیان میکند؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو، معمولا دارای برخی نواقص فنی و فرآیندی ریز و درشت میباشد. معمولا ابهامات و سوالاتی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که در هیچ کجای سامانه و همچنین دیگر منابع اطلاع رسانی، اشاره دقیق و کاملی به آنها نشده است، لذا ثبت نام صحیح و کامل و موفق در طرح یکپارجه خودرو، نیارمند دانستن و رعایت کردن برخی نکات ریز و درشت میباشد.

بنابراین اگر اطلاعات کافی از رونده  تا حدی مبهم و سردرگم کننده ی سامانه سامانه یکپارچه فروش خودرو نداشته باشید، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید یا بدون آنکه سامانه به شما خطا یا تذکری به شما بدهد، فرصت ثبت نام نهایی و استفاده از این طرح را از دست بدهید و وقتی متوجه اشتباه خود بشوید که دیگر دیر شده و فرصتی برای تصحیح وجود نداشته باشد، و عملا شما فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست داده باشید.

مرکز الورایانه کمک، به عنوان مرکز پشتیبانی غیرحصوری این سامانه و چندین سامانه مشابه دیگر؛ از روش های مختلف تمام نکات، ابهامات و سوال های احتمالی در خصوص این سامانه را کشف و تا حد زیادی ابهام زدایی کرده ایم و آماده اطلاع رسانی و خدمت رسانی به تمام متفاضیان عزیز ار سراسر کشور میباشد.

اگر سوال یا ابهامی دارید ما به صورت کامل موضوع  را برای شما توضیح میدهیم، و حتی این امکان وجود دارد که کارشناس های مرکز کل فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو (صفر تا صد کار) را برایتان انجام داده و نتایج را به صورت فایل و اسکرین شات برایتان ارسال کنند، تا خیالتان بابت یک ثبت نام و انتخاب خودروی صحیح و موفقیت راحت باشد.

بیشتر بخوانید:  سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان sanjesh.healthehr.ir

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و رفع آنی و تلفنی تمام سوالات و مشکلات مربوط به این سامانه، میتوانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

از سراسر کشور فقط از تلفن ثابت عینا شماره فوق را بدون کد و صفر شماره گیری نمایید

کارشناسان پشتیبانی، همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع آنی تمام مشکلات شما میباشند

 

تاریخ ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان میبایستی، تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نموده و تا نهایتا روز .۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرآیند بلوکه کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را انجام داده باشند.

سپس متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است ، می توانند از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه های مربوطه ثبت نماید

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

جهت ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، در قدم اول آدرس اینترنتی esalecar.ir را در مرورگر خود سرچ کرده، اولین نتیجه بالا آمده را انتخاب نمایید.

سپس از منوی اصلی سایت گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

در صفحه ی جدیدی که نمایش داده می شود، می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد فعال سازی”، کد فعال‌سازی را دریافت کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

در راستای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تخصیص esalecar.ir، باید به شرایط زیر توجه کنید:

مشخصات خودرو: در هنگام ثبت نام خودرو، باید اطلاعات دقیق و کاملی از خودرو شامل برند، مدل، سال ساخت، رنگ، کارکرد و سایر اطلاعات مربوط به وضعیت فنی و اساسی خودرو را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام بیمه سلامت رایگان

پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

به طور کلی، پیش ثبت نام برای لیست نوبت دهی در سایت esalecar.ir، به این صورت است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را به عنوان درخواست نوبت دهی وارد کنند. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار آنها قرار می‌گیرد. با استفاده از این کد رهگیری، می‌توانند وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند و هنگامی که نوبت مورد نظر به آنها تعلق می‌گیرد، خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

مهم است بدانید که پیش ثبت نام در سایت esalecar.ir، هیچ‌گونه تعهدی برای خرید خودرو ندارد و تنها برای دریافت نوبت خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، نحوه اختصاص نوبت خرید به درخواست‌های مختلف، به تصمیم سازندگان سایت وابسته است و هیچ تضمینی برای دریافت نوبت خرید در زمان مورد نظر وجود ندارد.

ثبت نام قطعی خودرو های داخلی در esalecar.ir

مراحل ثبت نام قطعی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، به شرح زیر است:

فرایند طرح یکپارچه عرضه خودرو برمبنای فرآیند نوبت دهی شامل سه مرحله زیر است:

مرحله اول: پیش‌ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی به ازای هر محصول مشخص براساس برنامه تولید

مرحله سوم: :قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

لیست خودروهای ارائه شده در سامانه یکپارچه خودرو های داخلی

سامانه یکپارچه فروش خودرو مختصی شرکت های تولید کننده خوردوی داخلی میباشد. 

لازم به ذکر است در مرحله دوم شرح شرکت ایران خودرو شرکت نکرده و هیچ خودرویی عرضه نکرده است.

کلام آخر

برای ثبت نام صحبح و موفق در سامانه یکپارچه فروش خودرو ابتدا اطلاعات کافی از روند و شرایط آن را کسب کنید، تا در حین یا پس از ثبت نام دچار مشکل نشوید.

اگر دانش کافی یا تمرکز کافی برای این کار را ندارید، پیشنهاد میکنیم ثبت نام و انتخاب خودروی خود را به یک شحص یا مجموعه بانجربه بسپارید تا این کار را به شکل درست و دفیف برای شما انجام دهند.

منبع