x تبلیغات
آموزشی

رفع پیغام your account was compromised-حساب شما به خطرافتاده

 برنامه اینستاگرام همیشه سعی داشته بالاترین امنیت را برای کاربران خود فراهم کند، از این رو به عده ای از کاربران که با ربات های اتوماسیون ( ربات های افزایش فالوور و لایک و کامنت ) به فعالیت در اینستاگرام میپردازند، با پیغام your account was compromised هشدار میدهد که فعالیت های اسپم خود را متوقف کنند و هر چه سریع تر به رفع پیغام your account was compromised اینستاگرام توجه کنند.

این هشدار به این معناست که ” حساب شما به خطر افتاده است ” ارور your account was compromised یک هشدار محسوب میشود، که اینستاگرام در یک قدمی مسدودی دائمی اکانت، به شما آن را اعلام میکند، و چنانچه در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت اقدام به رفع مشکل ارور your account was compromised نکنید، اکانت شما بلاک میشود.

ولی این هشدار با بخشی همراه است که از شما میخواهد رمز عبور خود را تغییر دهید، زیرا اینستاگرام متوجه اشتراک گذاری پسورد شما با ربات های اسپم شده است.

گاهی هم ممکن است شما فعالیت خاصی که محدودیت های اینستاگرام را زیر سوال ببرد انجام نداده اید، اما همچنان با پیغام your account was compromised و در بعضی مواقع با ارور we restrict certain activity نیز رو به رو خواهید شد، که هر دو ارور به معنای این است که فعالیت شما در اینستاگرام اسپم است و درحال نقض قوانین و چارچوب اینستاگرام هستید.

البته اگر زود دست به کار شوید و به مقاله ” راه های رفع بلاک اینستاگرام ” مراجعه کنید مشکل بلاکی شما در کمتر از یک ساعت حل خواهد شد.

رفع پیغام your account was compromised
اگر برنامه هایی برای رشد پیج اینستاگرام خود دانلود کرده اید که بر خلاف قوانین و خط مشی های این پلتفرم عمل میکند، قطعا با ارور your account was compromised مواجه خواهید شد.دلایل زیر از مهمترین عوامل پیغام your account was compromised میباشد:

ارسال دایرکت های پشت سر هم و تبلیغاتی·
فالو آنفالو کردن بسیار سریع در مدت کم·
کامنت گذاشتن های پی در پی و تکراری زیر محتوای نامربوط·
انتشار پشت سر هم پست و استوری و رعایت نکردن محدودیت ها·
سپردن پیج به ربات های اینستاگرام
  حالا سوال اینجاست که برای حل مشکل پیغام your account was compromised اینستاگرام چه اقدامی انجام دهیم..؟؟

برای حل این مشکل ابتدا پسورد خود را تغییر دهید، بعد از تغییر رمز عبور خود به مدت ۳ الی ۵ روز وارد اکانت خود نشوید و اگر هم وارد شدید از فالو و آنفالو و لایک و کانت نیز خودداری کنید.

قدم دوم برای رفع ارور your account was compromised این است که تمام برنامه های کمکی شخص ثالث را از اکانت خود پاک کنید و دیگر هیچ رباتی را برای فعالیت هایی مانند فالو آنفالو و لایک و کامنت به اکانت خود راه ندهید.

 

حل مشکل من ربات نیستم (به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید)- بازگردانی پیج های معلق(ساسپند) و یا دیسیبل (غیرفعال) شده و اینستاگرام یوزر شده - حل تمام مشکلات مربوط به ورود دو مرحله ای (دو عاملی) اینستاگرام - رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود - بازگردانی پیچ های هک شده (حتی اگر هکر شماره تلفن، ایمیل، گذرواژه و ای دی پیج را تغییر داده باشد) - بازگردانی پیج هایی که رمز عبور را فراموش کرده اید و یا دسترسی به شماره موبایل و ایمیل پیج ندارید - بازگردانی پیچ های فیشینگ شده- بازگردانی پیج های مسدود یا بلاک شده - رفع مشکل پیج های محدود شده (محدود شدن لایو، لایک، کامنت، استوری، دایرکت، پست گذاشتن و ..) - بازگردانی پیج های قفل شده (لاک شده) - برطرف کردن مشکل پیج های شدوبن شده - رفع مشکل بیرون پریدن از اینستا - حل مشکلات وارد شدن به اینستا - رفع مشکل عدم دریافت لینک بازیابی گذرواژه - حل مشکل عدم امکان ارسال یا دریافت پیام در دایرکت - دیلیت کردن دائم و موقت پیچ - بازگردانی پیچ های دیلیت شده (حتی اگر ای دی پیج را فراموش کرده اید) - امنیت پیج - بالا بردن امنیت پیج برای جلوگیری از هک شدن - و همچنین برطرف کردن تمام مشکلات مربوط به اینستاگرام به صورت غیرحضوری و آنی
برای مطمئن شدن از اینکه جز خودتان کاربر دیگری در اکانتتان نیست مراحل زیر را پیش بروید:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید،

از قسمت پروفایل وارد تنظیمات خود شوید،

گزینه security را انتخاب کنید،

سپس وارد گزینه apps and website شوید.

در این قسمت میتوانید لیست برنامه های شخص ثالث را که به اکانت شما دسترسی دارند مشاهده کنید.نکته ی قابل ذکر این است که اگر میخواهید از این برنامه ها هم استفاده کنید مواردی را انتخاب کنید که توسط سرورهای اصلی اینستاگرام تایید شده و معتبر باشد که اگر غیر از این باشد مجددا با ارور your account was compromised مواجه خواهید شد، که اگر برای دوم این هشدار را دریافت کنید اکانت شما بلاک دائم میشود.

رفع پیغام your account was compromised اینستاگرام با راه حل های دیگر
عبارت your account was compromised به این معناست که: حساب کاربری شما به خطر افتاده است، در واقع اینستاگرام میخواهد از حساب شما محافظت کند و از دسترسی دیگران جلوگیری کند،زیرا این گونه متوجه شده که برنامه ها و ربات هایی پسورد شما را دارند و به اکانت دسترسی دارند.اگر بعد از عوض کردن رمزعبور (پسورد) خود همچنان نمیتوانید وارد اکانت خود شوید، بهتر است اکانت اینستاگرام را به اکانت facebook خود متصل کنید، با از اقدام اینستاگرام بیشتر به شما اعتماد میکند.

رفع پیغام your account was compromised با تغییر آی پی

برای رفع پیغام your account was compromised میتوانید اینستاگرام را گول بزنید و با استفاده از دستگاه های دیگر و تغییر آی پی وارد اکانت خود شوید، برای انجام این اقدام بهتر است که اینستاگرام را از تلفن همراه خود پاک کنید و از طریق گوشی دیگری و یا کامپیوتر، وارد اکانت خود شوید.

توجه کنید که هنگام ورود از طریق دستگاه دیگر حتما دقت کنید و رمز عبور خود را درست وارد کنید وگرنه مجددا اینستاگرام به حساب شما حساس شده و ارور your account was compromised نمایان میشود.

البته پیشنهاد ما این است که برای وارد کردن رمز عبور خود از اینستاگرام بخواهید کدی را به شماره همراه شما ارسال کند، به این ترتیب اعتماد اینستاگرام افزایش میابد.

برای تغییر آی پی میتوانید از فیلتر شکن ها (vpn) نیز استفاده کنید.

 تغییر داده تلفن همراه و رفع پیغام your account was compromised

یکی از روشهای ساده برای حل مشکل your account was compromised این است که اگر از اینترنت همراه استفاده میکنید، آنرا با وای فای تعویض کنید و اگر با وای فای متصل هستید از داده همراه استفاده کنید، همچنین میتوانید برای لحظاتی به نقطه اتصال دستگاه دیگری متصل شوید و با این تغییرات شانس خود را امتحان کنید.

 پاک کردن لینک هایی در اکانت و رفع ارور your account was compromised

گاهی ممکن است در بیو خود لینک وارد کرده باشید برای حل مشکل your account was compromised بهتر است که اگر در قسمت بیو یا زیر پست هایتان لینکی وارد کرده اید به سرعت آنها را پاک کنید.گاهی ممکن است به راحتی نتوانید لینک های موجود را پاک کنید اما نگران نباشید میتوانید آنها را report کنید و از بروز مشکل جلوگیری کنید.

 کلام آخر 

بهتر این است که برای افزایش فالوور از روشهای طبیعی استفاده کنید و اکانت خود را به ربات های اینستاگرام نسپارید زیرا یکی از اصلی ترین دلایل پیغام your account was compromised، ربات ها و فعالیت های اسپم آنها هستند، پس بهتر است از روشهایی مانند تبادل با پیج های دیگر، تولید محتوای جذاب برای کاربران و تبلیغات در چارچوب اینستاگرام استفاده کنید. 

اگر برای بار دوم ارور your account was compromised یا ارور we restrict certain activity را دریافت میکنید به این معناست که اکانت شما در آستانه حذف دائم قرار دارد، حال اگر اکانت شما بیزنسی باشد مشکل دوچندان خواهد بود در نتیجه از اقدامات اصافی بپرهیزید و مشکل خود را با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید.  
منبع: الو رایانه کمک

۳ روش حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

  

حتما برایتان پیش آمده که هنگام ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده باشید و نتوانید وارد برنامه شوید یا اینکه داخل برنامه باشید و بیرون بپرید،

و با ارور your account has been disabled for violating our terms

مواجه شوید، این ارور به این معناست که:

“حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیرفعال شده است.”

در ادامه راهکار های حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

فعالیت در اینستاگرام دارای شرایط و ضوابتی است که اگر آنها را رعایت نکید و محدودیت ها را زیر پا بگذارید، دچار ارور your account has been disabled for violating our terms خواهید شد.

رفع این مشکل برای افراد عادی که در اینستاگرام فعالیت خاصی ندارند ممکن است زیاد حیاتی نباشد، اما افرادی هستند که از اینستاگرام خود درآمد میلیونی دارند، قطعا حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام برای آنها بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

اگر بخواهیم به حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام بپردازیم ابتدا باید دلیل این ارور را بررسی کنیم که دیگر اکانت شما دچار این مشکل و دیسیبل شدن نشود، چرا که اگر این مشکل برای دوم تکرار شود دیگر اکانت شما نخواهد برگشت و برای همیشه مسدود خواهد شد.

پس برای حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام ابتدا باید دلایل پیدایش این مشکل را بدانیم.

 

حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

دلایلی از جمله:

  • نقض قوانین و مقررات اینستاگرام
  • استفاده از فیلتر شکن ها (vpn)
  • اشتباه ربات ها و هوش مصنوعی

دلایل پیدایش ارور your account has been disabled for violating our terms می باشند.

هر یک از این دلایل توضیحات گسترده ای دارند و هر یک به تنهایی میتواند باعث دیسیبل شدن پیج اینستاگرام شما شود که در ادامه راجع به هریک توضیح مختصری داده ایم.

 

چرا استفاده از وی پی ان در پیدایش ارور your account has been disabled for violating our terms موثر است؟

استفاده از فیلتر شکن های متعدد که از سرورهای مختلف به اکانت اینستاگرام متصل میشوند یکی از دلایل دیسیبل شدن اینستاگرام و ارور your account has been disabled for violating our terms میباشد.

پس هنگامی که در مدت زمان کوتاهی از سرور چند vpn مختلف وارد اینستاگرام خود شوید، اینستاگرام شما ربات تشخیص میدهد و با نمایش ارور your account has been disabled for violating our terms  پیج شما دیسیبل میکند.

تا حد ممکن هنگام وارد شدن به اینستاگرام فیلترشکن خود را خاموش کنید که از دیسیبل شدن اکانت خود جلوگیری کنید.

 

نقض قوانین اینستاگرام و ارور your account has been disabled for violating our terms

هر شبکه ی اجتماعی برای فعالیت کاربران خود قوانین و محدودیت هایی در نظر گرفته است، که اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست، و به طبع سرپیچی از قوانین و محدودیت هایی که اینستاگرام برای شما در نظر گرفته باعث دیسیبل شدن اینستاگرام شما خواهد شد.

اشخاصی که اکانت تازه تاسیس در اینستاگرام دارند در طول یک ساعت بیشتر از ۳۰ عدد فالو آنفالو، لایک، کامنت و پیام نباید داشته باشند، و افرادی که اکانت قدیمی دارند نیز در طول یک ساعت بیشتر از ۶۰ عدد نباید فالو آنفالو، لایک ، کامنت و دایرکت داشته باشند،

و اگر فعالیت شما از این تعداد فذاتر برود موجب دیسیبل شدن اینستاگرام شده و با ارور your account has been disabled for violating our terms  مواجه خواهید شد.

  • قانون کپی رایت اینستاگرام چیست؟

هرزمان که شما در صفحه شخصی خود، محتوایی را از صفحه ی اشخاص دیگر کپی کرده باشید، مشمول قانون کپی رایت شده اید و از آنجایی که کپی رایت نیز جز محدودیت های اینستاگرام میباشد، بلافاصله بعد از نقض قانون کپی رایت، پیج شما از سمت اینستاگرام دیسیبل میشود و ارور your account has been disabled for violating our terms نمایان میشود.

 

اشتباه ربات ها و هوش مصنوعی در پیدایش ارور your account has been disabled for violating our terms

گاهی انجام فعالیت های اسپم از سمت شما، ربات ها و هوش مصنوعی اینستاگرام را به اشتباه می اندازد.

اینکه خارج از قوانین اینستاگرام فعالیت هایی از جمله فالو و آنفالو و لایک و کامنت را انجام دهید، باعث میشود که هوش مصنوعی اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد و به دیسیبل شدن پیج اینستاگرام شما منجر شود. باید توجه داشته باشید که برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام مراحلی را باید طی کنید و اگر حتی یکی از مراحل را اشتباه انجام دهید اکانت شما کلا از دسترس خارج خواهد شد. اما نگران نباشید ما مقاله ای تحت عنوان رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام جمع آوری کرده ایم که باخیال راحت میتوانید مشکل خود را حل کنید.

 

برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

در این قسمت از راه حل، بنا را بر این میگذاریم که دلیل دیسیبل شدن پیج شما نقض قوانین اینستاگرام بوده.

التبه باید به این نکته توجه داشته باشید که این اقدامات برای بازگردانی پیج دیسیبل شده شما حتمی نیست و نباید صددرصد امیدوار باشید. اما نگران نباشید کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مشکل شما را در کمتر از یک ساعت و بصورت کاملا تضمینی حل میکنند.

 هنگامی که به دلیل فعالیت های اسپم پیج شما دیسیبل شده و با ارور your account has been disabled for violating our terms (حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیرفعال شده است) مواجه شده اید، اولین قدم این است که به اینستاگرام درخواست باز شدن حسابتان را اعلام میکنید تا اکانت شما را مجدد بررسی کند.

فرایند این بررسی برای بعضی افراد تا ۳ روز، و برای بعضی دیگر تا ۲۰ روز هم ممکن است طول بکشد.

برای بازگردانی پیج دیسیبل شده خود میتوانید از مراحل زیر اقدام کنید:

  • هنگامی که وارد اینستاگرام شدید و با پیغام your account has been disabled for violating our terms مواجه شدید، بجای لمس گزینه ok بر روی گزینه learn more کلیک کنید.
  • صفحه ی جدید باز میشود که باید در آن صفحه گزینه Let us know را انتخاب کنید.

 

  • در صفحه ی جدیدی که باز میشود در جواب سوال” If ypu believe your account was disabled by mistake” دو گزینه ی yes و no وجود دارد.

چنانچه اکانت شما بیزنس پیج است (اکانت کاری) روی گزینه yes، و اگر اکانت شما شخصی است، گزینه ی no   را انتخاب کنید.

  • این مرحله بسیار حساس میباشد که باید اطلاعات را به صورت دقیق وارد کنید که اکانت دیسیبل شده برگردد،

در کادر اول نام واقعی خود را وارد کنید، در کادر دوم نام حساب کاربری خود( اسم پیج ) را وارد کنید،

سپس در کادر سوم ایمیل خود را بدون غلط املایی به صورت کاملا صحیح وارد کنید. در بخش انتخاب محل سکونت بهتر است که United States  را وارد کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر اکانت شما کاری است (بیزنس اکانت) iran را وارد کنید.

  • در این مرحله اگر از شماخواسته شد فایل یا مطلبی راآپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.
  • بعد از انجام این مراحل طی چند ساعت آینده ایمیلی دریافت میکنید که برای حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام از شما خواسته میشود روی یک تکه کاغذ رمز ایمیلی که برای شما ارسال شده را به صورت واضح با اعداد انگلیسی و به همراه نام کاربری و نام خود یادداشت کنید.
  • بعد ازانجام مرحله قبل، لازم است که کاغذ نوشته شده را با دو دست مقابل صورت خود بگیرید به صورتی که هم کاغذ و هم چهره تان مشخص باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ارسال عکس بی کیفیت و با دوربین ضعیف، نتیجه کار حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام  شما را مختل میکند.
  • سپس از شما میخواهند که اگر اکانت شما بیزنسی است مدارک مربوط به کار خود را به صورت فایل ارسال کنید.
  • مراحل گفته شده را ۲ بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعال سازی مجدد اکانت که از طریق ایمیل ارسال میشود باشید.

 

راه حل دوم حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام به تازگی صفحه ای را طراحی کرده که اگر کاربران با ارور your account has been disabled for violating our terms مواجه شدند، بتوانند از طریق این صفحه مشکل خود را حل کنند.

در واقع این صفحه برای بازیابی اکانت دیسیبل شده طراحی شده است که با وارد کردن اطلاعات خود در این صفحه میتوانید پیج خود را بازیابی کنید.

  • هنگامی که به این صفحه وارد میشوید در اصل به صفحه ی اختصاصی اینستاگرام وارد شده اید که برای کمک به کاربران دیسیبل شده طراحی شده است.
  • در این صفحه مشخصات خواسته شده مانند نام کاربری، رمز عبور و… را وارد کنید.
  • همان لحظه ایمیلی برایتان ارسال میشود که بسته به محتوای پیج، ایمیل ارسال شده برای هرکس متفاوت است.

مانند روش اول محتوای ایمیل ارسال شده را روی کاغذ نوشته و کنار صورت خود به صورت واضح عکس گرفته و ارسال کنید.

  • با ارسال عکس گرفته شده به ایمیلی که از سمت اینستاگرام دریافت کرده اید، باید منتظر پاسخ اینستاگرام بمانید.

اگر روش اول برای حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام جواب نداد، این روش حتما برای بازیابی اکانت دیسیبل شده شما جواب خواهد داد.

 

روش سوم حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

این روش شباهت بسیاری به دو روش قبل دارد اما برای پاسخگویی سریع تر صفحه ی دیگری را پر میکنید که روند پاسخگویی سریع تر انجام شود.

شما در این صفحه باید در کادر اول نام خود را وارد کنید.

سپس در کادر دوم نام کاربری (username) خود را وارد کنید.

سپس در کادر سوم ایمیل مربوط به خود را به صورت درست و بدون غلط املایی وارد کنید،

و در کادر چهارم شماره تلفن خود را وارد کنید (شماره تلفنی که به آن دسترسی داشته باشید.)

در صفحه ی جدید باید به زبان انگلیسی توضی دهید که اکانت شما دیسیبل شده و به دنبال حل مشکل هستید و به کمک نیاز دارید.

بعد از انجام این مراحل ایمیلی از facebook دریافت میکنید، کدی برای شما ارسال میشود که باید طبق مراحل قبل محتوای پیام ارسال شده را روی کاغذ بنویسید و مقابل صورت خود با دوربین با کیفیت عکسی گرفته و آن را در جواب ایمیل ارسال کنید.

هنگامی که مراحل بالا را جهت برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام را انجام دهید طی گذشت دو الی سه روز پیامی در قالب تصویر زیر برای شما ارسال شده و در نتیجه اکانت شما بازیابی شده ا

 

 

کلام آخر

به طور کلی ارور your account has been disabled for violating our terms  و برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام دلایل دیگری جز مواردی که به آنها اشاره کردیم ندارد.

همچنین برگرداندن اکانت غیر فعال شده instagram نیاز به کمی دقت دارد زیرا اگر اشتباهی در فرآیند برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام رخ دهد اکانت شما بصورت دائمی مسدود خواهد شد.

شما میتوانید با مطالعه دیسیبل شدن پیج اینستاگرام جواب اکثر سوالات خود را دریافت کنید، و اگر موفق به حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام نشدید، کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول:

۱- چرا اکانت اینستاگرامم به صورت ناگهانی غیرفعال شده؟

پیج هایی که از قوانین اینستاگرام پیروی نمیکنند به صورت ناگهانی غیر فعال میشوند.

 

۲- ارور your account has been disabled for violating our terms یعنی چی؟

یعنی حساب شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام نقض شده.

 منبع: الورایانه کمک

 

تماس با پشتیبانی اینستاگرام در ایران-نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام

  

متاسفانه در ایران ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام دشوار است، دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است “تحریم ها”. اما سوال اینجاست که کاربران اینستاگرام برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام باید چه اقدامی کنند.

یا برای برگرداندن پیچ اینستاگرام، بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام و یا برای رفع مسدودی و بلاکی اینستاگرام باید چکار کرد. امکان دارد حساب اینستاگرام شما به اشتباه غیر فعال شده باشد، یا خودتان قبلا غیر فعال کرده اید و حالا میخواهید مجدد فعال کنید.

نگران نباشید شما در سایتی مناسبی هستید.ما در این مقاله تمام راه ههای تماس با پشتیبانی اینستاگرام را به شما خواهیم گفت.علاوه بر آن شما می توانید با مرکز مشاوره، الومشاوره تماس گرفته تا با کمک همکاران ما اقدام به ارسال مدارک و احراز هویت اینستاگرام را انجام دهید.

زیرا با توجه به تجربه ما پلتفرم اینستاگرام پاسخ درخواست هایی که از ایران ارسال میشود را یا پاسخ نمیدهد و یا هفته ها و ماه ها زمان می برد، حتی به گزارش کاربران، هنگامی که سرورهای اصلی اینستاگرام متوجه میشوند که شما از ایران اقدام به ارسال مدارک و احراز هویت میکنید، اکانت شما را مسدود میکنند.

اما با کمک مجموعه مشاوره تلفنی ما که با استفاده از ترفندهایی مشکل شما را حل میکنند و زمان یک ماهه ی انتظار اینستاگرام را به کمتر از ۷۲ ساعت خواهند رساند. پس تا انتها با ما همرا باشید.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

 با وجود اینکه هیچ راهی برای تماس با اینستاگرام برای پشتیبانی وجود ندارد، چندین راه ساده و موثر دیگر برای تماس مستقیم با اینستاگرام وجود دارد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با گزارش مشکلات در برنامه موبایل، از جمله مشکلات مربوط به محتوای نامناسب، کلاهبرداری، سوء استفاده و ویژگی های غیر کاربردی، با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  1. اینستاگرام را باز کنیداین برنامه به صورت یک نماد رنگین کمان با تصویری شبیه دوربین دارد. اگر قبلاً وارد اینستاگرام شده اید، با انجام این کار به صفحه اصلی هدایت می شوید.
  • اگر به صورت خودکار وارد نشده اید، آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید
  1. ضربه زدن عکس پروفایلت که در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش قرار دارد. که شما را به صفحه نمایه خود می برد.

روی دکمه منو ضربه بزنید  . این دکمه منو، دکمه ای است با سه خط افقی در گوشه سمت راست بالا. که این منو نمایش را می دهد

 

روی تنظیمات ضربه بزنید که در بالای منو است. این گزینه شما را به صفحه تنظیمات اینستاگرام هدایت می کند. 

 

یک گزینه را انتخاب کنیدسپس روی یکی از گزینه های زیر ضربه بزنید:

 

توضیحی از مشکل یا بازخورد خود ارائه دهیداگر می خواهید هرزنامه یا سوء استفاده را گزارش دهید، می توانید از سیستم گزارش داخلی برای گزارش پست استفاده کنید. اگر می‌خواهید مشکلی را گزارش کنید یا بازخورد ارسال کنید، از فضای ارائه شده برای تایپ شرح مشکلی که با آن مواجه هستید یا بازخورد خود استفاده کنید، البته توجه داشته باشید که گزارش خود را به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی وارد کنید.

  • همچنین می توانید یک تصویر یا اسکرین شات از مشکلی که با آن مواجه هستید آپلود کنید. برای آپلود یک عکس، روی گالری(اندروید) یا آپلود (آیفون) ضربه بزنید تا تصویری را برای آپلود انتخاب کنید. یا می توانید برای گرفتن اسکرین شات روی گرفتن اسکرین شات ضربه بزنید . برای گرفتن عکس روی تصویر دوربین ضربه بزنید.

 

 

 

نکته مهم:

باید توجه کنید که شرایط خاصی برای ارسال مدارک وجود دارد که در صورت ارسال اشتباه و ناصحیح، اینستاگرام درخواست شمارا بررسی نمیکند.

برای این منظور میتوانید از همکاران ما در الومشاوره، کمک بگیرید.

 

 

  صفحه “چگونه موارد را گزارش کنیم” شامل موقعیت های مختلفی است. هر گزینه را بخوانید تا گزینه ای را پیدا کنید که بیشتر به موقعیت شما شباهت دارد. آنها به سه دسته طبقه بندی می شوند. دسته اول راه های گزارش محتوای نامناسب را فهرست می کند. ثانیه راه های گزارش سرقت دارایی معنوی را فهرست می کند و بخش سوم انواع خاصی از گزارش هایی را که می توانید ارسال کنید فهرست می کند. 

 

۳.ارتباط از طریق فیسبوک با پشتیبانی اینستاگرام

شرکت فیسبوک چند سال قبل اقدام به خرید، اینستاگرام کرد در واقع اینستاگرام زیر مجموعه فیسبوک و این امکان وجود دارد که افراد و کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام جهت رفع مشکلات خود، از طریق فیسبوک نیز بتوانند مشکل خود را مطرح و آن را رفع کنند ولی چگونه؟

باید اشاره کنیم که سایت فیسبوک در کشور ما فیلتر است و باید با فیلتر شکن وارد شوید.

سپس در بخش Message   مشکل خود را به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی تایپ کرده و ارسال کنید، مشاوران گروه الورایانه کمک در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا سریع تر به نتیجه برسید.

۴.از طریق حساب توییتر اینستاگرام

توییتر نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی پرطرف دار در دنیاست که البته این شبکه اجتماعی نیز در ایران فیلتر است و جهت وارد شدن به آن باید از وی پی ان (فیلتر شکن) استفاده کنید.

اینستاگرام نیز در این شبکه اجتماعی فعال است و اکانت خود را دارد.

جهت ارسال پیام از طریق توییتر به پشتیبانی اینستاگرام ابتدا وارد توییتر شوید و آدرس @instagram  را در کادر جستجو سرچ کنید.

سپس گزینه direct message  را زده و پیام خود را به زبان انگلیسی و کاملا صحیح و بدون غلط املایی ارسال کنید.

۵.استفاده از تلفن تماس

و آخرین راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام تماس تلفنی است که ما به شخصه این راه را، پیشنهاد نمیکنیم زیرا هزینه تماس شما تعرفه بین المللی به خود می گیرد و هزینه تلفن شما زیاد می شود و دلیل دیگر این است که شما هنگام وصل شدن به اپراتور اینستاگرام که با توجه به حجم تماس ها باید بسیار منتظر وصل شدن باشید، میبایست به زبان انگلیسی مشکل خود را مطرح کنید که برای بسیاری امکان صحبت به زبان انگلیسی وجود ندارد و پاسخی دریافت نخواهند کرد .

ولی ما شماره پشتیبانی اینستاگرام را برای شما میگذاریم تا اگر قصد تماس داشتید به مشکل بر نخورید.

 

همکاران ما در اسرع وقت و در کمتر از یک ساعت مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

سوالات متداول:

چگونه می توانیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتبط داشته باشیم و درخواست های خود را بفرستیم.؟

شما از ۵ روش قادر خواهید بود که با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید که در مقاله مرحله به مرحله توضیح داده شده است. برخی از روش های زمان زیادی میبرد تا شما پاسخ را دریافت کنید

آیا می توان از ایران با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفت؟

متاسفانه از ایران ارسال درخواست به پشتیبانی اینستاگرام بسیار دشوار است، اما می توانید با تماس با کارشناسان ما این امر را به راحتین شکل و سریع ترین زمان انجام دهید.
منبع

 

۴روش رفع مشکل استوري اينستاگرام-بازنشدن استوري اينستاگرام

 

قطعا یکی از امکانات مورد استفاده بسیاری از کاربران اینستاگرام، قسمت استوری آن است که تحولی در استفاده از شبکه های اجتماعی بوجود آورد و حتی بسیاری دیگر از پلتفرم های شبکه اجتماعی مانند توییتر و یا تلگرام نیز این آپشن را به برنامه خود اضافه کردند.

کاربران اینستاگرام استفاده های گوناگونی از استوری اینستاگرام میکنند، بعضی ها فروش محصولات و معرفی محصول خود را انجام می دهند ئ برخی زندگی روزمره خود را به اشتراک میگذارند، اما در برخی موارد این امکان دچار مشکل می شود و کاربران به دنبال رفع مشکل استوری اینستاگرام هستند.

ما در این مقاله قصد داریم تا رایج ترین مشکلاتی که برای استوری گذاشتن در اینستاگرام پیش می آید را بیان کرده و البته علت باز نشدن استوری اینستاگرام به همراه روش های رفع آن خدمت شما بیان کنیم.

مشکل استوری اینستاگرام

ا.لود نشدن استوری اینستاگرام:

۲.آپلود نشدن عکس و فیلم استوری اینستاگرام:

۳.آپلود نشدن Gif در استوری:

۴.سیاه شدن صفحه استوری:

این موارد از رایج ترین مشکلاتی است که برای استوری اینستاگرام پیش می آید، که هر کدام از این موارد بدلیل خاصی اتفاق می افتد و البته راه حل برطرف کردن این مشکلات نیز وجود دارد.

در پاراگراف های بعدی به ارائه دلایل و راه حل ها ی رفع مشکل استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت.

دلایل باز نشدن استوری اینستاگرام

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه از اینستاگرام برای دیدن استوری های دوستان خود استفاده می کنید، احتمالاً می خواهید بدانید که وقتی استوری اینستاگرام روی اندروید یا آیفون شما بارگذاری نمی شود، چه کاری باید انجام دهید،

اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که در ماه تعداد کاربران فعال بیشتری دارد. به لطف این پلتفرم، افراد زیادی از طریق پیام خصوصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند، زیرا به لطف این پیام فوری، کاربران می توانند به سرعت، رایگان و به صورت خصوصی از طریق تلفن همراه و رایانه شخصی خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اما بدون شک یکی از پرکاربردترین عناصر مورد استفاده اکثر کاربران، استوری های ۲۴ ساعته است. این محتوای زودگذر به شما امکان می دهد عکس ها یا ویدیوهایی را که هر روز ناپدید می شوند پست کنید.

به‌روزرسانی‌ها و ترافیک بالا گاهی اوقات می‌توانند باعث خطاهای آپلود شوند. گاهی اوقات، آنها همچنین می توانند محصول یک باگ باشند که توسط نسخه جدید ایجاد می شود یا خطایی که شبکه همان دستگاه تلفن همراه را ایجاد می کند.

آیا در تلاش برای دسترسی به استوری های کاربران دیگر یا حتی در ارسال استوری های خود از طریق برنامه اینستاگرام مشکل دارید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید، و شاید ما راه حلی برای مشکلی که با آن مواجه می شوید داشته باشیم.

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و
باز نشدن یا به اصطلاح بالا نیامدن استوری اینستاگرام، دلایل مختلفی دارد ازجمله؛

ضعیف بودن اینترنت: اگر اینترنت شما ضعیف و کند باشد، استوری که در اینستاگرام می خواهید قرار دهید آپلود نمیشود و یا اگر استوری فرد دیگری را بخواهید ببینید، باز نمیشود.

آپدیت نبودن برنامه اینستاگرام:یکی دیگر از مشکلاتی که برای باز نشدن استوری اینستاگرام پیش می آید، استفاده از نسخه قدیمی این برنامه می باشد که با آپدیت کردن برنامه این مشکل حل می شود.

مشکل سرور اینستاگرام:گاهی اوقات مشکل از خود اینستاگرام و مشکلاتی است که در سرور آن پیش آمده، که باعث این می شود که تا چند ساعت امکان استفاده از خدمات اینستاگرام فراهم نشود.

محدود شدن اکانت اینستاگرام:گاهی اوقات بدلیل فالو آنفالو کردن غیر طبیعی و زیاد، اکانت شما از طرف اینستاگرام دچار محدودیت می شود و برخی از امکانات آن برای مدت از دسترس شما خارج می شود.

کش و حافظه داخلی اینستاگرام: یکی دیگر از علت های باز نشدن استوری اینستاگرام، پر بودن کش و حافظه داخلی برنامه اینستاگرام است که در ادامه آموزش پاک کردن آن را خواهیم داد.

تاریخ و زمان گوشی موبایل: این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما یکی از دلایل احتمالی آپلود نشدن استوری های شما است. مطمئن شوید که تاریخ و ساعت گوشی هوشمند شما صحیح است و ترجیحاً به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

محتوای نامناسب: هوش مصنوعی اینستاگرام، محتوای نامناسب را اجازه پخش و انتشار نمی دهد، البته پیش آمده که در برخی موارد، اینستاگرام به اشتباه محتوا ی شما را نامناسب تشخیص می دهد و در برخی موارد حساب کاربری شما را بلاک میکند که برای حل این موضوع باید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و موضوع را گزارش کنید.

 

مواردی که درپاراگراف های بالا به آن اشاره کردیم عمده مشکلات و دلایل، بالا نیامدن استوری اینستاگرام و باز نشدن استوری اینستاگرام است.در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از راه حل های رفع مشکل استوری اینستاگرام را برای شما شرح دهیم.

راه های رفع مشکل استوری اینستاگرام

در مرحله اول برنامه اینستاگرام خود را آپدیت و بروزرسانی کنید، با مراجعه به گوگل پلی و اپ استور می توانید این بروزرسانی را انجام دهید.

در مرحله بعد اگر مشکل با پرجا بود، گوشی خود را ریست کنید و دوباره وارد برنامه شوید.

تنظیمات تاریخ و زمان را بررسی کنید؛

همچنین باید مطمئن شوید که زمان و تاریخ درگوشی موبایل شما به درستی تنظیم شده است. در اینجا مراحل دقیق اصلاح آنها آورده شده است.

مرحله ۱. به «تنظیمات» > «عمومی» > «تاریخ و زمان» بروید

مرحله ۲. منطقه زمانی خود را انتخاب کنید

مرحله ۳. تاریخ و زمان صحیح را تغییر دهید.

حافظه کش گوشی خود را پاک کنید، برای این منظور راهنمایی های زیر را دنبال کنید.

Apps یا  Application Manager را انتخاب کنید. Instagram را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده، وارد بخش Storage شوید و گزینه های  Clear Cache و Clear Data را انتخاب کنید.

 

 

اینستاگرام برای ویدیوهای منتشر شده در استوری محدودیت هایی دارد. فایل باید حداکثر ۱۵ مگابایت داشته باشد و ترجیحا MP4 باشد. فرمت MOV توسط برنامه پشتیبانی نمی شود. مدت زمان ویدیو نیزباید حداکثر ۶۰ ثانیه، حداکثر عرض ۱۰۸۰ پیکسل و ۳۰ فریم در ثانیه یا کمتر باشد. قبل از تلاش برای آپلود مجدد، مطمئن شوید که ویدیوی شما با این شرایط مطابقت دارد.

شاید بدیهی ترین توصیه دنیا به نظر برسد، اما گاهی اوقات بسته داده اینترنت موبایل به پایان می رسد و کاربر متوجه آن نمی شود. اگر این اتفاق بیفتد و شما بدون Wi-Fi هستید، و از دیتا موبایل استفاده میکنید، بدیهی است که ویدیو هنگام بارگذاری خطا می دهد. مطمئن شوید که اینترنت همراه شما حجم دارد و تمام نشده.

گاهی اوقات دیده شده که مشکل استوری اینستاگرام، از مجوز های برنامه برای گذاشتن اینستاگرام است.یعنی شما اجازه انتشار استوری را در تنظیمات خود اینستاگرام فعال نکرده اید. برای فعال کردن این گزینه طبق مراحل زیر عمل کنید.

به صفحه پروفایل خود رفته و سه خط را لمس نمایید.

 

 

Setting  را در پایین صفحه لمس کنید به بخش Privacy بروید و گزینه Story را لمس نمایید.

 

 

گزینه Allow Resharing to Stories را فعال کنید تا خود و سایرین امکان اشتراک پست در استوری و داشته باشید.

 

 

 

رفع مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران گزارش داده اند، سیاه شدن استوری اینستاگرام و باز نشدن استوری اینستاگرام میباشد.

ممکن است قصد گذاشتن استوری را داشته باشید هنگامی که میخواهید استوری را آپلود کنید صفحه سیاه شود و یا پیغام publication in progsess و یا loading progsess نمایان شود، و یا اینکه صفحه سیاه شود که در نهایت استوری آپلود نمیشود.

مشکل استوری اینستاگرام زمانی اوج میگیرد که به شما نه اجازه میدهد استوری را آپلود کنید و اجازه میدهد استوری را پاک کنید، و شما باالاجبارباید ۲۴ ساعت صبر کنید که مهلت استوری تمام شود که دوباره توانید شانس خود را امتحان کنید.

در مقوله بازنشدن استوری اینستاگرام و در جواب به سوال چرا استوری اینستاگرام بالا نمیاد، باید به این نکته توجه داشته باشید که محتوای استوری شما GIF نباشد زیرا اینستاگرام اجازه آپلود استوری به فایلهای GIF  را نمیدهد،

و ممکن است اگر فایل شما GIF باشد باعث سیاه شدن صفحه و بالا نیامدن استوری شود.

 

نصب مجدد جهت جلوگیری از سیاه شدن استوری اینستاگرام

بعد از نصب مجدد برنامه در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید، به احتمال ۹۹ درصد با انجام این راه حل، مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام شما از بین رفته است.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید در بعضی مواقع که تمام راه حل ها را برای رفع مشکل استوری اینستاگرام امتحان کرده اید اما نتیجه نگرفتید، ممکن است مشکل از اتصال اینترنت شما باشد.

پس در اولین مرحله از اقدامات برای بازنشدن استوری اینستاگرام، اگر به اینترنت خط متصل هستید، اتصال را قطع کرده و به وای فای متصل شوید و بلعکس.

منبع

  

برگرداندن اکانت اینستاگرام-چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم

 گاهی ممکن است از اکانت اینستاگرام خود خارج شده باشید و ندانید چگونه باید وارد اکانت خود شوید. برگرداندن اکانت اینستاگرام روش های مختلفی دارد که در اینجا ۵ راه حل اساسی و مطمئن را برای بازیابی اکانت اینستاگرام جمع اوری کرده ایم.

از آنجایی که مراحل برگرداندن اکانت اینستاگرام حساس بوده و کوچکترین اشتباه موجب از دست رفتن اکانت شما برای همیشه میشود سعی کردیم مراحل را با تصویر شرح بدهیم که با اطمینان خاطر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود بپردازید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که از این روش هنگامی می توانید استفاده کنید که اطلاعات ورود خود را فراموش کرده و یا اکانت قبلی اینستاگرام خود را غیر فعال کرده اید و حال رمز ورود و نام کابری خود را بخاطر ندارید.

در مواقعی که اکانت شما هک شده باشد و شما به آن دسترسی ندارید باید مراحل متفاوتی را طی کنید که راه حل بازیابی اکانت اینستاگرام تحت هر شرایط را در ادامه خواهیم گفت.

همچنین ما در این مقاله نحوه برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن را نیز آموزش خواهیم داد.پس نگران نباشید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق شماره تلفن:

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید سپس طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. گزینۀ Get help signing in (کمک برای ورود) را انتخاب کنید.

 

  1. گزینۀ Send an SMS (ارسال پیامک) را انتخاب کنید.

 

 

  1. شماره موبایلتان را وارد کنید. فقط فراموش نکنید که حتماً باید همان شماره تلفنی را که موقع ثبت نام در اینستاگرام تایید کرده بودید وارد کنید.

 

 

  •  حالا وارد پیامک‌هایتان شوید و پیامکی که از طرف اینستاگرام برایتان ارسال شده باز کنید.

 

 

  •  این پیامک حاوی یک لینک است. لینک را لمس کنید.
  • ۶) حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید می‌شوید که در آن دو کادر وجود دارد. داخل هر دو کادر رمز عبور دلخواهتان را وارد کنید. توجه کنید که هر دو رمز باید یکسان باشد.

 

 

  • ) حالا گزینه Reset password 

را بزنید. ابن مرحلۀ آخر است و بعد از این مرحله با همان نام کاربری که داشتید و رمز عبور جدیدتان می‌توانید وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید.

 

 

بازیابی رمز عبور اینستاگرام با استفاده از ایمیل

برای بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق ایمیل، حتما باید به اطلاعات ورود جمیل خود دسترسی داشته باشید، زیرا همانند برگرداندن اکانت اینستاگرام از طریق تلفن، در این روش نیز لینک ریست پسورد برای شما ارسال خواهد شد و از طریق کلیک بر روی آن لینک می توانید پسورد خود را بازیابی کنید.

پس از وارد شدن به برنامه اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. عبارت Get help signing in (کمک برای ورود به اینستاگرام) را لمس کنید.

 

 

 

  1. در این مرحله باید در کادر مشخص شده آدرس ایمیل یا نام کاربری (Username) خود را وارد کنید

 

 

                                       

  1. حالا باید گزینۀ Send an Email را لمس کنید تا اینستاگرامتان لینک بازیابی رمز عبور را به ایمیلتان ارسال کند.

و در آخر گزینه ok و تایید ایمیل.

                                             

فقط کافیست که وارد حساب کاربری جمیل خود شوید و لینکی که از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شده است را کلیک کنید و مانند مرحله قبل وارد صفحه بازیابی پسورد خواهید شد.

برگرداندن اکانت اینستاگرام و بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام:

هک شدن پیچ اینستاگرام شما ممکن است بسیار استرس زا و مشکل ساز باشد. متأسفانه، افرادزیادی وجود دارند که به دنبال سوء استفاده از دیگران با سرقت مشخصات اینستاگرام آنها، برای سرقت هویت یا استفاده از آن برای انجام انواع کلاهبرداری هستند.

در ادامه نحوه اطلاع از هک شدن اکانت اینستاگرام، نحوه برگرداندن پیچ اینستاگرم هک شده و راههای بازیابی اکانت اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

وقتی اکانت شما هک می شود، در واقع صاحب پیچ دیگر شما نیستید، در این مواقع باید به اینستاگرام اطلاع بدهید که این اکانت برای شما بوده و از شما گرفته و هک شده.

اینستاگرام نیز با توجه به قوانین و ضوابطی که دارد، باید این حرف شمارا راستی آزمایی کند و این کار را از طریق احراز هویت شما انجام میدهد.

یعنی شما باید با ارسال مدارکی که پشتیبانی اینستاگرام از شما می خواهد، ثابت کنید که مالک این حساب کاربری هستید، ما در این مقاله ۵ راه تماس با پشتیبانی اینستاگرام را آموزش داده ایم.

برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود باید مراحل زیر را انجام دهید.

۱.تغییر رمز ورود:

اگر هنوز به اکانت خود دسترسی دارید و می توانید وارد پیچ خود شوید، رمز خود را تغییر دهید.

۲.بازیابی اکانت از طریق فیسبوک:

از آنجایی که اینستاگرام زیرمجموعه فیسبوک است، شما می توانید از طریق ارسال پیام به فیسبوک موضوع هک شدن اکانت اینستاگرام خود را اطلاع دهید.اگر حساب فیسبوک داشته باشید و قبلا به حساب اینستاگرام خود وصل کرده باشید این امر راحت تر و سریع تر برای شما اتفاق می افتد.

بازیابی از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام:

۱.استفاده از ایمیل اینستاگرام:

ابتدا شما باید متنی شامل توضحیات خود را آماده داشته باشید، و حتما به زبان انگلیسی باید این متن را تنظیم کنید.

در این متن مشکل خود را مطرح کرده، مثلا اگر اکانت شما هک شده باید توضیح بدهید که مالک اکانت ذکر شده هستید و آن هک شده، بهتر است از گوگل ترنسلیت استفاده نکنید زیرا گوگل ترنسلیت معمولا بطور واضح ترجمه را انجام نمی دهد.

آدرسی که باید ایمیل را به آن ارسال کنید    support@instagram.com  است.

با توجه به حجم عظیمی از درخواست ها، ممکن است ۲ الی ۳ روز زمان ببرد که اینستاگرام بررسی مشکل شما را آغاز کنند، که معمولا از شما میخواهد تا با ارسال مدارک هویتی خود، احراز هویت کنید که می توانید این عمل را با تماس با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام به درستی انجام دهید.

۲.استفاده از سایت اینستاگرام:

راه دومی که شما می توانید از طریق آن با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، استفاده از خود نرم افزار یا سایت اینستاگرام است.

بدین ترتیب که شما ابتدا وارد اینستاگرام می شوید، در صورتی که برنامه روی گوشی موبایلتان باز نشد، از طریق گوگل مطابق شکل وارد سایت اینستاگرام شوید. البته در مواردی که اکانت شما هک شده و یا کلمه عبور را فراموش کرده اید قطعا از طریق اپ نمی توانید وارد شوید و حتما باید از طریق سایت خود اینستاگرام اقدام کنید.

سپس گزینه Help  را انتخاب کرده و وارد آن شوید. از طریق وارد کردن آدرس help.instagram.com  در مرورگر بطور مستقیم نیز می توانید وارد صفحه پشتیبانی اینستاگرام شوید.

نحوه برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

اگر شما ایمیل و یا شماره تلفنی که با آن در اینستاگرام ثبت نام کرده اید را ندارید، از دو طریق امکان برگرداندن اکانت اینستاگرام خود را خواهید داشت.

۱.از طریق فیسبوک

۲.از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام که با تماس با مجموعه الورایانه کمک مشاوران ما این کاررا برای شما انجام خواهند داد.

بازیابی پیج اینستاگرام از طریق فیسبوک:

این طریق زمانی کار ساز خواهد بود که شما در هنگام ثبت نام، حساب اینستاگرام خود را به یک اکانت فیسبوک متصل کرده باشید.

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و پس از آن گزینه  Log in with Facebook را لمس کنید.

پس از آن وارد برنامه فیسبوک می شوید و از شما خواسته می شود که، نام کاربری و رمز ورود حساب فیسبوک خود را وارد کنید.

 

 

 

بدین صورت شما وارد حساب اینستاگرام خود خواهید شد، و در اولین اقدام باید برای اینکه دوباره دچار فراموشی نشوید پسورد خود را عوض کرده و البته شماره تلفن و ایمیل در دسترستان نیز ثبت کنید تا برای دفعات بعدی راحت تر بتوانید حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام از طریق پشتیبانی:

استفاده از سایت اینستاگرام

راه حل مطمئنی که شما می توانید از طریق آن با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، استفاده از خود نرم افزار یا سایت اینستاگرام است.

بدین ترتیب که شما ابتدا وارد اینستاگرام می شوید، در صورتی که برنامه روی گوشی موبایلتان باز نشد، از طریق گوگل مطابق شکل وارد سایت اینستاگرام شوید. البته در مواردی که اکانت شما هک شده و یا کلمه عبور را فراموش کرده اید قطعا از طریق اپ نمی توانید وارد شوید و حتما باید از طریق سایت خود اینستاگرام اقدام کنید.

سپس گزینه Help  را انتخاب کرده و وارد آن شوید. از طریق وارد کردن آدرس help.instagram.com  در مرورگر بطور مستقیم نیز می توانید وارد صفحه پشتیبانی اینستاگرام شوید.

در آخر:

ما در این مقاله تمام راههای برگرداندن اکانت اینستاگرام و بازیابی اکانت اینستاگرام را توضیح داده ایم، شما با استفاده از این راه حل ها قطعا قادر به برگرداندن اکانت اینستاگرام خود خواهید بود.

چنانچه در نحوه بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام و انجام این مراحل دچار مشکل شده اید، میتوانید در قسمت نظرات زیر همین مقاله از مشاوران ما بپرسید.

سوالات متداول

۱.اکانتم را دیلیت اکانت کرده ام.میتونم دوباره اکانتم را بازیابی کنم؟

در صورت دیلیلت اکانت دائمی امکان بازیابی اکانت وجود ندارد اما اگر موقتا دی اکتیو کرده باشید امکانش وجود دارد.

۲.ایمیلم را فراموش کرده ام، چطور میتونم دوباره وارد اکانتم بشم؟

بااستفاده از شماره موبایلی که در ساخت اکانت خود استفاده کرده اید میتوانید اکانت خود را بازیابی کنید.
منبع

۵ روش رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

 

 

اگر شما نیز جز کاربرانی هستید که قبلا تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را فعال کرده اید و حالا که قصد ورود مجدد به پیج خود در گوشی قبلی، یا یک گوشی (تبلت و کامپیوتر) جدید را دارید، کد ۶ رقمی تایید دو مرحله ای اینستاگرام برایتان ارسال نمیشود (البته ممکن است قبلا کد ارسال میشده، ولی حالا اخیرا دیگر کد ارسال نمیشود) ،

و یا کد ۶ رقمی برایتان ارسال میشود، ولی وقتی آنرا وارد میکند اینستاگرام این کد ۶ رقمی را قبول نمیکند و یا بعد از وارد کردن کد ۶ رقمی ارسال شده، در مرحله بعدی اینستاگرام از شما کد ۸ رقمی پشتیبان را میخواهد و شما این کد های ۸ رقمی پشتیبان را در دست ندارید، و یا کدهای ۸ رقمی پشتیبان را هم دارید ولی این کدها کار نمیکنند و به شما اجازه ورود به پیچ داده نمیشود.

و حالا نگران و مضطرب به دنبال رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام خود هستید، اصلا نگران نباشید، جای درستی آمده اید.

ممکن است شما جر کاربرانی باشید که  ورود دو مرحله ای پیج اینستاگرام خود را فعال کرده اید و حالا دیگر دسترسی به خط موبایل یا ایمیلی که داخل پیچ ثبت کرده بودید را ندارید، مثلا سیمکارت مدنظر را گم کرده اید، یا سیمکارت به دلیل عدم استفاده طولانی مدت، حالا غیرفعال شده و توسط اپراتور سلب امتیاز شده است، و یا رمز ایمیلی که ثبت کرده بوند را فراموش کرده اند و یا اصلا آدرس آن ایمیل را به خاطر نمیاورید.

برخی دیگر از کاربران تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را نه با روش ارسال SMS و ایمیل، بلکه با روش برنامه، فعال کرده بوده اند، مثلا از طریق برنامه گوگل اتنیکیتور (Google Authenticator) یا برنامه Dou Mobile و حالا یا آن برنامه را حذف کرده اند و یا مثلا گوشی خود را ریست فکتوری یا فلش کرده، یا گوشی را گم کرده اند، یا اصلا گوشی خراب شده و دیگر روشن نمیشود، خلاصه دیگر برنامه گوگل اتنیکیتور را که پیشتر نصب کرده بودند،

و کدهای تایید دو مرحله ای را از آن میگرفتند را دیگر در دسترس ندارند، همچنین کدهای ۸ رقمی پشتیبان را نیز گم کرده اند و یا این کدها نیز کار نمیکنند،  این مورد نیز یک مورد دیگر مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام میباشد.

هرکدام از اینها یکی از چند مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام هستند که برای بسیاری از کاربران اینستاگرام که تایید دو مرحله ای را برای اینستاگرام خود فعال کرده اند پیش می آید. بسته به اینکه شما در کدام شرایط و وضعیت قرار دارید باید یک یا چند راه و فرآیند حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام را دنبال کنید تا نتیجتا بتوانید وارد پیج خود بشوید.

 

رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام

در این مرحله، شما در موقعیت حساسی قرار دارید، چرا که اگر موفق به حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام نشوید، دیگر هیچوقت نمی توانید وارد پیچ خود بشوید، و در واقع عملا پیج خود را از دست خواهید داد. همچنین شما فرصت ارسال چندین درخواست مکرر و اشتباه را ندارید، و در صورتی که چند درخواست ناقص یا اشتباه ارسال کنید، همان ها ملاک بررسی اینستا قرار میگیرد و درخواست های بعدی اساسا بررسی نمیشوند.

شاه کلید رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام، یک مکاتبه درست و حرفه ای با اینستاگرام امریکا به زبان انگلیسی و انجام فرآیندهای احراز هویت و سایر فرآیندهای مربوطه، به شکل صحیح و منطبق میباشد تا با ارائه شواهد و ادله صحیح و خدشه ناپذیر، به اینستاگرام اثبات شود، شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم کرده و یا فراموش کرده اید و یا از دست داده اید و هم اکنون به آنها دسترسی ندارید.

فرآیندی که برای هر پیج استفاده میشود  و متن نامه و درخواستی که برای هر کاربر بایستی تهیه شود، به شرایط و پارامترهای متعددی بستگی دارد، پارامترهایی همچون اینکه: شما هم اکنون به چه اطلاعاتی دسترسی دارید؟ (شماره موبایل، ایمیل، اکانت فیس بوک و … )، و به چه مواردی دسترسی ندارید؟، پیچ یک پیج شخصی (پرسونال) هستش یا پیچ کاری (بیزینس و کریتور)؟ پیچ بسته (پرایویت) هستش یا باز (پابلیک)؟ آیا عکس پروفایلتان عکس چهره خودتان است یا خیر؟، حدودا چه تعداد پست در پیج دارید و حدودا در چه درصدی از آنها عکس چهره شما وجود دارد؟ پیج چند مدت هستش که باز شده؟ پیج اخیرا چند مدت هستش که فعالیت داشته است؟

پیچ در اخرین دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتری) روی آن بوده به چه مدت استفاده شده؟ ایا اخیرا پیج همرمان روی پند دستگاه فعال بوده یا فقط روی یک دستگاه لاگین بوده است؟ آیا قبلا دستگاه مورد اطمینان (Trusted Device) برای پیج ثبت شده است یا خیر؟ آیا ای پی یا ای پی های ثابتی وجود داشته است که گوشی شما برای مدت زیاد و پرتکراری از آن اینترنت به به سرورهای اینستارگرام وصل بوده است یا خیر؟ آیا گذرواژه فعلی پیج و یا همچنین گذرواژه قبلی و قبل تر پیچ را به خاطر دارید یا خیر؟

آیا پیش تر نیز دچار این مشکل شده اید یا خیر؟ ایا شما در گذشته استفاده مکرر از فیلتر شکن داشته اید یا خیر؟ درخواست با ای پی چه کشوری ارسال شود؟ و همپنین چند پارامتر دیگر که همگی میبایستی در انتخاب فرآیند احراز هویت و متن درخواست ارسالی در نظر گرفته شوند. خلاصه اینکه نمیشود از پیش، یک نسخه یکسان و مشابه برای همه مریض ها پیچید.

اگر اطلاعات و دانش کافی در خصوص روال ها، فرم ها و فرآیندهای پشتیبانی بین المللی اینستاگرام را دارید و به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارید و میدانید از چه جمله ها و واژگان فنی و حقوقی انگلیسی، برای متقاعد کردن کارشناس های بازنگری کننده اینستاگرام استفاده کنید، ادامه ی این مقاله به همراه چند مقاله دیگر ما به شما کمک میکند خودتان این کار را انجام دهید، ولی اگر به فرآیند ها آشنایی ندارید و همچنین، تسلط کافی برای مکاتبه حقوقی و فنی به زبان انگلیسی را ندارید،

 میتوانید این کار را به کارشناسان مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران بسپارید، تا با استفاده از دانش و تجربه چند ساله ی خود در زمینه فرم ها و فرآیندهای بازنگری اینستاگرام و همچنین با به کارگیری کلمات و جملات و اصلاح های فنی و حقوقی انگلیسی که طبق تجربه، تا کنون تاثیرگذاری و متقاعد کنندگی بیشتری روی کارشناس های بررسی کننده داشته اند، احتمال پذیرفته شدن درخواست شما را به حداکثر ممکن رسانده و انشالله بتوانیم مجوز و موافقت اینستاگرام برای ورود مجدد شما به پیج را کسب کنیم.

در این مرحله، شما تشبیها در یک دادگاه حضور دارید، که میتوانید خودتان لایحه مورد را بنویسید و در دادگاه حضور پیدا کنید و به اینستاگرام ثابت کنید که صاحب و مالک اصلی این پیج شما هستید، یا اینکه این کار را به یک وکیل با تجربه که زبان دادگاه و قانون و قاضی را میداند، بسپارید تا او این فرآیند را انجام دهد

و در این دادگاه فرضی به با ارائه شواهد و ادله صحیح و محکمه پسند به قاضی اثبات کند شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم کرده و یا فراموش کرده اید و با از دست داده اید. طبیعتا یک وکیل کارکشته میتوانید تاثیر تعیین کننده ای در نتیجه این دادگاه داشته باشد.

 

حل مشکل من ربات نیستم (به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید)- بازگردانی پیج های معلق(ساسپند) و یا دیسیبل (غیرفعال) شده و اینستاگرام یوزر شده - حل تمام مشکلات مربوط به ورود دو مرحله ای (دو عاملی) اینستاگرام - رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود - بازگردانی پیچ های هک شده (حتی اگر هکر شماره تلفن، ایمیل، گذرواژه و ای دی پیج را تغییر داده باشد) - بازگردانی پیج هایی که رمز عبور را فراموش کرده اید و یا دسترسی به شماره موبایل و ایمیل پیج ندارید - بازگردانی پیچ های فیشینگ شده- بازگردانی پیج های مسدود یا بلاک شده - رفع مشکل پیج های محدود شده (محدود شدن لایو، لایک، کامنت، استوری، دایرکت، پست گذاشتن و ..) - بازگردانی پیج های قفل شده (لاک شده) - برطرف کردن مشکل پیج های شدوبن شده - رفع مشکل بیرون پریدن از اینستا - حل مشکلات وارد شدن به اینستا - رفع مشکل عدم دریافت لینک بازیابی گذرواژه - حل مشکل عدم امکان ارسال یا دریافت پیام در دایرکت - دیلیت کردن دائم و موقت پیچ - بازگردانی پیچ های دیلیت شده (حتی اگر ای دی پیج را فراموش کرده اید) - امنیت پیج - بالا بردن امنیت پیج برای جلوگیری از هک شدن - و همچنین برطرف کردن تمام مشکلات مربوط به اینستاگرام به صورت غیرحضوری و آنی

 ما اگر اینستاگرام در وهله اول نتواند کد امنیتی ارسال کند چه؟ شما به حساب اینستاگرام خود دسترسی نخواهید داشت. در اینجا راه هایی برای رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ایی اینستاگرام آورده شده است.

قبل از اینکه ادامه دهیم ابتدا بیایید بفهمیم که چرا اینستاگرام برای تأیید بیشتر حساب شما اقدام به ارسال و درخواست کد می کند، این پلتفرم به تلاش‌های غیرطبیعی برای ورود به سیستم از طریق تلفن شما مشکوک است و برای مسدود کردن دسترسی دیگران به حساب، تأیید می‌خواهد.

ممکن است اینستاگرام هنگام تلاش برای ورود از آدرس IP دیگری از شما کد امنیتی بخواهد.

 

اکنون که می‌دانید چرا اینستاگرام کد امنیتی می‌خواهد، زمان آن رسیده است که مشکل ارسال نکردن کد تأیید اینستاگرام را برطرف کنید.

 

رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

قبل از هر عملی باید موارد زیر را بررسی کنید.

۱.آیا شماره ای که ثبت کرده اید در دسترس می باشد و امکان دریافت پیام را دارست یا خیر.

۲.آیا ایمیلی که ثبت کرده اید، را می توانید به صندوق پیام های ورودی آن دسترسی پیدا کنید یا خیر.

۳.آیا شماره تلفن و ایمیلی که برای درخواست کد وارد میکنید، همان چیزی است که در تایید دو مرحله ایی ثبت کرده اید؟

۴.در تنظیمات گوشی خود، بررسی کنید که آیا دسترسی های لازم را به برنامه اینستاگرام جهت ارسال کد را داده اید؟

۵.بررسی کنید که وی پی ان گوشی شما خاموش بوده و اینترنت شما مشکلی نداشته باشد.

عدم دریافت کد دو مرحله ای اینستاگرام

شما از چند طریق می توانید به اینستاگرام درخواست ارسال کد را بدهید.که یک به یک آنهارا بررسی خواهیم کرد.

۱.از طریق ارسال پیامک:

شماره ایی که برای ارسال کد دومرحله ای وارد میکنید باید همان شماره ای باشد که در اکانت شما ثبت شده است، در غیر این صورت پیامک برایتان ارسال نمی شود.چون اینستاگرام با پیش شماره های ایران مشکل دارد، ممکن است کد بعد از چند ساعت برای شما ارسال شود، بهتر است که در ساعت مختلف امتحان کنید و بهترین ساعت ۲ یا ۳ نیمه شب است.در صورتی که کد برای شما ارسال شد آنرا وارد کرده و به حساب کاربری خود دسترسی پیدا میکنید.درصورتی که کد برایتان ارسال نشد روش های دیگر را که در ادامه ذکر شده را انجام دهید

تجربه ثابت کرده که در این ساعات کد زودتر ارسال می شود.

۲.از طریق ارسال ایمیل:

اگر شماره تلفن ثبت نکرده اید و یا به شماره ای که ثبت کرده اید، دسترسی ندارید باید از طریق ایمیل اقدام کنید.گاهی اوقات ایمیل ارسال از طرف اینستاگرام در قست inbox نشان داده نمی شود و باید سراغ قسمت spam 

باید بروید، زیرا ممکن است شما ایمل هایی که از طرف شرکت متا که اینستاگرام نیز زیرمجموعه آن است را بسته باشید.

۳.از طریق برنامه های جانبی کدهای یکبار مصرف:

برخی از کاربران، تایید دومرحله ای اینستاگرام خود را به حساب گوگل و برنامه Google Authenticator  که کد یکبار مصرف تولید میکند اتصال کرده اند، در بیشتر موارد خودشان نیز از این موضوع آگاه نیستند، احتمالا فعال کردن تایید دو مرحله ای را به فرد دیگری سپرده اند.

در این حالت ابتدا در قسمت جستجوی گوشی موبایل خود، برنامه  Google Authenticator را سرچ کنید ببینید که این برنامه در گوشی شما نصب است یا خیر، اگر وجود داشت وارد آن شوید، و کدیکبار مصرف را کپی کنید.

امکان این نیز وجود دارد که این کد برای برنامه دیگری باشد، اما باید این راه را نیز امتحان کنید.

۴.بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام از طریق کدهای ریکاوری:

روش دیگری که می توانید از آن هنگام عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از کد ۶ رقمی ریکاور است، این کد هنگامی که شما تایید دو مرحله ای را فعال کرده اید برای شما به نمایش درآمده است و از شما خواسته شده که آنرا یادداشت کرده و در جای امن نگهداری کنید.

با داشتن یکی از آن کدها می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.اگر این کدها را ندارید و یا گم کرده اید، باز جای نگرانی نیست زیرا ما اینجاییم تا مشکل شمارا امروز حل کنیم.

۵.از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام:

 

البته شایان به ذکر است که مجموعه ما یک تیم متخصص در خصوص مشکلات اینستاگرام دارد که تمام مشکلات شمارا در کمتر از یک ساعت حل خواهند کرد، میتوانید با ما در تماس باشید.

درآخر:

توجه داشته باشید که اگر کد تایید دومرحله ای برایتان ارسال نمیشود این کار را در زمانیکه ترافیک کمتر است، مانند ساعات بامدادی، امتحان کنید.در صورتی که مراحل بالا را انجام داده و به نتیجه نرسده اید، با مرکز مشاره تلفنی ما و بخش پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا در اسرع وقت با تکنیک های مخصوص خود مشکل شمارا برطرف کنیم.درضمن گاهی اوقات کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام از طریق ایمیل نیز ارسال نمیشود.

تایید دو مرحله ای اینستاگرام و رفع مشکل عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام مشکلی است که روزانه بسیاری از کاربران و مشترکان ما به آن بر

می خورند.

کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی هستند.

سوالات متداول

کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام برام ارسال نمیشه؟کد ۶ رقمی ریکاوری ام ندارم باید چیکار کنم؟

راه های محتلفی وجود دارد که شما به اکانت خود درسترسی پیدا کنید و کد برایتان ارسال شود که در مقاله ذکر شده است، یکی از موثر ترین راهها ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است

شماره موبایلی که ثبت کردم رو الان بهش دسترسی ندارم، آیا امکان این هست که از راه دیگه ایی کد برام ارسال شه؟

بله،بجز ارسال از طریق شماره موبایل چندین روش دیگه برای دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام وجود داره
منبع

۵ روش رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  

 

اگر شما نیز جز کاربرانی هستید که قبلا تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را فعال کرده اید و حالا که قصد ورود مجدد به پیج خود در گوشی قبلی، یا یک گوشی (تبلت و کامپیوتر) جدید را دارید، کد ۶ رقمی تایید دو مرحله ای اینستاگرام برایتان ارسال نمیشود (البته ممکن است قبلا کد ارسال میشده، ولی حالا اخیرا دیگر کد ارسال نمیشود) ،

و یا کد ۶ رقمی برایتان ارسال میشود، ولی وقتی آنرا وارد میکند اینستاگرام این کد ۶ رقمی را قبول نمیکند و یا بعد از وارد کردن کد ۶ رقمی ارسال شده، در مرحله بعدی اینستاگرام از شما کد ۸ رقمی پشتیبان را میخواهد و شما این کد های ۸ رقمی پشتیبان را در دست ندارید، و یا کدهای ۸ رقمی پشتیبان را هم دارید ولی این کدها کار نمیکنند و به شما اجازه ورود به پیچ داده نمیشود.

و حالا نگران و مضطرب به دنبال رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام خود هستید، اصلا نگران نباشید، جای درستی آمده اید.

ممکن است شما جر کاربرانی باشید که  ورود دو مرحله ای پیج اینستاگرام خود را فعال کرده اید و حالا دیگر دسترسی به خط موبایل یا ایمیلی که داخل پیچ ثبت کرده بودید را ندارید، مثلا سیمکارت مدنظر را گم کرده اید، یا سیمکارت به دلیل عدم استفاده طولانی مدت، حالا غیرفعال شده و توسط اپراتور سلب امتیاز شده است، و یا رمز ایمیلی که ثبت کرده بوند را فراموش کرده اند و یا اصلا آدرس آن ایمیل را به خاطر نمیاورید.

برخی دیگر از کاربران تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را نه با روش ارسال SMS و ایمیل، بلکه با روش برنامه، فعال کرده بوده اند، مثلا از طریق برنامه گوگل اتنیکیتور (Google Authenticator) یا برنامه Dou Mobile و حالا یا آن برنامه را حذف کرده اند و یا مثلا گوشی خود را ریست فکتوری یا فلش کرده، یا گوشی را گم کرده اند، یا اصلا گوشی خراب شده و دیگر روشن نمیشود، خلاصه دیگر برنامه گوگل اتنیکیتور را که پیشتر نصب کرده بودند،

و کدهای تایید دو مرحله ای را از آن میگرفتند را دیگر در دسترس ندارند، همچنین کدهای ۸ رقمی پشتیبان را نیز گم کرده اند و یا این کدها نیز کار نمیکنند،  این مورد نیز یک مورد دیگر مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام میباشد.

هرکدام از اینها یکی از چند مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام هستند که برای بسیاری از کاربران اینستاگرام که تایید دو مرحله ای را برای اینستاگرام خود فعال کرده اند پیش می آید. بسته به اینکه شما در کدام شرایط و وضعیت قرار دارید باید یک یا چند راه و فرآیند حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام را دنبال کنید تا نتیجتا بتوانید وارد پیج خود بشوید. 

رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام

در این مرحله، شما در موقعیت حساسی قرار دارید، چرا که اگر موفق به حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام نشوید، دیگر هیچوقت نمی توانید وارد پیچ خود بشوید، و در واقع عملا پیج خود را از دست خواهید داد. همچنین شما فرصت ارسال چندین درخواست مکرر و اشتباه را ندارید، و در صورتی که چند درخواست ناقص یا اشتباه ارسال کنید، همان ها ملاک بررسی اینستا قرار میگیرد و درخواست های بعدی اساسا بررسی نمیشوند.

شاه کلید رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام، یک مکاتبه درست و حرفه ای با اینستاگرام امریکا به زبان انگلیسی و انجام فرآیندهای احراز هویت و سایر فرآیندهای مربوطه، به شکل صحیح و منطبق میباشد تا با ارائه شواهد و ادله صحیح و خدشه ناپذیر، به اینستاگرام اثبات شود، شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم کرده و یا فراموش کرده اید و یا از دست داده اید و هم اکنون به آنها دسترسی ندارید.

فرآیندی که برای هر پیج استفاده میشود  و متن نامه و درخواستی که برای هر کاربر بایستی تهیه شود، به شرایط و پارامترهای متعددی بستگی دارد، پارامترهایی همچون اینکه: شما هم اکنون به چه اطلاعاتی دسترسی دارید؟ (شماره موبایل، ایمیل، اکانت فیس بوک و … )، و به چه مواردی دسترسی ندارید؟، پیچ یک پیج شخصی (پرسونال) هستش یا پیچ کاری (بیزینس و کریتور)؟ پیچ بسته (پرایویت) هستش یا باز (پابلیک)؟ آیا عکس پروفایلتان عکس چهره خودتان است یا خیر؟، حدودا چه تعداد پست در پیج دارید و حدودا در چه درصدی از آنها عکس چهره شما وجود دارد؟ پیج چند مدت هستش که باز شده؟ پیج اخیرا چند مدت هستش که فعالیت داشته است؟

پیچ در اخرین دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتری) روی آن بوده به چه مدت استفاده شده؟ ایا اخیرا پیج همرمان روی پند دستگاه فعال بوده یا فقط روی یک دستگاه لاگین بوده است؟ آیا قبلا دستگاه مورد اطمینان (Trusted Device) برای پیج ثبت شده است یا خیر؟ آیا ای پی یا ای پی های ثابتی وجود داشته است که گوشی شما برای مدت زیاد و پرتکراری از آن اینترنت به به سرورهای اینستارگرام وصل بوده است یا خیر؟ آیا گذرواژه فعلی پیج و یا همچنین گذرواژه قبلی و قبل تر پیچ را به خاطر دارید یا خیر؟

آیا پیش تر نیز دچار این مشکل شده اید یا خیر؟ ایا شما در گذشته استفاده مکرر از فیلتر شکن داشته اید یا خیر؟ درخواست با ای پی چه کشوری ارسال شود؟ و همپنین چند پارامتر دیگر که همگی میبایستی در انتخاب فرآیند احراز هویت و متن درخواست ارسالی در نظر گرفته شوند. خلاصه اینکه نمیشود از پیش، یک نسخه یکسان و مشابه برای همه مریض ها پیچید.

اگر اطلاعات و دانش کافی در خصوص روال ها، فرم ها و فرآیندهای پشتیبانی بین المللی اینستاگرام را دارید و به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارید و میدانید از چه جمله ها و واژگان فنی و حقوقی انگلیسی، برای متقاعد کردن کارشناس های بازنگری کننده اینستاگرام استفاده کنید، ادامه ی این مقاله به همراه چند مقاله دیگر ما به شما کمک میکند خودتان این کار را انجام دهید، ولی اگر به فرآیند ها آشنایی ندارید و همچنین، تسلط کافی برای مکاتبه حقوقی و فنی به زبان انگلیسی را ندارید،

 

میتوانید این کار را به کارشناسان مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران بسپارید، تا با استفاده از دانش و تجربه چند ساله ی خود در زمینه فرم ها و فرآیندهای بازنگری اینستاگرام و همچنین با به کارگیری کلمات و جملات و اصلاح های فنی و حقوقی انگلیسی که طبق تجربه، تا کنون تاثیرگذاری و متقاعد کنندگی بیشتری روی کارشناس های بررسی کننده داشته اند، احتمال پذیرفته شدن درخواست شما را به حداکثر ممکن رسانده و انشالله بتوانیم مجوز و موافقت اینستاگرام برای ورود مجدد شما به پیج را کسب کنیم.

در این مرحله، شما تشبیها در یک دادگاه حضور دارید، که میتوانید خودتان لایحه مورد را بنویسید و در دادگاه حضور پیدا کنید و به اینستاگرام ثابت کنید که صاحب و مالک اصلی این پیج شما هستید، یا اینکه این کار را به یک وکیل با تجربه که زبان دادگاه و قانون و قاضی را میداند، بسپارید تا او این فرآیند را انجام دهد

و در این دادگاه فرضی به با ارائه شواهد و ادله صحیح و محکمه پسند به قاضی اثبات کند شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم کرده و یا فراموش کرده اید و با از دست داده اید. طبیعتا یک وکیل کارکشته میتوانید تاثیر تعیین کننده ای در نتیجه این دادگاه داشته باشد.

 

اما اگر اینستاگرام در وهله اول نتواند کد امنیتی ارسال کند چه؟ شما به حساب اینستاگرام خود دسترسی نخواهید داشت. در اینجا راه هایی برای رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ایی اینستاگرام آورده شده است.

قبل از اینکه ادامه دهیم ابتدا بیایید بفهمیم که چرا اینستاگرام برای تأیید بیشتر حساب شما اقدام به ارسال و درخواست کد می کند، این پلتفرم به تلاش‌های غیرطبیعی برای ورود به سیستم از طریق تلفن شما مشکوک است و برای مسدود کردن دسترسی دیگران به حساب، تأیید می‌خواهد.

ممکن است اینستاگرام هنگام تلاش برای ورود از آدرس IP دیگری از شما کد امنیتی بخواهد.

اینستاگرام همچنین هنگامی که سعی می کنید از یک دستگاه جدید برای ورود به سیستم استفاده کنید حساب شما را به عنوان یک فعالیت مشکوک علامت گذاری می کند و به شما اجازه نمی دهد قبل از تأیید هویت خود به حساب کاربری دسترسی پیدا کنی

اکنون که می‌دانید چرا اینستاگرام کد امنیتی می‌خواهد، زمان آن رسیده است که مشکل ارسال نکردن کد تأیید اینستاگرام را برطرف کنید.

 

رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

قبل از هر عملی باید موارد زیر را بررسی کنید.

۱.آیا شماره ای که ثبت کرده اید در دسترس می باشد و امکان دریافت پیام را دارست یا خیر.

۲.آیا ایمیلی که ثبت کرده اید، را می توانید به صندوق پیام های ورودی آن دسترسی پیدا کنید یا خیر.

۳.آیا شماره تلفن و ایمیلی که برای درخواست کد وارد میکنید، همان چیزی است که در تایید دو مرحله ایی ثبت کرده اید؟

۴.در تنظیمات گوشی خود، بررسی کنید که آیا دسترسی های لازم را به برنامه اینستاگرام جهت ارسال کد را داده اید؟

۵.بررسی کنید که وی پی ان گوشی شما خاموش بوده و اینترنت شما مشکلی نداشته باشد.

۶.مطمن شوید که از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده میکنید.

در صورتی که تمام موارد بالا را بررسی کردید و ایرادی در آنها نبود به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید تا به شما رفع مشکل عدم دریافت کد تایید دو مرحله ایی و بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام را توضیح دهیم.

 

عدم دریافت کد دو مرحله ای اینستاگرام

شما از چند طریق می توانید به اینستاگرام درخواست ارسال کد را بدهید.که یک به یک آنهارا بررسی خواهیم کرد.

۱.از طریق ارسال پیامک:

شماره ایی که برای ارسال کد دومرحله ای وارد میکنید باید همان شماره ای باشد که در اکانت شما ثبت شده است، در غیر این صورت پیامک برایتان ارسال نمی شود.چون اینستاگرام با پیش شماره های ایران مشکل دارد، ممکن است کد بعد از چند ساعت برای شما ارسال شود، بهتر است که در ساعت مختلف امتحان کنید و بهترین ساعت ۲ یا ۳ نیمه شب است.در صورتی که کد برای شما ارسال شد آنرا وارد کرده و به حساب کاربری خود دسترسی پیدا میکنید.درصورتی که کد برایتان ارسال نشد روش های دیگر را که در ادامه ذکر شده را انجام دهید

تجربه ثابت کرده که در این ساعات کد زودتر ارسال می شود.

۲.از طریق ارسال ایمیل:

اگر شماره تلفن ثبت نکرده اید و یا به شماره ای که ثبت کرده اید، دسترسی ندارید باید از طریق ایمیل اقدام کنید.گاهی اوقات ایمیل ارسال از طرف اینستاگرام در قست inbox نشان داده نمی شود و باید سراغ قسمت spam 

باید بروید، زیرا ممکن است شما ایمل هایی که از طرف شرکت متا که اینستاگرام نیز زیرمجموعه آن است را بسته باشید.

۳.از طریق برنامه های جانبی کدهای یکبار مصرف:

برخی از کاربران، تایید دومرحله ای اینستاگرام خود را به حساب گوگل و برنامه Google Authenticator  که کد یکبار مصرف تولید میکند اتصال کرده اند، در بیشتر موارد خودشان نیز از این موضوع آگاه نیستند، احتمالا فعال کردن تایید دو مرحله ای را به فرد دیگری سپرده اند.

در این حالت ابتدا در قسمت جستجوی گوشی موبایل خود، برنامه  Google Authenticator را سرچ کنید ببینید که این برنامه در گوشی شما نصب است یا خیر، اگر وجود داشت وارد آن شوید، و کدیکبار مصرف را کپی کنید.

امکان این نیز وجود دارد که این کد برای برنامه دیگری باشد، اما باید این راه را نیز امتحان کنید.

۴.بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام از طریق کدهای ریکاوری:

روش دیگری که می توانید از آن هنگام عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از کد ۶ رقمی ریکاور است، این کد هنگامی که شما تایید دو مرحله ای را فعال کرده اید برای شما به نمایش درآمده است و از شما خواسته شده که آنرا یادداشت کرده و در جای امن نگهداری کنید.

با داشتن یکی از آن کدها می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.اگر این کدها را ندارید و یا گم کرده اید، باز جای نگرانی نیست زیرا ما اینجاییم تا مشکل شمارا امروز حل کنیم.

۵.از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام:

یکی دیگر از راه های رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ای اینستاگرام، تماس و ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است، البته امکان دارد که دریافت پاسخ از طرف اینستاگرام چند روزی طول بکشد، اما در بیشتر مواقع پاسخ داده و مشکل شمارا پیگیری میکنند.

البته شایان به ذکر است که مجموعه ما یک تیم متخصص در خصوص مشکلات اینستاگرام دارد که تمام مشکلات شمارا در کمتر از یک ساعت حل خواهند کرد، میتوانید با ما در تماس باشید.

درآخر:

توجه داشته باشید که اگر کد تایید دومرحله ای برایتان ارسال نمیشود این کار را در زمانیکه ترافیک کمتر است، مانند ساعات بامدادی، امتحان کنید.در صورتی که مراحل بالا را انجام داده و به نتیجه نرسده اید، با مرکز مشاره تلفنی ما و بخش پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا در اسرع وقت با تکنیک های مخصوص خود مشکل شمارا برطرف کنیم.درضمن گاهی اوقات کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام از طریق ایمیل نیز ارسال نمیشود.

تایید دو مرحله ای اینستاگرام و رفع مشکل عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام مشکلی است که روزانه بسیاری از کاربران و مشترکان ما به آن بر

می خورند.

منبع

بهترین روش حل مشکل instagram user -رفع ارور کاربر اینستا user not

   

 

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که، وقتی می خواهید یک نفر را از طریق آیدی اینستاگرامش جستجو کنید با پیام instagram user یا کاربر اینستاگرام در زبان فارسی مواجه می شوید.گاهی اوقات پیام user not found را می بینید.

احتمالا بعد از دیدن این عبارت، اولین فکری که میکنید این است که کاربر مورد نظر شمارا بلاک کرده است، (البته یکی از علت ها همین موضوع است). اما دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد.و البته راه حل های مختلفی نیز برای رفع این مشکل وجود دارد که ما می خواهیم بهترین روش حل مشکل instagram user و رفع ارور کاربر اینستا user not found را برای شما بیان کنیم.ابتدا به بیان علت بروز این مشکل و سپس به ارائه راه حل ها خواهیم پرداخت. اگر مشکل instagram not found شما از طریق خواندن این مقاله و راه کارهایی که بیان کردیم رفع نشد می توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شمارا حل کنند.

بررسی های آماری ما نشان داده است که اگر شما این روز ها، یعنی مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۱، دچار مشکل من ربات نیستم اینستا شده اید، این به این معناست که احتمالا پیچ شما دچار مشکل جدی تر دیگری نیز شده است و آن هم مشکل تعلیق (ساسپند) شدن پیج اینستاگرام و یا مشکل دیسیبل (غیرفعال) شدن پیج اینستاگرام و یا اصطلاحا دچار مشکل “اینستاگرام یوزر شدن” یا “Instagram User شدن” یا “کاربر Instagram شدن” یا “کاربر اینستاگرام شدن” شده اید.

حتی ممکن است بدون اینکه صفحه من ربات نیستم برای شما نمایان بشود، به یک باره از پیج بیرون انداخته شوید و یا فعالیت پیج ناقص و مختل بشود. یا وقتی میخواهید وارد پیج شوید با پیامی شبیه به “حساب شما به دلیل نقض شرایط ما مسدود شده است” (Your Account has been Disabled for Violating our Terms) مواجه شوید.

در این حالت پیج شما دیسیبل (Disable) یا غیرفعال یا دچار تعلیق (Suspend) شده است، این به این معناست که حتی وقتی شما مراحل اثبات من ربات نیستم را انجام دهید، هنوز هم نمیتوانید وارد پیج خود شوید و با صفحه و پیام جدیدی با عنوان “ …We suspended your account on” یا پیام هایی شبیه به این یا پیام هایی که در بالا ذکر شده روبرو میشوید.

در این حالت پیچ شما اصطلاحا پریده است و اگر از داخل یک پیچ دیگر (مثلا از داخل پیج یکی از دوستانتان) در قسمت ذره بین اسم پیچ خودتان رو سرچ کنید، احتمالا مشاهده میکنید که پیج شما در نتایج جستجو یافت نمیشود. و یا اگر به یکی از دوستانتان که قبلا با یکدیگر دایرکت ارسال کرده اید، بگویید در قسمت چت هایش وارد دایرکت شما شود و ببنید که در جای نام کاربری شما، هم اکنون چه چیزی نوشته شده است، احتمالا خواهد دید که نام کاربری شما تغییر کرده است.

در این حالت اینستاگرام ۳۰ روز به شما فرصت میدهد که به این تصمیم اعتراض کنید و اطلاعات و ادله لازم برای اعتراض خود را برای اینستاگرام ارسال نمایید، در غیر این صورت پیچ شما بعد از ۳۰ روز برای همیشه بسته و حذف دائمی خواهد شد.

 

حل مشکل instagram user

همانطور که در پاراگراف های قبل خواندید برخی از علت هایی که باعث می شود تا شما کاربر اینستاگرام را پیدا نکنید راه حل های ساده ایی دارند، مانند اشتباه تایپی؛ خب واضح است که با کمی دقت در تایپ نام کاربر این موضوع رفع می شود، اما برای حل مشکل اینستاگرام یوزر (حل مشکل instagram user) به دلیل مسدود شدن، در صورتی که اکانت شما بصورت کاربر اینستاگرام برای دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود، شرایط و راه حل کمی پیچیده تر است.

رفع مشکل مسدودی پیچ اینستاگرام

اینستاگرام به دلایل مختلفی اکانت یک کاربر را بلاک یا مسدود می کند، اما در برخی موارد دیده شده که اکانت کاربر به اشتباه مسدود شده، در این مواقع باید چه کرد؟

ابتدا باید ببینید که پیام اینستاگرام و توضیح اینستاگرام برای مسدود کردن اکانت شما چه بوده است، پس از بررسی باید بفهمید که مسدودی پیچ اینستاگرام شما از چه نوعی است.اینستاگرام معمولا به 3 روش اقدام به مسدود سازی پیج شما می کند.

مسئود سازی موقت:در این روش مسدود سازی معمولا اینستاگرام به مت 24ساعت تا48 ساعت شما را مسدود میکند.

مسدود سازی زماندار:در این روش پس از نمایش عبارت مسدود سازی در صفحه شما یک زمان خاصی را اعلام میکند مثلا بین دو روز تا دوهفته یا حتی یک ماه و شما چاره ای جز صبرکردن برای آن ندارید.

مسدود سازی دائمی:اگر شما مرتب دچار مسدود سازی زماندار شوید و خلاف قوانین و الگوریتم های اینستاگرام عمل کنید و از مسدود شدن پیج خود پیشگیری نکنید ممکن است اینستاگرام پیج شمارابرای همیشه مسدود کند.

معمولا اینستاگرام برای بار اول کاربر را ۴۸ ساعت مسدود میکند و به او تذکر میدهد، در صورت تکرار به مدت یک ماه و در صورت تکرار تخلف بصورت دائمی حساب کاربری را مسدود و غیرفعال میکند.

در صورتی که حساب شما برای ۴۸ ساعت مسدود شده صبر کنید تا این زمان بگذرد.

اما در صورتی که بصورت زمان دار مسدود شده اید و اینستاگرام به اشتباه این کاررا انجام داده، باید در قالب درخواست این موضوع را به اینستاگرام اعلام کرده و فرم بازنگری اینستاگرام را ارسال کنید.

دلایل خطای پیدا نشدن کاربر اینستاگرام( user not found)

همانطور که اشاره کردیم، دلایل محتلفی برای ارور کاربر اینستاگرام وجود دارد، که ممکن است یکی از آنها یا چند مورد با هم باعث این مشکل برای شما ایجاد شود.

اکانت کاربر مورد نظر توسط اینستاگرام مسدود شده:

اینستاگرام کاربرانی را که خلاف قوانین و ضوابط این شرکت فعالیت کنند را مسدود میکند، از انتشار محتوای نامناسب گرفته تا نقض دستورالعمل ها، به همین دلیل شما هنگام جستجوی کاربر با خطای instagram user یا همان کاربر اینستاگرام روبرو می شوید.

چه نوع کاربرانی توسط اینستاگرام مسدود می شوند؟

به گفته اینستاگرام، نقض محتوای زیر ممکن است منجر به تعلیق اینستاگرام شود:

محتوایی که مانع از توانایی ما برای ایجاد یک جامعه ایمن می شود

محتوای حساس یا بی کیفیت درباره سلامت یا امور مالی

محتوایی که کاربران به طور کلی به ما می گویند دوست ندارند یا به اصطلاح ریپورت میکنند.

محتوایی که با کیفیت پایین همراه است

محتوای گمراه کننده و ترویج خشونت و فحشا.

اکانت غیر فعال است

دلیل دیگری که ممکن است یک حساب کاربری در دسترس نباشد و پیغام “کاربر اینستاگرام” به شما نشان داده شود، این است که کاربر حساب خود را غیرفعال کرده باشد.

اینستاگرام دارای اماناتی است است که به کاربران اجازه می دهد تا حساب های خود را به طور موقت غیرفعال کنند. وقتی آن را غیرفعال می کنند، پروفایل آنها برای افراد قابل مشاهده نبوده در نتیجه، اگر اخطاری دریافت کردید، بررسی کنید که آیا هنوز در اینستاگرام فعال هستند یا خیر.

توسط کاربر مورد نظرتان بلاک شده اید.

یکی از دلایل رایجی که شما هنگام سرچ و یا مراجعه به یک پرفایل با instagram user و یا پیغام کاربر اینستاگرام یافت نشد مواجهه می شوید، این است که شما از طرف آن بلاک و مسدود شده اید و قادر به دیدن پروفایل،بیوگرافی و یا پست های کاربر نمی شوید.

برای اینکه متوجه این موضوع شوید باید از طریق یک حساب اینستاگرام دیگر آن کاربر را جستجو کنید، اگر قادر به دیدن پست ها شدید نتیجه میگیریم که شما از طرف کاربر بلاک ومسدود شده اید.

اکانت حذف شده است.

یک دلیل احتمالی که شما با خطا کاربر اینستاگرام (instagram user) مواجه می شوید می تواند حذف حساب کاربری باشد. زمانی که کاربر اکانت خود را حذف می کند، تمامی مطالب ارسال شده در اکانت مذکور از اینستاگرام حذف می شود.

این شامل تمام استوری ها، پست‌ها، ویدیوها، نظرات و غیره می‌شود. حساب در فهرست دنبال‌کنندگان یا دنبال‌کنندگان شما نمایش داده نمی‌شود. ساده ترین راه برای تأیید این موضوع، جستجوی همان حساب از حساب دیگری است.

نام کاربری را اشتباه تایپ کرده اید.

یکی از دلایل احتمالی برای مشاهده خطای عدم یافتن کاربر اینستاگرام این است که نام کاربری را اشتباه املایی یا تایپ کرده اید. بررسی کنید نام یا شناسه شخصی که به دنبال آن هستید معتبر باشد. گاهی اوقات تنها یک حرف بزرگ می تواند منجر به عدم کشف نام کاربری شود.

آیا “کاربر اینستاگرام” instagram user به معنای حذف اکانت است؟

اگر نام اکانتی به کاربر اینستاگرام(instagram user) تغییر یافته باشد، ممکن است اکانت حذف شده باشد.ممکن است ;کاربر خود این کار را انجام داده باشند یا ممکن است کاری برای نقض شرایط خدمات اینستاگرام انجام داده باشند. در هر صورت، نمی‌توانید حساب آنها را ببینید.

همچنین نمی‌توانید برای شخص پیام ارسال کنید. هر چیزی که ارسال می کنید تحویل داده نمی شود، حتی اگر حساب به طور موقت غیرفعال شود. شما فقط می توانید چت های قبلی خود را ببینید. اگر حساب دوباره فعال شود، می‌توانید چت را از سر بگیرید. در غیر این صورت، چت فقط یک آرشیو است.

بنابراین، تفاوت بین حساب حذف شده و غیرفعال سازی موقت چیست؟ ممنوعیت های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟ و چگونه متوجه می شوید که اکانت دوست شما برای همیشه حذف شده است یا اینکه او فقط در حال استراحت است؟

در آخر:

همانطور که متوجه شده اید، دلایل زیادی وجود دارد که شما با خطای «کاربر اینستاگرام پیدا نشد» مواجه می شوید و راه حل های مختلفی برای رفع آن وجود دارد، دلایل ذکر شده در بالا از عمده و رایج ترین مواردی است که باعث می شود تا اینستاگرام عبارت "کاربر مورد نظر یافت نشد" را به شما نمایش دهد و همچنین هنگام جستجوی کاربر خاص با عباراتی نظیر " instagram user "و ارور "کاربر اینستا user not found" روبرو شوید.ما در این مطلب سعی کردن به نحوه رفع این مشکل از طریق مختلف بپردازیم و آنرا شرح دهیم.

 

instagram user رفع مشکل-رفع ارور کاربر اینستا user not found

 
شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که، وقتی می خواهید یک نفر را از طریق آیدی اینستاگرامش جستجو کنید با پیام instagram user یا کابر اینستاگرام در زبان فارسی مواجهه می شوید.گاهی اوقات پیام user not found را می بینید.
احتمالا بعد از دیدن این عبارت، اولین فکری که میکنید این است که کاربر مورد منظر شمارا بلاک کرده است، (البته یکی از علت ها همین موضوع است). اما دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد.و البته راه حل های مختلفی نیز برای instagram user رفع مشکل وجود دارد که ما می خواهیم بهترین روش instagram user رفع مشکل و رفع ارور کاربر اینستا user not found را برای شما بیان کنیم.ابتدا به بیان علت بروز این مشکل و سپس به ارائه راه حل ها خواهیم پرداخت.
بررسی های آماری ما نشان داده است که اگر شما این روز ها، یعنی مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۱، دچار مشکل من ربات نیستم اینستا شده اید، این به این معناست که احتمالا پیچ شما دچار مشکل جدی تر دیگری نیز شده است و آن هم مشکل تعلیق (ساسپند) شدن پیج اینستاگرام و یا مشکل دیسیبل (غیرفعال) شدن پیج اینستاگرام و یا اصطلاحا دچار مشکل “اینستاگرام یوزر شدن” یا “Instagram User شدن” یا “کاربر Instagram شدن” یا “کاربر اینستاگرام شدن” شده اید.
حتی ممکن است بدون اینکه صفحه من ربات نیستم برای شما نمایان بشود، به یک باره از پیج بیرون انداخته شوید و یا فعالیت پیج ناقص و مختل بشود. یا وقتی میخواهید وارد پیج شوید با پیامی شبیه به “حساب شما به دلیل نقض شرایط ما مسدود شده است” (Your Account has been Disabled for Violating our Terms) مواجه شوید.
در این حالت پیج شما دیسیبل (Disable) یا غیرفعال یا دچار تعلیق (Suspend) شده است، این به این معناست که حتی وقتی شما مراحل اثبات من ربات نیستم را انجام دهید، هنوز هم نمیتوانید وارد پیج خود شوید و با صفحه و پیام جدیدی با عنوان “ …We suspended your account on” یا پیام هایی شبیه به این یا پیام هایی که در بالا ذکر شده روبرو میشوید.
در این حالت پیچ شما اصطلاحا پریده است و اگر از داخل یک پیچ دیگر (مثلا از داخل پیج یکی از دوستانتان) در قسمت ذره بین اسم پیچ خودتان رو سرچ کنید، احتمالا مشاهده میکنید که پیج شما در نتایج جستجو یافت نمیشود. و یا اگر به یکی از دوستانتان که قبلا با یکدیگر دایرکت ارسال کرده اید، بگویید در قسمت چت هایش وارد دایرکت شما شود و ببنید که در جای نام کاربری شما، هم اکنون چه چیزی نوشته شده است، احتمالا خواهد دید که نام کاربری شما تغییر کرده است.
در این حالت اینستاگرام ۳۰ روز به شما فرصت میدهد که رفع مشکل instagram user را انجام دهید و به این تصمیم اعتراض کنید و اطلاعات و ادله لازم برای اعتراض خود را برای اینستاگرام ارسال نمایید، در غیر این صورت پیچ شما بعد از ۳۰ روز برای همیشه بسته و حذف دائمی خواهد شد.
همانطور که در پاراگراف های قبل خواندید برخی از علت هایی که باعث می شود تا شما کاربر اینستاگرام را پیدا نکنید راه حل های ساده ایی دارند، مانند اشتباه تایپی؛ خب واضح است که با کمی دقت در تایپ نام کاربر این موضوع رفع می شود، اما برای حل مشکل اینستاگرام یوزر (حل مشکل instagram user) به دلیل مسدود شدن، در صورتی که اکانت شما بصورت کاربر اینستاگرام برای دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود، شرایط و راه حل کمی پیچیده تر است.
رفع مشکل instagram user
اینستاگرام به دلایل مختلفی اکانت یک کاربر را بلاک یا مسدود میکند، گاهی هم ممکن است اینستاگرام بی دلیل اکانت ها را مسدود کند، و اکانت کاربر به اشتباه مسدود شده، در این مواقع باید چه کرد؟
ابتدا باید ببینید که پیام اینستاگرام و توضیح اینستاگرام برای مسدود کردن اکانت شما چه بوده است، پس از بررسی باید بفهمید که مسدودی پیچ اینستاگرام شما از چه نوعی است(موقت یا دائم) معمولا اینستاگرام برای بار اول کاربر را ۴۸ ساعت مسدود میکنید و به او تذکر میدهد، در صورت تکرار به مدت یک ماه و در صورت تکرار تخلف بصورت دائمی حساب کاربری را مسدود و غیرفعال میکند.
در صورتی که حساب شما برای ۴۸ ساعت مسدود شده صبر کنید تا این زمان بگذرد.
اما در صورتی که بصورت موقت مسدود شده اید و اینستاگرام به اشتباه این کاررا انجام داده، باید در قالب درخواست این موضوع را به اینستاگرام اعلام کرده و فرم بازنگری اینستاگرام را ارسال کنید.
میتوانید جهت ارسال فرم بازنگری اینستاگرام با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
دلایل خطای پیدا نشدن کاربر اینستاگرام( user not found)
همانطور که اشاره کردیم، دلایل محتلفی برای ارور کاربر اینستاگرام وجود دارد، که ممکن است یکی از آنها یا چند مورد با هم باعث این مشکل برای شما ایجاد شود.
اکانت کاربر مورد نظر توسط اینستاگرام مسدود شده:
چه نوع کاربرانی توسط اینستاگرام مسدود می شوند؟
به گفته اینستاگرام، نقض محتوای زیر ممکن است منجر به تعلیق اینستاگرام شود:
محتوایی که مانع از توانایی ما برای ایجاد یک جامعه ایمن می شود
محتوای حساس یا بی کیفیت درباره سلامت یا امور مالی
محتوایی که کاربران به طور کلی به ما می گویند دوست ندارند یا به اصطلاح ریپورت میکنند.
محتوایی که با کیفیت پایین همراه است
محتوای گمراه کننده و ترویج خشونت و فحشا.
اکانت غیر فعال است
دلیل دیگری که ممکن است یک حساب کاربری در دسترس نباشد و پیغام “کاربر اینستاگرام” به شما نشان داده شود، این است که کاربر حساب خود را غیرفعال کرده باشد.
اینستاگرام دارای اماناتی است است که به کاربران اجازه می دهد تا حساب های خود را به طور موقت غیرفعال کنند. وقتی آن را غیرفعال می کنند، پروفایل آنها برای افراد قابل مشاهده نبوده در نتیجه، اگر اخطاری دریافت کردید، بررسی کنید که آیا هنوز در اینستاگرام فعال هستند یا خیر.
توسط کاربر مورد نظرتان بلاک شده اید.
یکی از دلایل رایجی که شما هنگام سرچ و یا مراجعه به یک پرفایل با instagram user و یا پیغام کاربر اینستاگرام یافت نشد مواجهه می شوید، این است که شما از طرف آن بلاک و مسدود شده اید و قادر به دیدن پروفایل،بیوگرافی و یا پست های کاربر نمی شوید.
برای اینکه متوجه این موضوع شوید باید از طریق یک حساب اینستاگرام دیگر آن کاربر را جستجو کنید، اگر قادر به دیدن پست ها شدید نتیجه میگیریم که شما از طرف کاربر بلاک ومسدود شده اید.
اکانت حذف شده است.
یک دلیل احتمالی که شما با خطا کاربر اینستاگرام (instagram user) مواجه می شوید می تواند حذف حساب کاربری باشد. زمانی که کاربر اکانت خود را حذف می کند، تمامی مطالب ارسال شده در اکانت مذکور از اینستاگرام حذف می شود.
این شامل تمام استوری ها، پست‌ها، ویدیوها، نظرات و غیره می‌شود. حساب در فهرست دنبال‌کنندگان یا دنبال‌کنندگان شما نمایش داده نمی‌شود. ساده ترین راه برای تأیید این موضوع، جستجوی همان حساب از حساب دیگری است.
آیا “کاربر اینستاگرام” instagram user به معنای حذف اکانت است؟
اگر نام اکانتی به کاربر اینستاگرام(instagram user) تغییر یافته باشد، ممکن است اکانت حذف شده باشد.ممکن است ;کاربر خود این کار را انجام داده باشند یا ممکن است کاری برای نقض شرایط خدمات اینستاگرام انجام داده باشند. در هر صورت، نمی‌توانید حساب آنها را ببینید.
همچنین نمی‌توانید برای شخص پیام ارسال کنید. هر چیزی که ارسال می کنید تحویل داده نمی شود، حتی اگر حساب به طور موقت غیرفعال شود. شما فقط می توانید چت های قبلی خود را ببینید. اگر حساب دوباره فعال شود، می‌توانید چت را از سر بگیرید. در غیر این صورت، چت فقط یک آرشیو است.
بنابراین، تفاوت بین حساب حذف شده و غیرفعال سازی موقت چیست؟ ممنوعیت های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟ و چگونه متوجه می شوید که اکانت دوست شما برای همیشه حذف شده است یا اینکه او فقط در حال استراحت است؟
در آخر:
همانطور که متوجه شده اید، دلایل زیادی وجود دارد که شما با خطای «کاربر اینستاگرام پیدا نشد» و با راه حل های مختلفی برای رفع مشکل instagram user مواجه می شوید، دلایل ذکر شده در بالا از عمده و رایج ترین مواردی است که باعث می شود تا کاربر مورد نظر یافت نشود و یا هنگام جستجوی کاربر خاص با instagram user و ارور کاربر اینستا user not found و کاربر اینستاگرام مواجهه شوید.
در صورتی که دوستان شما هنگام جستجوی پرفایلتان با این پیغام ها روبرو می شوند، میتوانید دلیل اصلی آن را دیسیبل شدن و مسدودی پیچ اینستاگرامشان بدانید، که می بایست این مورد را از طریق پشتیبانی اینستاگرام گزارش کرده و برای حل مشکل instagram user اقدام کنید.
سوالات متداول
۱- چرا وارد اینستا میشم not user found میاره؟
دریافت این ارور به معنی است که اینستاگرام پیج شما را مسدود کرده.
۲-چرا وارد اینستاگرام میشم پیغام instagram user میده؟
دریافت این پیام به این معنی است که اینستاگرام پیج شما را به دلایل مختلف مسدود کرده که در این مقاله به حل این مشکل میپردازیم.
منبع

۳ روش رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام

 

۳ روش رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام

رلسک1 ماه پیش

کاربران اینستاگرام در ایران همواره دچار مشکلاتی هنگام استفاده از این شبکه اجماعی می شوند، که البته برخی ایرادات فنی و از سمت خود اینستاگرام است و برخی دیگر مربوط به کاربران و موقعیت جغرافیایی آنها می شود.

یکی از این مشکلات، مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام به هنگام باز کردن و اجرای برنامه است. این موضوع دلایل مختلفی دارد که ما در ادامه این دلایل را بررسی و ۳ روش رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام را برای شما شرح خواهیم داد.

 

در سایت مجموعه الورایانه کمک می توانید تمام راه حل ها را پیدا کنید.

علت سفید شدن صفحه اینستاگرام

حتما شما هنگامی که برنامه اینستاگرام را باز کردید با این پیغام” could not refresh feed” یعنی رفرش نشدن اینستاگرام روبرو شده اید. و در برخی موارد حتی این پیغام را هم مشاهده نمیکنید و صفحه کاملا سفید می شود.

این مشکل می تواند بخاطر اینرنت شما شما و سرعت کم آن باشد، و یا به دلیل اینکه شما از آی پی های مختلف وارد اکانت خود شده اید، باشد.

در هر ۲ حالت شما به مطالعه ادامه این قاله ادامه دهید تا راه حل ها را بیاموزید.

رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام

حذف کش حافظه و دیتا اینستاگرام:

ابتدا وارد تنیمات گوشی خود شوید.

رو گزینه Applications  بزنید

برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و وارد شوید

Setting_apps_instageram

در مرحله بعد، باید وارد قسمت Storage شوید و گزینه clear deta  و clear cash را بزنید تا کش حافظه برنامه شما پاک شود.

در گوشی های آیفون با حذف و نصب مجدد برنامه این اتفاق خواهد افتاد و مثل اندروید شما امکان پاک کردن بصورت دستی را ندارید.

حالا برنامه اینستاگرام را باز کنید، اگر مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام کماکان پاربرجا بود و حل نشد، نگران نباشید

باید به سرغ راه حل بعدی برویم.

استفاده از ابزارهای تغییر آی پی و تغییر زبان برنامه:

ابتدا شما می بایست، ابزار تغییر آی پی خود را روشن کرده و وارد برنامه شوید.

به قسمت تنظیمات اینستاگرام رفته و زبان برنامه را روی انگلیسی قرار دهید.

از برنامه خارج شده و مجدد وارد شوید.

بعد از اینکه مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام شما از این طریق رفع شد، می توانید زبان برنامه خود را به حالت قبل برگردانید.

اکنون در پایین صفحه سمت راست روی آیکون پروفایل خود بزنید تا صفحه یا پیج تان باز شود. سپس روی منو سه نقطه در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.

در منو باز شده روی گزینه Settings کلیک کنید. حالا وارد قسمت تنظیمات می شوید، بخش Account را باز کنید.

برای رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام، در این بخش گزینه Language را انتخاب کنید.

سپس در صفحه باز شده حالت English را انتخاب کنید.

روش سوم:بروزرسانی به آخرین نسخه:

در صورتی که هر یک از روش های بالا برای شما موثر نبود، می بایست روش اول را اجرا کرده و بدون اینکه وارد برنامه اینستاگرام خود شوید، برنامه را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

نکته ای که باید رعایت کنید این است که قبل از نصب آخرین ورژن اینستاگرام باید گوشی موبایل خود را خاموش و روشن کنید.

پس از روشن کردن وبایل خود اقدام به نصب کرده و وارد برنامه اینستاگرام خود شوید.

قطعا پس از طی این مراحل مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام و رفرش نشدن برنامه اینستاگرام رفع خواهد شد.

منبع

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد