x تبلیغات
آموزشی

تابلو آینه شکسته

 

تابلو آینه شکسته با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد تابلو آینه شکسته

_ مناسب برای فروشگاه و گالری ها

_ زیبا سازی سالن های زیبایی

_ مناسب برای دکوراسیون دیوار دفاتر و منزل شما

انواع طرح های تابلو آینه شکسته

_ طرح انتخابی مشتری

نحوه نصب تابلو آینه شکسته

با در نظر گرفتن حساسیت و ظرافت تابلو آینه شکسته، باید در جایی آن را نصب کنید، که کم ترین ضربه و آسیب ممکن به این محصول برسد، زیرا با دریافت کوچک ترین ضربه ممکن است تکه های آینه از هم بپاشند.

بهترین محل برای نصب این تابلو کوراتیو، دیوار های خالی می باشد، یرا این اثر هنری به اندازه ای درخشان و چشمگیر است که مرکز توجه همه قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید تابلو دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.

2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.

زمان تحویل :

ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری

ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری

برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.

09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.

در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.

یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.

فراموش نکنید، شما هچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.

کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

 

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

 آینه های دکوراتیو لوزی، که از انواع آینه های دکوراتیو تزئینی می باشند، به صورت چند تکه در اختیار مشتری قرار می گیرند.

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، بسیار گسترده می باشد که هر سلیقه ای را پوشش می دهد، همچنین امکان ست شدن این نوع از آینه با تمامی دکوراسیون داخلی نیز وجود دارد.
چنانچه دکوراسیون داخلی منزل شما اسپرت است، می توانید از انواع تکه های آینه دکوراتیو لوزی در این قسمت از منزل خود بهره ببرید، از طرفی نیز چنانچه از دکوراسیون داخلی سلطنتی استفاده می کنید در اینجا نیز انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، برای انتخاب و نصب آسان، در منزل شما آماده و مناسب هستند.

انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی

از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی می توان به آینه های دکوراتیو لوزی زنجیردار، آینه لوزی آویزدار، آینه پلکسی لوزی چندتکه، آینه لوزی یک میل خرد شده لوزی، آینه لوزی شکسته برش خورده، آینه دکوراتیو دیواری لوزی و… اشاره کرد.

آینه های دکوراتیو لوزی زنجیردار

آینه های دکوراتیو لوزی زنجیردار، از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی می باشد که طرفداران خاص خود را دارند. این نوع از آینه برای مکان هایی با رفت و آمد بالا مناسب بوده و ترجیحا برای فضاهایی بزرگ، و وجود کمترین وسایل تزئینی تناسب خاصی را در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند، چرا که این نوع از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی دارای زنجیری زیبا و بلند می باشد، که با نصب این نوع آینه، از قرار دادن دکوری های متفرقه مانند گلدان، میزهای تزئینی و… بی نیاز خواهید شد.
زنجیربلند و خوش طرح آینه مانند نقشی زیبا بر دیوار شما نشسته و در عین سادگی زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل شما میبخشد.

آینه های دکوراتیو لوزی پلکسی

از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی می توان به آینه پلکسی لوزی اشاره نمود که درصد کاربردی بودن این نوع از آینه ها تقریبا صفر می باشد. چرا که این نوع از آینه توخالی می باشد و حالت لوزی بودن دور آن کاربرد آینه را از بین می برد.
آینه های پلکسی از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، فضا را اسپرت کرده و هارمونی زیبایی با اتاق های خواب، اتاق فرزندان و… ایجاد خواهد نمود. آینه های دکوراتیو لوزی پلکسی، چند تکه می باشد و میتوانید هنگام خرید این نوع از آینه تمامی تکه ها را یک جا نصب کرده و پس از مدتی تکه ها را جا به جا کرده و دکوراسیون داخلی خود را از این جهت تغییر دهید.

آینه های دکوراتیو لوزی سفید

از انواع مدل آینه های دکوراتیو، میتوان به آینه های دکوراتیو لوزی سفید اشاره کرد، این نوع از آینه ها مناسب فضاهای تاریک می باشد، چرا که بابت رنگ روشن، تداعی گر نور و امید می شود.
جالب است بدانید در روانشناسی دکوراسیون داخلی منزل، استفاده از رنگ های روشن و نور به افرادی توصیه می شود که از بیماری های افسردگی و مانند آن رنج میبرند.
آینه های دکوراتیو لوزی سفید، در ست کردن دکوراسیون داخلی منزل نوعروسان بسیار توصیه شده و نشانگر سفیدبختی زوج می باشد، که روزهای ابتدایی زندگی مشترک خود را روشن و پرنور شروع کنند.
آینه های دکوراتیو لوزی سفید، نشانگر الماس، که مظهر قدرت بوده و نماد منازل اشرافی و سلطنتی است. طبق نظریه های روانشناسی انتخاب آینه، افرادی که این نوع از آینه را انتخاب می کنند، افکار روشن فکر و مدرنیته داشته و در تصمیم گیری های خود ثابت قدم هستند.

آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی

این طرح از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، فضای منزل را رسمی و رازآلود جلوه می دهد. استفاده از آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی، در محل کار نیز فضا را بسیار کاریزماتیک جلوه می دهد، و سروشکل خاصی به محیط می بخشد.
آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی، در طرح های چند تکه و دیواری، به بازار ارائه شده و برای هر محیط و فضایی مناسب می باشد. در بعضی موارد نیز دیده شده که آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی، در دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز استفاده شده و جلوه بی نظیری را به فضا می بخشد و مناسب کودکی تا بزرگسالی فرزند شما می باشد. بنابراین با خرید آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی، یک بار هزینه کرده و تا بلند مدت از پرداخت هزینه های این چنینی بی نیاز خواهید بود.

آینه های دکوراتیو لوزی برنز

این نوع از آینه های لوزی، برای استفاده در دکوراسیون داخلی مدرن و سلطنتی بیشتر خریداری می شود. انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، به خصوص رنگ برنز، برای افرادی که به منزل کلاسیک و درعین حال شیک و ساده علاقه مند هستند، مناسب می باشد. هنگام ساخت آینه های دکوراتیو لوزی برنز، از متریال بسیار با کیفیت، مانند جیوه فشرده به رنگ برنز ساخته شده و به آینه های آسان نصب معروف هستند.
چرا که آینه های دکوراتیو لوزی برنز، برای محیط منازل مناسب می باشد و حتی بانوان نیز به راحتی قادر به نصب این نوع آینه هستند، و با در دست داشتن کمترین امکانات به راحتی آینه های دکوراتیو لوزی برنز را نصب می کنند.

آینه های دکوراتیو لوزی طلایی

این مدل از آینه ها بسیار جنبه ی زیبایی و تزئینی برای منازل دارند، البته سفارش سایز بزرگ آینه های دکوراتیو لوزی طلایی، میتواند جنبه ی کاربردی نیز داشته باشند.
شما میتوانید با ست کردن این سبک از آینه های دکوراتیو لوزی، با پرده های حاشیه طلایی و مبلمان مسی و برنزی ترکیبی جذاب و چشمگیر می باشد.
استفاده از آینه های دکوراتیو لوزی طلایی، در منازل نوعروسان بسیار زیبا و خاص می شود، چرا که اکثر زوج ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از آینه های دکوراتیو لوزی نقره ای استفاده می کنند، و استفاده از این رنگ آینه های دکوراتیو لوزی، بسیار خاص می باشد.
آینه های دکوراتیو لوزی طلایی، را میتوانید در کنج دیوار منزل خود نضب نموده و از زیبایی و جذابیت آن قسمت از منزل یا حتی محیط کار خود نهایت لذت را ببرید.

آینه های دکوراتیو لوزی مسی

این طرح از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، مشتریان خاص خود را دارد. استفاده از این رنگ و طرح از آینه های دکوراتیو، فضا را گران قیمت جلوه داده و به ساخت فضای لاکچری و با شکوه، کمک بسزایی می نماید.
آینه های دکوراتیو لوزی مسی، الزاما نباید با رنگ مسی در دکوراسیون داخلی ست شود، طبق نظریه طراحان دکوراسیون داخلی، استفاده از رنگ مسی به طور مکرر در فضا باعث ترویج انرژی منفی می شود.
نکته مثبت در استفاده از آینه های دکوراتیو لوزی مسی، نسبت به بقیه وسایل تزئینی این است که در فضای منزل شما، آبگینه مسی رنگ، جلوه ی خاص خود را دارد و با درخشش بی نظیر خود فضای محیط کار و منزل شما را خاص و شکیل نشان می دهد.

آینه های دکوراتیو لوزی منحنی

این سبک از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، از لوزی های انحنا دار تشکیل شده، و با تراش فرم خورده ای که در قسمت های انحنا دار زده می شود، درخشش خیره کننده و شکست نور بی نظیری را فضای موردنظر می بخشد.
آینه های دکوراتیو لوزی منحنی، مانند دیگر وسایل تزئینی در زیبا سازی فضا نقش بسزایی را ایفا میکند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آینه های دکوراتیو لوزی منحنی، میتوان به بازتاب نور خاص و بهم ریخته، که باعث بازتاب نامنظم نور می شود و باعث روشن تر نشان دادن فضای منزل می شود و نمایی دکوراتیو را به محیط زندگی شما می بخشد.
خرید آینه های دکوراتیو لوزی منحنی، و استفاده از آن در فضای کوچک، باعث بزرگ تر نشان دادن آن فضا می شود، که میتوانید با استفاده از چسب سیلیکونی و چسب دوطرفه مخصوص آینه در قسمت پشت کالا، میتوان به راحت ترین شکل ممکن این آینه را به دیوار نصب و اجرا نمایید.
این طرح از آینه های دکوراتیو لوزی، در رنگ بندی برنزی، نقره ای، دودی، مسی، آبی و سبز قابل سفارش و تولید می باشد.
کلام آخر
به صورت کلی انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، عبارتند از:
  • آینه های دکوراتیو لوزی سفید
  • آینه های دکوراتیو لوزی شامپاینی
  • آینه های دکوراتیو لوزی برنز
  • آینه های دکوراتیو لوزی طلایی
  • آینه های دکوراتیو لوزی مسی
  • آینه های دکوراتیو لوزی منحنی
  • آینه های دکوراتیو لوزی نقره ای و…
استفاده از تک تک این سبک ها برای انواع دکوراسیون مناسب می باشد. هر طرح از انواع مدل آینه های دکوراتیو لوزی، چه در سبک سلطنتی و چه در سبک اسپرت منزل شما زیبایی خاص خود را دارند.
با توجه به تکه ای بودن آینه های دکوراتیو لوزی، میتوانید در اولین روزهای ابتدایی خرید این آینه تمامی تکه ها را نزدیک به یکدیگر نصب نموده و پس از مدتی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل خود، تکه ها را از هم جدا کرده و در اتاق های مختلف منزل خود نصب کرده و از این تغییر دکوراسیون جذاب لذت ببرید.
 

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

 

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه یکی از مراحل مهم برای ورود به دوره دکتری در این دانشگاه است. جهت شرکت در آزمون دکتری، ابتدا باید شرایط و مقررات مربوط به آن را بررسی کرده و در صورت اطمینان از توانایی های خود، ثبت نام خود را انجام دهید.

در مرحله ثبت نام، باید فرم مربوطه را به دقت پر کرده و اطلاعات شخصی، تحصیلی و پژوهشی خود را وارد کنید. همچنین باید مدارک و اسناد مورد نیاز را بارگذاری، و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

پس از اتمام ثبت نام، باید منتظر اعلام نتایج آزمون باشید. در صورتی که به عنوان یکی از قبول شدگان انتخاب شوید، باید مراحل بعدی را نیز طی نمایید، تا به صورت رسمی وارد دوره دکتری شوید.

در کل، ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه آزاد، مرحله مهمی است که باید با دقت و بررسی کامل شرایط و مقررات آن، انجام شود.

با توجه به ادغام آزمون های سراسری و آزاد در مقطع دکتری، در متن زیر اطلاعات مفیدی در خصوص زمان و مهلت نام نویسی در آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳، آموزش گام به گام ثبت نام، مدارک و شرایط ثبت نام در آزمون مذکور و … در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با توجه به اهمیتی که زمان ثبت نام در آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۲ دارد، اطلاعات دقیق زمان ثبت نام و مهلت نام نویسی جاماندگان از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می گردد، زیرا اگر متقاضیان در زمان دقیق موفق به ثبت نام نشوند، امکان تکمیل فرم ثبت نام در سایت سنجش را از دست می دهند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از تاریخ ۳۰ مهرماه لغایت ۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت. اطلاعات دقیق تر در خصوص زمان ثبت نام کنکور دکتری آزاد ۱۴۰۲ ،از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی فراگیری انجام خواهد گرفت،

نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

آموزش نحوه ثبت نام درست و دقیق در آزمون دکتری از اهمیت بالایی برخوردار است و داوطلبان باید اطلاعات دقیق هویتی، تحصیلی، آدرس و شماره تماس خود را در حین ثبت نام وارد نمایند.

۱- ابتدا از طریق مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sangesh.org شوید.

۲- پس از ورود به سایت سنجش گزینه ” دکتری آزاد ۱۴۰۲ ” را از طریق منوی سمت راست و یا قسمت میانی صفحه انتخاب نموده، تا وارد مراحل ثبت نام در این آزمون شوید.

۳- پس از ورود به این بخش نکات و ضوابط را کامل و دقیق مطالعه نموده و گزینه ” تائید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

۴- این مرحله مربوط به وارد کردن کد سریال کارت اعتباری بوده که برای پرداخت هزینه آزمون خریداری می شود. اگر از قبل کارت را خریداری نموده اید، باید سریال ۱۲ رقمی را در جایگاه مورد نظر وارد کنید و اگر تاکنون به خرید کارت اعتباری اقدام نکرده اید، لازم است از گزینه ” خرید کارت ” استفاده نموده و سپس سریال ۱۲ رقمی را وارد کنید، پس از ورود سریال کارت اعتباری، عبارت امنیتی موجود در کادر را وارد کرده و بر روی تائید کلیک نمایید.

۵- در ادامه داوطلب باید عکس ۴×۳ خود را با کیفیت و فرمت مناسب بارگزاری نماید.(شرایط عکس در این قسمت از سایت توضیح داده شده است.)

۶- در این مرحله باید تقاضانامه ثبت نام دکتری را تکمیل نمایید و پس از وارد کردن اطلاعات دقیق هویتی، تحصیلی، آدرس و تماس، تیک گزینه ((اینجانب ضمن مطالعه كلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنما، با آگاهی كامل فرم تقاضانامه را تكمیل و تمام اطلاعات درج شده را تایید می نمایم)) را فعال نموده و نهایتا بر روی گزینه ” تائید ” کلیک کنید.

۷- پس از انجام مرحله فوق، یک صفحه برایتان نمایش داده خواهد شد که شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در آن قرار دارد. این اطلاعات را تا آخرین مرحله آزمون نزد خود نگهداری نمایید.

مدارک و شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

متقاضیان ثبت نام آزمون دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ باید دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام، باید مدارک لازم را تهیه و اسکن کرده تا در لحظه نام نویسی با مشکلی مواجه نشوند. در ادامه مدارک و شرایط ثبت نام این آزمون بررسی خواهد شد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد :

۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی که در قانون اساسی آورده شده است.

۲- انجام واجبات و عدم ارتکاب به محرمات.

۳- عدم داشتن فساد اخلاقی برای داوطلبان.

۴- عدم داشتن دشمنی با جمهوری اسلامی.

۵- نداشتن سابقه عضویت در گروه های ساواک و فراماسونری.

۶- عدم داشتن اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی برای داوطلب.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد :

۱- داوطلبان شرکت در این آزمون باید دارای مدرک کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و یا برگه اشتغال به تحصیل در ترم آخر مقاطع مذکور بوده و مدرک خود را نهایتا تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ دریافت می نمایند.

۲- عدم وجود مشکل نظام وظیفه برای متقاضیان مذکر.

۳- داوطلبانی که در یکی از دوره های روزانه کنکور دکتری ۱۴۰۲ پذیرفته نهایی شده اند، حق شرکت در این آزمون را نخواهند داشت.

۴- متقاضیانی که دانشجوی دکتری هستند برای شرکت در این آزمون باید تا پایان مهلت ثبت نام کنکور دکتری آزاد ۱۴۰۲ از دانشگاه فعلی خود انصراف دهند.

۵- لازم است رشته امتحانی داوطلب با رشته مقطع تحصیلی قبلی وی متجانس باشد.

۶- معدل مدرک کارشناسی ارشد و دکتری داوطلب بالای ۱۴ باشد.

مدارک مورد نیازثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد :

۱- شناسنامه و کارت ملی داوطلب.

۲- فایل عکس پسنلی اسکن شده داوطلب.

۳- سریال ۱۲ رقمی مربوط به کارت اعتباری خریداری شده برای هزینه آزمون.

۴- کد وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مذکور که باید از دفترچه راهنما پیدا کرده و وارد نمایند.

۵- کد و نام مجموعه امتحانی مورد نظر داوطلب.

۶- معدل مقاطع تحصیلی قبلی داوطلب از جمله کاردانی، کارشناسی و ارشد.

۷- کد رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و کد موسسه دریافت مدرک تحصیلی.

۸- کد پیگیری افرادی که دارای سهمیه ایثارگری و رزمندگی هستند.

۹- کد پستی محل سکونت داوطلب و کد شهرستان برای تعیین حوزه امتحانی.

نتیجه گیری

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ برای دانشگاه آزاد نیز همانند دانشگاه سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sangesh.org انجام خواهد گرفت.

در متن فوق اطلاعات مفید و کاملی برای داوطلبان شرکت در این آزمون که با زمان و نحوه ثبت نام آشنایی کامل ندارند، قرار داده شده است تا با استفاده از آن مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

اگر پس از مطالعه مطالب فوق در رابطه به ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ مشکل یا ابهامی دارید، می توانید با کترشناسان ما  در این زمینه تماس برقرار کرده و و مشکل خود را برطرف نمایید.

منبع

مطالب مرتبط

تحلیل و بررسی کارنامه کنکور سراسری

راهنمای دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

  

راهنمای دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به پنج گروه علوم تجربی, علوم انسانی, علوم ریاضی و فنی, هنر و زبان های خارجی تقسیم می شود. داوطلبان پس از دریافت کارنامه و مشاهده نتایج اولیه، وارد مرحله انتخاب رشته می شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای راهنمایی متقاضیان برای هر رشته دفترچه مجزایی در نظر گرفته، که در ادامه این مطلب به زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ و جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. همچنین در دفترچه راهنما شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب رشته و لیست کد رشته محل های ارائه شده منتشر شده است.

شرکت کنندگان می توانند در نیمه دوم مرداد ماه دفترچه مربوط به رشته خود را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایند.

به محض منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

داوطلبان می توانند اطلاعات مربوط به لیست رشته ها و ظرفیت ارائه شده دانشگاه های سراسری روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی و همچنین ضوابط و قوانین انتخاب رشته را در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مشاهده کنند.

این دفترچه در اواسط مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در سایت سنجش آموزش کشور بارگزاری خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org آن را دانلود کرده و مطالعه نمایند.

متقاضیان می توانند پس از مطالعه دقیق و بررسی بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲، کد رشته محل دوره هایی که در آن مجاز شده اند را انتخاب و وارد فرم انتخاب رشته خود کنند

ضوابط  دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، در کنکور سراسری ۱۴۰۲ لغو محرومیت دوره های روزانه برای تمامی افرادی که در سال ۱۴۰۱ قبولی آورده بودند برداشته شد. علاوه بر آن تمامی دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های روزانه و غیر روزانه ( به شرط نداشتن منع نظام وظیفه ) می توانند بدون انصراف از دانشگاه در حال تحصیل خود، در کنکور سراسری شرکت کرده و در صورت قبولی در رشته های مورد نظر از دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.

پس از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز خواهد شد. داوطلبان حداکثر مجاز به انتخاب ۱۵۰ کد رشته محل هستند و می توانند با توجه به رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن یا نبودن خود، از میان کد رشته محل های روزانه، غیر روزانه و دانشگاه فرهنگیان تعدادی را انتخاب کرده و در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته طریق سایت سنجش اقدام به تکمیل انتخاب رشته خود نمایند.

در این مرحله از فرآیند کنکور سراسری، نحوه چیدمان و اولویت بندی کد رشته بسیار مهم بوده و تاثیر بسیاری در آینده داوطلب خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند انتخاب رشته، مقاله مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را با دقت مطالعه نمایید.

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

 پس از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته شرکت کنندگان یک فرصت یک هفته الی ده روزه برای تکمیل آن خواهند داشت. در ادامه اطلاعات کلی نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و شرایط آن گفته شده است.

1.      وارد سایت سازمان سنجش شده و کارنامه اولیه را دریافت کرده سپس اطلاعات ثبت نامی خود که شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام است را وارد کنید.

2.      برخی افراد برای دریافت نتایج اولیه دچار مشکل شده و به دلیل فراموشی اطلاعات خود قادر به وارد شدن نیستند. در این مواقع به دفترچه راهنما انتخاب رشته مراجعه کرده و به قسمت نحوه بازیابی اطلاعات ثبت نامی رفته و آن را مطالعه نمایید.

3.      تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری برای انتخاب رشته اصولی باید کارنامه اولیه را بررسی کرده و بعد از مطالعه آن فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. در کارنامه اولیه اطلاعاتی شامل رتبه و تراز در هر زیرگروه درج شده است.

4.      داوطلبین مجاز به وارد کردن ۱۵۰ کد رشته محل در فرم انتخاب رشته هستند.

5.      شرکت کننده باید کد رشته محل مورد علاقه خود را از دفترچه استخراج کرده سپس طبق الویت بندی انجام شده توسط متقاضی در فرم انتخاب رشته اینترنتی بارگزاری کند.

6.      دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم و فوق دیپلم, پیش دانشگاهی, دیپلم پایه دوازدهم مجاز به شرکت در این مرحله از آزمون سراسری ۱۴۰۲ هستند.

7.      داوطلبین آقا می بایست از نظر وضعیت نظام وظیفه عمومی باشند.

8.      اتباع خارجی ضمن داشتن شرایط عمومی باید به قسمت شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی مراجعه کرد و آن را پر کنند.

9.      سازمان سنجش هرساله برای رعایت شدن عدالت میان متقاضیان سهمیه های مختلفی مانند سهمیه خانواده شهدا, جانبازان و ایثارگران را در نظر گرفته است.

 

سخن نهایی

هدف اصلی از تهیه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، کمک به داوطلبان برای انتخاب رشته مناسب برای تحصیل در دانشگاه است. با خواندن این دفترچه، دانش‌آموزان می‌توانند با شناخت دقیق‌تری از رشته‌های مختلف، انتخاب خود را برای تحصیل در دانشگاه با اطمینان بیشتری انجام دهند.

درمقاله فوق، در رابطه با راهنمای دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، زمان منتشر شدن و شرایط ضوابط موجود در آن مطالبی ارائه شد. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید باکارشناسان ما  تماس برقرار نمایید و از مشاوره های آنها بهره مند شوید.

منبع

مطالب مرتبط

تحلیل و بررسی کارنامه کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

  

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 به پنج گروه علوم تجربی, علوم انسانی, علوم ریاضی و فنی, هنر و زبان های خارجی تقسیم می شود. داوطلبان پس از دریافت کارنامه و مشاهده نتایج اولیه کنکور، وارد مرحله انتخاب رشته می شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای راهنمایی متقاضیان برای هر رشته دفترچه ی مجزایی در نظر گرفته است، که در این مطلب به صورت جداگانه زمان انتشار دفترچه ی هر رشته را به طور کامل شرح داده ایم.

همچنین در دفترچه راهنما، شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب رشته و لیست کد رشته محل های ارائه شده، منتشر شده است.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری شما باید از بین رشته‌های ارائه شده در دفترچه، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید. انتخاب درست رشته در کنکور سراسری می‌تواند بر زندگی شما تأثیر زیادی داشته باشد. برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته صحیح و اصولی، پیشنهاد می کنیم مقاله مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را به طور کامل و دقیق مطالعه و اجرا نمایید.

[call_image]

در ادامه این مطلب به زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402 و جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 خواهیم پرداخت.

شرکت کنندگان می توانند در نیمه دوم مرداد ماه دفترچه مربوط به رشته خود را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایند. در صورت عدم داشتن شرایط و ضوابط موجود، داوطلبان می توانند جهت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی مشاور تلفنی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کنکور، باید نسبت به تکمیل دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام نمایند. در این دفترچه، دانش‌آموزان باید رشته تحصیلی و دانشگاهی که قصد ورود به آن را دارند را انتخاب کنند. بنابراین، انتخاب درست رشته تحصیلی و دانشگاهی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار مهم است و باید با دقت و تامل انجام شود.

برای انتخاب درست رشته تحصیلی و دانشگاهی، دانش‌آموزان باید ابتدا در مورد رشته‌های مختلف آگاهی داشته باشند و با شرایط و نیازهای هر رشته آشنا شوند. همچنین، باید در مورد محتوای دروس و کارآموزی‌های مرتبط با هر رشته نیز، اطلاعات کافی داشته باشند.

متقاضیان می توانند پس از مطالعه دقیق و بررسی بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، ابتدا دوره هایی که مجاز به انتخاب آن هستند، کد رشته محل مورد نظر خود را برداشته و در نهایت وارد فرم انتخاب رشته کنند.

این دفترچه در اواسط مرداد ماه سال 1402 در سایت سنجش آموزش کشور بارگذاری خواهد شد. تاکنون دفترچه هیچ یک از گروه های زیر منتشر نشده است.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402

افرادی که قصد ادامه تحصیل در گروه های زیر را دارند می توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و هنگام انتشار آن را مطالعه کنند.

(زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی)

علاقمندانی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، در گام اول باید نمره قابل قبولی کسب نموده، سپس همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی نسبت به انتخاب کد رشته های مورد نظر خود اقدام کنند.

دفترچه کنکور سراسری برای دو گروه تیرماه و دی ماه احتمالا در اواسط مرداد ماه منتشر می گردد و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

(زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی)

کنکور تجربی با تغییراتی رو به رو شده است و دوبار در سال برگذار می گردد اما به آن معنا نیست که باید دوبار دفترچه کنکور را دریافت کنند. شرکت کنندگان می توانند در اواسط مرداد ماه نسبت به مطالعه و تکمیل دفترچه اقدام کنند.

(زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته انسانی)

به افرادی که تجربه کافی در تکمیل صحیح دفترچه ندارند، پیشنهاد می کنیم از افراد با آگاهی و تجربه بالاتر کمک گرفته تا فرآیند انتخاب رشته خود را به درستی به انجام برسانند. تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر  انتشار دفترچه کنکور سراسری منتشر نشده است و انتظار می رود طبق سال های گذشته، در مرداد ماه از سوی سازمان سنجش منتشر شود.

(زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته هنر و زبان های خارجی)

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان نیز پس از اعلام نتایج اولیه کنکور منتشر می شود و متقاضیان می توانند در نیمه دوم مرداد اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان 1402 نمایند.

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

پس از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته، داوطلبان حدودا یک هفته الی ده روز برای تکمیل انتخاب رشته خود مهلت دارند. در ادامه اطلاعات کلی نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و شرایط آن گفته شده است.

  1. وارد سایت سازمان سنجش شده و کارنامه اولیه را دریافت کرده سپس اطلاعات ثبت نامی خود که شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام است را وارد کنید.
  2. برخی افراد برای دریافت نتایج اولیه دچار مشکل شده و به دلیل فراموشی اطلاعات خود قادر به وارد شدن نیستند. در این مواقع به دفترچه راهنما انتخاب رشته مراجعه کنید و به قسمت نحوه بازیابی اطلاعات ثبت نامی رفته و آن را مطالعه کنید.
  3. تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری برای انتخاب رشته اصولی باید کارنامه اولیه را بررسی کرده و بعد از مطالعه آن فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. در کارنامه اولیه اطلاعاتی شامل رتبه و تراز در هر زیرگروه درج شده است.
  4. داوطلبین مجاز به وارد کردن 150 کد رشته محل در فرم انتخاب رشته هستند.
  5. شرکت کننده باید کد رشته محل مورد علاقه خود را از دفترچه استخراج کرده سپس طبق اولویت بندی انجام شده توسط متقاضی در فرم انتخاب رشته اینترنتی بارگذاری کند.
  6. دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم و فوق دیپلم, پیش دانشگاهی, دیپلم پایه دوازدهم مجاز به شرکت در این مرحله از آزمون سراسری 1402 هستند.
  7. پذیرفته شدگان روزانه کنکور سراسری سال گذشته می توانند در این مرحله انتخاب رشته کنند و دوره های غیر روزانه شامل پیام نور, نیمه حضوری, پردیس خودگردان, غیر انتفاعی و مجازی فقط در این دوره گزینش می شوند.
  8. داوطلبین آقا می بایست از نظر وضعیت نظام وظیفه عمومی باشند.
  9. اتباع خارجی ضمن داشتن شرایط عمومی باید به قسمت شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی مراجعه کرد و آن را پر کنند.
  10. سازمان سنجش هرساله برای رعایت عدالت میان متقاضیان سهمیه های مختلفی مانند سهمیه خانواده شهدا, جانبازان و ایثارگران را در نظر گرفته است.

سخن نهایی

در کل، انتخاب رشته و دانشگاه مناسب در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برای ورود به دانشگاهی که بهترین گزینه برایشان است، آماده شوند. بنابراین، انتخاب درست رشته و دانشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید با دقت و تامل انجام شود.

همچنین، قبل از انتخاب رشته و دانشگاه، با خانواده، مشاوران تحصیلی و افرادی که تجربه تحصیل در همین رشته را دارند، صحبت کنید و نظرات آنها را در نظر بگیرید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌ها و منابع مختلف اطلاعات بیشتری درباره رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های مختلف به دست آورید.

در مقاله فوق، زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 را ذکر کرده ایم. همچنین نکات مهم در این زمینه نیز، ارائه شده است. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

منبع: مشاوره تلفنی

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402-1403

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402-1403

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402-1403

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

راهنمای دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402-1401

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بهمن ماه 1402

اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۲

  

کنکور دکتری، برای علاقه مندان ادامه تحصیل در این مقطع برگزار شده و بر خلاف دیگر آزمون ها، این سنجش شامل دو بخش کتبی و مصاحبه حضوری می باشد. البته فراموش نکنید برای شرکت در مصاحبه باید تراز مورد نظر هر یک از موسسات آموزش عالی را کسب نمایید.

در واقع شرکت کنندگان این آزمون باید در ۳ مرحله نتایج را دریافت نمایند، مرحله اول شامل تراز و رتبه قبولی بوده و در صورتی که داوطلب پذیرفته شده باشد، می تواند اقدام به انتخاب رشته نماید و در مرحله دوم با دریافت نتیجه چنانچه به مصاحبه دعوت شده باشند، باید منتظر مرحله سوم، اعلام نتایج آزمون دکتری باشند.

اگر نیاز به دریافت مشاوره و یا اطلاعات بیش تری در این خصوص دارید، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته، تا کارشناسان تحصیلی ما، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲

بر اساس اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، نتایجه اولیه آزمون مذکور، در روز ۲۷ فروردین ماه بر روی سایت سنجش قرار گرفت، و شرکت کنندگان می توانند برای دریافت کارنامه خود به این وب سایت مراجعه نمایند.

نکته : در کارنامه اولیه، مشخص می شود که داوطلب در چه دوره هایی مجاز به انتخاب رشته شده است.

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲

_ ابتدا وارد وب سایت، sanjesh.org شوید.

_ از منوی سمت راست صفحه، گزینه “دکترای تخصصی” را انتخاب نمایید.

_ بر روی لینک “پاسخنامه و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۲” کلیک کنید

_ برای مشاهده نتیجه اولیه آزمون خود، ۲ روش وجود دارد. با توجه به اطلاعاتی که در دست دارید می توانید یکی از دو روش را انتخاب نمایید.

روش اول : شماره داوطلبی + نام خانوادگی + نام + شماره شناسنامه + سال تولد

روش دوم : شماره پرونده + شماره شناسنامه

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲، هفته سوم اردیبهشت ماه اعلام شده است. داوطلبان می توانند در بازه زمانی مذکور، نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا خود را دریافت نمایند.

هر کدام از داوطلبان، با در نظر گرفتن تراز و رتبه قبولی خود به مصاحبه برای یک یا چند دانشگاه دعوت شده و حتی ممکن است عده ای به دلیل داشتن تراز بالا، به مصاحبه تمامی رشته محل های انتخابی خود دعوت شوند.

هر کدام از این موسسات آموزش عالی، چند روز بعد از مشخص شدن نتایج، اطلاعیه هایی مبنی بر زمان و نحوه برگزاری جلسات مصاحبه منتشر کرده تا پذیرفته شدگان بتوانند اقدامات لازم و ضروری را پیگیری نمایند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

_ وارد وب سایت سنجش به آدرس، sanjesh.org شوید.

_ لینک “کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۲” را برگزینید.

_ اطلاعات خواسته شده را برای بخش انتخاب خود وارد نمایید.

بخش اول : شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد

بخش دوم : شماره پرونده + شماره شناسنامه

در صورتی که شرکت کنندگان واجد شرایط مصاحبه باشند، باید خود را برای انجام این فرایند آماده سازند. فراموش نکنید هزینه مصاحبه دکتری، برای هر دانشگاه به صورت جداگانه پرداخت خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲

نتایج اولیه آزمون دکتری در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. پس از جمع آوری اطلاعات نمره مصاحبه، نتایج نهایی این سنجش و وضعیت قبولی شرکت کنندگان، نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲ در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد. به محض انتشار اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی که در مصاحبه دکتری یک یا چند دانشگاه شرکت کرده اند، برای اطلاع از نتیجه این مرحله باید مراحل زیر را طی نمایند؛

_ وارد وب سایت سنجش به آدرس، sanjesh.org شوید.

_ بر روی لینک “نتیجه نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲” کلیک کنید

_ با انتخاب یکی از ۳ روش موجود، می توانید نتیجه نهایی آزمون را مشاهده نمایید.

روش اول : جستجو بر اساس شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

روش دوم : جستجو بر اساس شماره پرونده + شماره شناسنامه

روش سوم : جستجو بر اساس شماره پرونده + شماره داوطلبی

در صورت قبولی در این سنجش، باید تمامی مدارک ضروری را برای ثبت نام آماده نمایید.

اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد

در صورتی که تمایل به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد را داشته و می خواهید از نتیجه آزمون خود مطلع شوید، دقیقا باید همان مراحلی را طی نمایید که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم.

در نتیجه متقاضیان تحصیل در این موسس آموزش عالی باید برای مشاهده کارنامه اولیه و سرانجام سرنوشت تحصیلی خود به سایت سازمان سنجش، مراجعه نمایند.

البته نحوه مشاهده جواب آزمون دکتری در بخش انتخاب رشته کمی متفاوت است، به این منظور داوطلبان باید به وب سایت azmoon.org مراجعه و پس از برگزیدن لینک مربوطه، کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی خود را در فیلدهای مربوطه ثبت کرده، و نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.

اعتراض به نتایج دکتری ۱۴۰۲

در شرایطی ممکن است، بعد از اعلام نتایج، داوطلب کمی شوکه شده و احساس کند این نتیجه با چیزی که در نظر داشته، متفاوت است و ممکن است اشتباهی رخ داده باشد. این متقاضی می تواند برای ثبت درخواست اعتراض خود مراحل زیر را دنبال کند؛

_ وارد وب سایت سازمان سنجش شده و از بخش سمت چپ، گزینه “سیستم پاسخگویی” را انتخاب کنید.

_ در صفحه جدید گزینه “ارسال درخواست” را انتخاب نمایید.

_ چنانچه قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید، می توانید کلیک بر روی گزینه “ورود به سیستم” وارد سامانه شده و اعتراض خود را ثبت نمایید، در غیر این صورت، گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب کنید.

_ پس از ورود، اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمایید.

_ در صورت تایید اطلاعات، می توانید وارد صفحه اصلی سامانه شده و با انتخاب گزینه “درخواست جدید” و پس از آن تعیین نوع آزمون و سال برگزاری آن در خواست خود را ثبت نمایید.

سخن نهایی

اعلام نتایج آزمون دکتری در چند مرحله انجام شده، و داوطلبان با اطلاع از نتیجه هر مرحله می توانند از اقدامات ضروری برای گام بعدی مطلع شده و در موعد مقرر آن ها را پیگیری نمایند. در اولین مرحله، شرکت کنندگان کارنامه خود را دریافت و با توجه به رتبه و تراز اکتسابی، می توانند رشته های مد نظر خود را انتخاب کنند.

در آخرین مرحله نیز، نتیجه مصاحبه حضوری اعلام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری، از سرنوشت تحصیلی خود مطلع خواهند شد. در بطن این مطلب ما به شرح زمان اعلام نتیجه دکترا و مشاهده آن پرداختیم، در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهاماتی پیرامون این موضوع، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید، تا کارشناسان تحصیلی مشاوره تلفنی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

منبع: مشاوره تلفنی

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402

زمان اعلام نتایج کنکور 1402-1403

   با دو مرحله ای شدن کنکور سراسری، داوطلبان شرکت در این سنجش، باید با توجه به مرحله انتخابی خود، در مهلت تعیین شده با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی اقدام به مشاهده کارنامه خود کرده و در صورت کسب رتبه قبولی، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

با در نظر گرفتن، اهمیت آزمون مذکور برای دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان دیگر، اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور و نحوه دریافت کارنامه، به یک چالش بزرگ تبدیل شده و در صورت عدم پیگیری این موضوع مهم، ممکن است شما به دلیل مواجه شدن با مشکلاتی از قبیل؛ فراموشی اطلاعات ضروری، ارور “کد ملی شما در سامانه ثبت نشده”، از دسترس خارج شدن وب سایت به دلیل هجوم بی سابقه افراد و … موفق به دریافت نتیجه کنکور خود نشده و در این شرایط ممکن است از ثبت نام در دانشگاه جا بمانید.

زمان اعلام نتایج کنکور اولیه 1401 (دی ماه)تمامی داوطلبانی که در مرحله اول کنکور دی ماه شرکت کرده باشند، می توانند در نیمه اول اسفند ماه، کارنامه اولیه (این کارنامه شامل؛ تراز، رتبه، ریز نمرات و درصدهای هر درس است) خود را دریافت و از وضعیت قبولی خود آگاه شوند.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1402 (تیر ماه)

بعد از برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در تیر ماه، تمامی شرکت کنندگان در آزمون رشته های ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان، با انتشار نتایج این سنجش در مهلت تعیین شده، می توانند به وب سایت sanjesh.org مراجعه و کارنامه خود را دریافت نمایند.

نتایج اولیه کنکور تیرماه، در نیمه دوم مرداد ماه بر روی وب سایت قرار می گیرد.

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری

1_ مراجعه به سایت، sanjesh.org

2_ انتخاب لینک مشاهده نتیجه اولیه آزمون سراسری

3_ درج اطلاعات خواسته شده

4_ رویت نتیجه

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه کنکور

1_ ابتدا وارد سایت سنجش شده و بعد از ورود به بخش “سراسری” لینک “کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری دی ماه / تیر ماه” را انتخاب کنید.

2_ جهت دریافت کارنامه خود می توانید یکی از 3 روش زیر را انتخاب کرده و مراحل مربوطه را طی نمایید؛

 شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

 شماره پرونده + کد رهگیری

 شماره پرونده + سریال

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402

بعد از انجام فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری، نتیجه نهایی این آزمون، بر روی وب سایت سازمان سنجش منتشر شده، و داوطلبان می توانند نتایج خود را به صورت اینترنتی دریافت و در صورت قبولی، مدارک خود را آماده و جهت ثبت نام به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه نمایند.

زمان اعلام این نتیجه، در سال گذشته حدودا، 4 مهر ماه بوده و پیش بینی می شود، در سال 1402 این نتیجه، اواخر شهریور ماه بر روی وب سایت مربوطه قرار گیرد.

با انتشار تاریخ دقیقی در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

1_ مراجعه به وب سایت سازمان سنجش، sanjesh.org

2_ انتخاب گزینه سراسری و لینک اعلام نتیجه اولیه

3_ درج اطلاعات خواسته شده

4_ رویت کارنامه

راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی کنکور

1_ در مهلت مشخص شده، وارد سایت سازمان سنجش، به آدرس، sanjesh.org شوید.

2_ در صفحه فوق، گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.

3_ بر روی لینک مربوط به “اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری” کلیک کنید.

4_ با انتخاب یکی از 2 روش موجود در این صفحه، کارنامه خود را دریافت کنید.

 شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

 شماره پرونده + شماره شناسنامه

جهت مشاهده اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، باید وارد وب سایت، azmoon.org مراجعه شوید.

نکات اعلام نتایج کنکور 1402

_ در صورت مفقودی و یا عدم دسترسی به شماره پرونده و شماره داوطلبی، می توانید درخواست خود را به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ارائه داده و اطلاعات خود را مجدد دریافت نمایید.

جهت بازیابی اطلاعات خود می توانید مراحل زیر را طی نمایید؛

وارد سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شده و در صورت عدم عضویت، گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب نمایید. مجدد وارد سامانه شده و از طریق پنل کاربری و در اطلاعات ضروری، شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را دریافت کنید.

بعد از اعلام نتایج اولیه و اطلاع از رتبه و تراز قبولی خود، بهتر است، وضعیت قبولی خود را با دقت بررسی کرده و با مشورت و راهنمایی با فردی آگاه، اقدام به انتخاب رشته خود نمایید.

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402

برخی از داوطلبان ممکن است، هنگام دریافت کارنامه خود، غافلگیر شده و قصد داشته باشند تا تمامی موارد مجدد بررسی شود، در این شرایط، متقاضی می تواند با انتخاب یکی از دو روش زیر، این موضوع مهم را پیگیری نماید.

ثبت اعتراض از طریق، سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

بعد از ورود به سیستم پاسخگویی و  طی کردن مراحل عضویت، وارد سامانه شده، و در صفحه جدید، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

نوع آزمون و سال برگذاری آن را تعیین نمایید.

اعتراض و دلایل مستدل خود را در فیلد های مربوطه درج کنید.

ثبت اعتراض از طریق، darkhast.sanjesh.org

این سامانه به منظور، رسیدگی به درخواست های داوطلبان راه اندازی شده و شما می توانید با ورود به آدرس darkhast.sanjesh.org درخواست مربوطه را بارگذاری نمایید.

برای دریافت نتیجه اعتراض، باید به وب سایت rahgiri.sanjesh.org مراجعه نمایید.

سخن نهایی

در این مطلب توضیحات لازم و ضروری در رابطه با زمان اعلام نتایج کنکور به همراه راهنمای تصویری نحوه مشاهده کارنامه صحبت کرده ایم، تا پاسخ مناسبی به سوال های شما در این خصوص داده باشیم.

همان طور که مطالعه کردید، آزمون مذکور، در دو مرحله جدا از هم برگزار شده و شما برای دریافت نتیحه هر کدام از مراحل، باید در تاریخ مشخصی به وب سایت سازمان سنجش،  مراجعه و از تراز و رتبه نهایی خود اگاه شوید.

فراموش نکنید، در صورت رو به رو شدن با مشکلاتی از قبیل؛ نیمه بالا آمدن صفحه، فراموشی اطلاعات، عدم ثبت اطلاعات و… می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته، تا علاوه بر دریافت فایل کارنامه خود، از مشاوره های تحصیلی ما نیز بهره مند شوید.

منبع

نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 بعد از برگزاري امتحان سمپاد، شرکت کنندگان اين سنجش، بي صبرانه منتظر اعلام نتايج آزمون تيزهوشان هستند، از اين رو بسياري از دانش آموزان، هر روز به سايت پادا و آزمون براي دريافت کارنامه خود مراجعه مي کنند، اما بايد به اين نکته توجه داشته باشند که لينک دريافت کارنامه تنها در مهلت تعيين شده توسط سازمان سنجش، فعال خواهد شد.

به همين خاطر ما تلاش کرديم تا تمامي اطلاعات مورد نياز در اين خصوص را در اختيار داوطلبان شرکت در آزمون ورودي تيزهوشان قرار داده تا کمي از استرس و نگراني والدين و دانش آموزان کاسته شود. در صورتي که نياز به دريافت مشاوره در اين خصوص را داريد، بهتر است با مجموعه ما تماس گرفته تا مشاوران تحصيلي مجموعه مشاوره تلفني اطلاعات لازم را به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهند.

اعلام نتايج تيزهوشان

نتايج آزمون تيزهوشان، هر ساله از طريق وب سايت استعداد هاي درخشان به آدرس، pada.medu.ir اعلام مي شود، يعني تمامي شرکت کنندگان اين آزمون در تاريخ تعيين شده، با مراجعه به پنل کاربري خود در اين وب سايت، مي توانند اقدام به رويت و دريافت کارنامه خود نمايند.

پس از آن، اگر جزو گروه پذيرفته شدگان باشند، بايد به مدرسه محل قبولي مراجعه و با ارائه مدارک ضروري، فرايند ثبت نام خود را تکميل نمايند، البته در صورتي که شما نيز جزو گروه پذيرفته نشدگان مي باشيد، اگر اعتراضي به نتيجه آزمون داريد، بهتر است در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش درخواست خود را ثبت و اين موضوع را پيگيري نماييد.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

با در نظر گرفتن اين موضوع که، هنوز فرايند ثبت نام آزمون تيزهوشان در سال 1402 برگزار نشده، زمان دقيقي نيز در خصوص اعلام نتايج اين سنجش در دسترس نيست.

البته در سال گذشته يعني 1401، نتيجه اين امتحان در مرداد ماه اعلام شد و داوطلباني که در آزمون تيزهوشان شرکت کرده بودند، در زمان اعلام شده با مراجعه به وب سايت مربوطه توانستند نتيجه آزمون خود را دريافت نمايند.

زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

پس از برگزاري، آزمون ورودي تيزهوشان پايه نهم به دهم، شرکت کنندگان اين سنجش، منتظر دريافت نتيجه اين امتحان مي باشند، زيرا با اطلاع از عملکرد خود مي توانند متوجه شوند که واجد شرايط ادامه تحصيل در اين مدارس هستند يا خير؟

در سال گذشته (1401) در تاريخ 2 مرداد، داوطلبان تحصيل پايه دهم در مدارس تيزهوشان با مراجعه به وب سايت پادا، توانستند نتيجه آزمون را دريافت نمايند، البته با در نظر گرفتن مشکلاتي مانند؛ شلوغي سرورها، نيمه بالا آمدن صفحه اعلام نتيجه، افرادي که موفق به ورود به وب سايت پادا نشده بودند، با مجموعه مشاوره تلفني تماس گرفته و کارشناسان ما به صورت مستقيم کارنامه نهايي افراد را دريافت و برايشان ارسال مي کردند.

با تعيين مهلت اعلام نتيجه آزمون مدارس تيزهوشان اين مقاله به روز رساني خواهد شد.

نحوه مشاهده نتايج آزمون مدارس تيزهوشان 1402 – 1403

1_ جهت رويت و دريافت نتايج آزمون تيز هوشان، بايد در تاريخ مقرر، به سايت pada.medu.ir مراجعه نماييد.

2_ گزينه “مشاهده کارنامه” را انتخاب نماييد.

3_ کد ملي و رمز عبور پادا خود را در فيلد هاي مربوطه درج نماييد.

4_ در اين صفحه اطلاعات هويتي دانش آموز به همراه لينک “دريافت کارنامه” درج شده که با انخاب لينک مذکور، به سادگي نتيجه آزمون تيزهوشان را مشاهده نماييد.

صدور کارنامه آزمون تيزهوشان 1402

داوطلبان پذيرفته شده در آزمون تيزهوشان 

براي اين گروه از دانش آموزان کارنامه اي صادر نشده و تنها وضعيت قبولي آن ها در پنل کاربري قابل مشاهده مي باشد. افراد پذيرفته شده بايد در زمان مشخص شده اقدام به تکميل فرايند نام نويسي خود در مدرسه پذيرفته شده نمايند.

داطلبان پذيرفته نشده در آزمون تيزهوشان

اين دانش آموزان با ورود به پنل کاربري شخصي خود، مي توانند کارنامه خود را دريافت و در صورت اعتراض، درخواست خود را در زمان مربوطه ثبت نمايند.

سخن نهايي

ما تلاش کرديم در بطن اين مقاله شما عزيزان را کامل و مفصل با زمان و نحوه مشاهده نتايج آزمون تيزهوشان، آشنا سازيم، فراموش نکنيد براي دريافت کارنامه خود بايد به سامانه مذکور مراجعه نماييد، در صورتي که به دلايل گوناگوني مانند بالا نيامدن سامانه، نيمه باز شدن صفحه و … موفق به دريافت کارنامه خود نشديد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي ما تماس بگيريد تا در سريع ترين مشکل شما را مرتفع ساخته و اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار دهند.

 

منبع

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 یکی از مهم‌ترین آزمون‌های استخدامی در سطح کشور ایران است. این آزمون به منظور جذب نیروی انسانی واجد شرایط و تخصص در دستگاه‌های اجرایی، به صورت سالانه برگزار می‌شود. دستگاه‌های اجرایی شامل سازمان‌های دولتی و عمومی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، شرکت‌های دولتی و خصوصی و سایر نهادهای اجرایی هستند.

هدف اصلی این آزمون، بررسی توانایی و استعداد افراد در انجام وظایف مربوط به دستگاه‌های اجرایی می‌باشد. برای شرکت در این آزمون، افراد باید شرایط و مدارک مورد نیاز را داشته باشند و پس از پاس کردن آزمون، می‌توانند به عنوان کارمند در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند.

در تمامی دوره ها، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با نظارت سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات در خصوص زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام، زمان برگزاری و اعلام نتایج باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 1402 شامل دو بخش تستی و مصاحبه است. در بخش تستی، مهارت‌های عمومی و تخصصی افراد بررسی می‌شود و در بخش مصاحبه، شخصیت و توانایی افراد در ارتباط با محیط کار و همکاران مورد سنجش قرار می‌گیرد.

به طور کلی، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی 1402 برای ارزیابی توانایی و استعداد افراد در انجام وظایف مرتبط با دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است. این آزمون، به عنوان یکی از ابزارهای انتخاب و استخدام کارآمد، توانسته است در جذب نیروی انسانی واجد شرایط و تخصص در دستگاه‌های اجرایی به خوبی عمل کند.

در این مقاله مطالب مفیدی در خصوص زمان ثبت نام آزمون، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402، نحوه ثبت نام در سایت سنجش و … قرار داده شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

سازمان سنجش و آموزش کشور وظیفه برگزاری فرایند آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و … را بر عهده دارد.

پس از انجام کامل دستورالعمل های لازم برای استخدام توسط سازمان ادارای و استخدامی کشور سازمان سنجش اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون را انتشار خواهد کرد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 20 فروردین ماه آغاز و تا 31 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند در بازه زمانی مذکور اقدام به نام نویسی نمایند.

همزمان با اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال1402، دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در سایت سنجش قرار خواهد گرفت تا داوطلبان آن را مطالعه و از تمام جزئیات آن آگاه شوند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را دارند باید پیش از ثبت نام در آزمون شرایط موجود در دفترچه را به طور کامل و دقیق مطالعه نموده و در صورتی که واجد شرایط بودند، اقدام به نام نویسی نمایند.

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را برای داوطلبان گرامی شرح دهیم.

1- داشتن تابعیت ایرانی و اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی برای داوطلبان الزامی است.

2- اعتقاد به دین اسلام و یکی از ادیان مورد پذیرش قانون اساسی.

3- داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد الزامی است.

4- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

5- نداشتن سوء سابقه کیفری.

6- داوطلبان نباید در سایر دستگاه های اجرایی استخدامی رسمی و یا پیمانی باشند.

7- رشته و مقطع تحصیلی با عنوان شغلی مورد نظر همخوانی داشته باشد.

8- حداقل سن مجاز برای ثبت نام 20 سال تمتم است.

9- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک دیپلم 25 سال است.

10-  حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک کاردانی 30 سال است.

11- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک کارشناسی 35 سال است.

12- حداکثرسن مجاز برای دارندگان مدرک ارشد 40 سال است.

13- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک دیپلم 45 سال است.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

ثبت نام در این آزمون به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سنجش انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

در این قسمت قصد داریم تا تمام مراحل گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1402 را برایتان شرح دهیم:

1- از طریق مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

2- گزینه ” استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی ” را از منوی اصلی انتخاب نمایید.

3- برای ورود به سامانه گزینه ” ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 1402 ” را انتخاب نمایید.

4- برای پرداخت هزینه آزمون گزینه ” خرید کارت اعتباری ” را انتخاب نمایید.

5- پس از پرداخت هزینه ثبت نام با استفاده از گزینه بازگشت به صفحه ثبت نام اقدام به نام نویسی خود نمایید.

نتیجه گیری

ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1402 به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سازمان های دولتی توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

برای شرکت در این آزمون همانند سایر آزمون های استخدامی، داوطلبان باید شرایط مورد نیاز برای ثبت نام را در دفترچه مطالعه نموده و در صورتیکه واجد تمام شرایط باشند اقدام به ثبت نام نمایند.

با توجه به اهمیتی که آزمون مذکور دارد تصمیم گرفتیم تا مطالب مفیدی را در خصوص زمان ثبت نام دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی ، شرایط ثبت نام و نحوه نام نویسی در اختیارتان قرار دهیم.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار داوطلبان گرامی شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 قرار دهیم.

منبع

راه حل فوری رفع ارورهای مزاحم اینستاگرام

  اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که، سرد و گرم این پلتفرم اجتماعی را چشیده اید و به عبارت دیگر خاک خورده آن هستید! ممکن است روزی بی خبر از همه جا قصد چک کردن اکانت اینستا خود را داشته باشید و با نمایش پیغام های وحشتناک زیر مواجه شوید:

  • instagram user
  • user not found
  • your account has been disabled for violating our terms
  • Two-Step Verification

با توجه به حساسیت ها و قوانین وضع شده که اخیرا توسط پلتفرم اینستاگرام، برای استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی وضع شده است، طبق گزارش مخاطب شاهد بروز خطاهایی از جمله: دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام، نمایش ارور Instagram user، مشکل فراموشی تایید دومرحله ای و... می باشیم.

در مواردی نیز فراموشی رمز عبور اینستاگرام، مانع ورود شما به این اپلیکیشن خواهد شد.

ممکن است به دلایل مختلف از جمله تعویض تلفن همراه، فلش کردن گوشی موبایل، حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام و... هنگام ورود به این اپلیکیشن، به دلیل فراموشی رمز اکانت خود، دچار مشکل شوید، که در این شرایط نیاز به انجام عملیات ریست پسورد (بازیابی رمز اینستاگرام ) پیدا خواهید کرد. عملیات ریست پسورد را میتوانید به روش بازیابی از طریق ایمیل و شماره تلفن (که روش های مطمئنی نیستند!) اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام خود نمایید.

 اما توجه نمایید، که چنانچه هرچه سریع تر جهت بازیابی رمز اینستاگرام خود دست به کار نشوید، سرورهای اصلی این پلتفرم حساب کاربری شما را مسدود نموده و به هیچ عنوان امکان برگرداندن اکانت خود را نخواهید داشت.

کاربران بسیاری در ورود به اینستاگرام، با مشکلات این چنینی مواجه شده و مجبور به ساخت اکانت جدید شده اند، در حالی که اگر در مهلت مقرری که اینستاگرام در اختیار آنها قرار داده، اقداماتی جهت حل خطاهای پیش آمده انجام دهند، موفق به برگرداندن حساب کاربری خود با تمام اطلاعات و داده هایی که از قبل در حساب کاربری وجود داشته شده اند، و نیازی به ساخت اکانت جدید ندارند!

بنابراین جهت جلوگیری از نمایش ارورهای ذکر شده، و همچنین بازیابی رمز عبور اینستاگرام در قدم اول، باید از قوانین و مقررات این شبکه اجتماعی آگاه بوده و در راستای عدم بلاکی اکانت اینستاگرام خود، از انجام فعالیت های خارج چارچوب در استفاده از آن خودداری نمایید.

تا پیش از اعمال محدودیت هایی برای ورود به اینستا، و به طور کلی استفاده از اینترنت، مشکلات و ارورهای اینستاگرام پس از 24 یا نهایت 48 ساعت به خودی خود برطرف می شد! اما همانطور که میدانید، اخیرا با وجود مشکلات عملکردی اینترنت و اختلالات ورود به شبکه های اجتماعی، باید تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطا و محدودیت، در این پلتفرم بکار ببرید.

جدا از ارورهایی که ممکن است اینستاگرام برای اکانت شما اعمال نماید، در بعضی موارد شما شخصا برای حفظ امنیت و حریم شخصی حساب کاربری خود، همچنین جهت جلوگیری از هک اینستاگرام، تصمیم به فعالسازی رمز دو مرحله ای گرفته و پس از مدتی دچار فراموشی آن شده اید!

چنانچه بیزنس اکانت شما دچار این مشکل شود، نگرانی ها دو برابر شده و بسیار جدی تر اقدام به رفع مشکل فراموشی تایید دومرحله ای اکانت اینستاگرام خواهید نمود. شما از طریق ایمیل متصل به حساب اینستاگرامی و اتصال اکانت اینستا به فیسبوک میتوانید مشکل تایید دومرحله ای پیج خود را برطرف سازید.

گاهی نیز بدون اینکه مخاطبان هنگام کار با اکانت اینستاگرام خود، فعالیتی خارج از چارچوب داشته، و به طور کلی هیچ یک از قوانین این پلتفرم را زیر پا گذاشته باشند، موقع ورود و از سرگیری فعالیت های عادی خود در اینستا، با خطاهای ورود و نمایش ارورهایی که به آنها اشاره شد، مواجه خواهند شد!

در این شرایط مخاطب به دلیل عدم آگاهی از بروز مشکل، طبیعتا نمی تواند راه حلی برای رفع ارورهای بوجود آمده نیز پیدا کند! در نتیجه باید بلافاصله پس از مشاهده این وضعیت، اطلاعات حساب کاربری خود دراینستاگرام (نام کاربری و رمز عبور) را در اختیار تیم پشتیبانی این پلتفرم گذاشته، که هرچه سریع تر به حل و فصل خطای ناشناخته بپردازند، و از بلاک دائمی اکانت جلوگیری نمایند.

ارورهای مزاحم اینستاگرام

بازگردانی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام، یکی از دشوارترین اقداماتی است که باید به این پلتفرم ثابت کنید، فعالیت اسپم نداشته و قوانین و مقررات را زیر پا نگذاشته اید. البته در مواردی که خواسته یا ناخواسته اقدام به انجام فعالیت های اسپم نموده اید، دیسیبل شدن اکانت به صورت موقت تا حدودی تنبیه مناسبی برای شما می باشد! که در آینده به انجام فعالیت های خارج از چارچوبی مانند: نشر اکاذیب، نشر تصویر و ویدئو غیر اخلاقی، استفاده از محتوای اشخاص دیگر، ایجاد مزاحمت و... نپردازید!

دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام معمولا با نمایش پیغام  "your account has been disabled for violating our terms " نمایان شده، و تا زمانیکه به حل این مشکل نپردازید، از ادامه فعالیت در اینستا منع خواهید شد.

محدودیت های فالو، آنفالو و لایک و کامنت (که در صورت افراط به دیسیبل شدن اکانت می انجامد)  برای اکانت های جدید به این صورت می باشد که، مجاز هستید در ازای هر ساعت 30 عدد لایک، فالو، آنفالو، دایرکت ارسال کرده، و برای اکانت های قدیمی در ازای هر ساعت این تعداد به 60 عدد می رسد.

برای برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستاگرام، می بایست به سرورهای اصلی این پلتفرم هویت خود را اثبات نمایید، به عبارت دیگر مراحل احرازهویت را با استفاده از عکس و فاکتورهای خواسته شده، قدم به قدم و با نهایت دقت انجام دهید.

این نکته نیز حائز اهمیت است که پس از رفع مشکل دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام ، تا مدتی طولانی، زیر ذره بین موتورهای جست و جوی اینستاگرام خواهید بود. چنانچه در طول این مدت فعالیت های قدیم خود را از سر گرفته و آن ها را ادامه دهید، اینستاگرام دیگر اجازه ساخت اکانت به شخص شما را نخواهد داد.

یکی از نکته های قابل توجه در استفاده از اینستاگرام، اهمیت به امنیت در این شبکه اجتماعی می باشد. پشتیبانی اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته که از قابلیت فعالسازی رمز دومرحله ای استفاده نمایند، و هنگامی که افراد سودجو جهت سواستفاده اکانت شما را هک و یا قصد ورود به آن را داشته باشند، نیاز به درج تایید دو مرحله ای بوده و دسترسی به حساب کاربری شما با فعالسازی این قابلیت، غیرممکن خواهد بود.

بازیابی پسورد اینستاگرام، یکی از عمده مشکلاتی است که اکثر کاربران، در طول استفاده از این پلتفرم حداقل یک بار درگیر آن شده اند.

از دیگر درگیری هایی که ممکن است موقع کار با اینستاگرام به آن دچار شوید، فراموشی رمز عبور اینستا می باشد. اقدامات پیرامون ریست پسورد اینستاگرام، بسیار تخصصی بوده و کوچکترین اشتباه در انجام بازیابی رمزعبور اینستاگرام مساوی است با متلاشی شدن اکانت شما!

ریست پسورد اینستاگرام، روشهای گوناگونی دارد که از جمله آنان میتوان به ریست پسورد با ایمیل و بازیابی پسورد از طریق شماره تلفن همراه می باشد.

چنانچه هنگام ثبت نام در اینستاگرام و ورود اولیه، ایمیل و شماره تلفن خود را وارد نکرده باشید، مشکل دوبرابر خواهد شد، چرا که جهت ریست پسورد در این شرایط باید تنها از طریق پشتیبانی اینستاگرام و سرورهای اصلی این شبکه اجتماعی اقدام به بازیابی رمز نمایید.

معجزه مشکلات اینستاگرامی

با توجه به مشکلات و اختلالات عملکردی اینستاگرام، شاهد خطاها و ارورهای متفاوتی هستیم، که اکثر این پیغام ها ناشی از عدم رعایت ضوابط این اپلیکیشن و همچنین نقض قانون کپی رایت، نشر محتوای غیراخلاقی، ایجاد مزاحمت و... می باشد.

هنگامی که در مخمصه ی  ارورهای اینستا گیر افتاده باشید، تنها راه نجات و بازپس گیری حساب کاربری شما، ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و درخواست رفع مشکلات می باشد.

بنابراین، شما با یک تماس تلفنی ساده و ارائه درخواست، خود را از انجام فرآیند طاقت فرسا و حساس رفع ارورها نجات داده، و در آخر نیز شاهد رفع تمامی خطاها و ارورها خواهید بود! بدون اینکه لحظه ای خود را درگیر قطع و وصلی اینترنت و برنامه های تغییردهنده ی آی پی (ف ی ل ت ر ش ک ن) کرده باشید.

کلام آخر

ممکن است برای رفع مشکلات شایع اینستاگرامی، مانند: حل مشکل اینستاگرام یوزر، برگرداندن اکانت دیسیبل شده اینستاگرام، فراموشی تایید دومرحله ای، ریست پسورد اینستاگرام، رفع مشکل من ربات نیستم و... نیازمند اقداماتی قوی تر از انجام مراحل توسط خودتان هستید، در مواردی نیز ممکن است به دلیل انجام بیش از حد فعالیت های اسپم توسط اکانت شما، هرچقدر هم از مراحل

صحیح اقدام به رفع خطاهای ایجاد شده برای آزاد سازی اکانت خود کنید، انجام این اقدامات توسط سرورهای اصلی به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود!

بنابراین شما باید جهت رفع محدودیت های بوجودآمده برای حساب کاربری خود، دست به دامن پشتیبانی اصلی اینستاگرام شوید، در غیر این صورت تمامی اکانت های شما در این پلتفرم مسدود شده و در آینده نیز اقدام به ساخت هر نوع حساب اینستاگرامی (بیزنس اکانت، اکانت شخصی) نمایید، در جا بلاک خواهد شد!

در این شرایط می توانید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفته و از بلاکی دائمی اکانت خود جلوگیری نمایید.

در مطلب فوق دلایل پیدایش اصلی ترین خطاها و ارورهای اینستاگرام را بیان کرده و به معرفی بهترین راه حل آنان پرداخته ایم.

منبع

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد