x تبلیغات
آموزشی

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ یکی از مهم‌ترین آزمون‌های استخدامی در سطح کشور ایران است. این آزمون به منظور جذب نیروی انسانی واجد شرایط و تخصص در دستگاه‌های اجرایی، به صورت سالانه برگزار می‌شود. دستگاه‌های اجرایی شامل سازمان‌های دولتی و عمومی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، شرکت‌های دولتی و خصوصی و سایر نهادهای اجرایی هستند.

هدف اصلی این آزمون، بررسی توانایی و استعداد افراد در انجام وظایف مربوط به دستگاه‌های اجرایی می‌باشد. برای شرکت در این آزمون، افراد باید شرایط و مدارک مورد نیاز را داشته باشند و پس از پاس کردن آزمون، می‌توانند به عنوان کارمند در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند.

در تمامی دوره ها، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با نظارت سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات در خصوص زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام، زمان برگزاری و اعلام نتایج باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲ شامل دو بخش تستی و مصاحبه است. در بخش تستی، مهارت‌های عمومی و تخصصی افراد بررسی می‌شود و در بخش مصاحبه، شخصیت و توانایی افراد در ارتباط با محیط کار و همکاران مورد سنجش قرار می‌گیرد.

به طور کلی، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲ برای ارزیابی توانایی و استعداد افراد در انجام وظایف مرتبط با دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است. این آزمون، به عنوان یکی از ابزارهای انتخاب و استخدام کارآمد، توانسته است در جذب نیروی انسانی واجد شرایط و تخصص در دستگاه‌های اجرایی به خوبی عمل کند.

در این مقاله مطالب مفیدی در خصوص زمان ثبت نام آزمون، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲، نحوه ثبت نام در سایت سنجش و … قرار داده شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

سازمان سنجش و آموزش کشور وظیفه برگزاری فرآیند آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی در خصوص زمان ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و … را بر عهده دارد.

پس از انجام کامل دستورالعمل های لازم برای استخدام توسط سازمان ادارای و استخدامی کشور سازمان سنجش اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون را منتشر خواهد کرد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۲۳ فروردین ماه آغاز و تا ۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند در بازه زمانی مذکور اقدام به نام نویسی نمایند.

همزمان با اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲، دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در سایت سنجش قرار خواهد گرفت تا داوطلبان آن را مطالعه و از تمام جزئیات آن آگاه شوند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را دارند باید پیش از ثبت نام در آزمون، شرایط موجود در دفترچه را به طور کامل و دقیق مطالعه نموده و در صورتی که واجد شرایط باشند، اقدام به نام نویسی نمایند.

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را برای داوطلبان گرامی شرح دهیم.

۱- داشتن تابعیت ایرانی و اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی برای داوطلبان الزامی است.

۲- اعتقاد به دین اسلام و یکی از ادیان مورد پذیرش قانون اساسی.

۳- داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد الزامی است.

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۵- نداشتن سوء سابقه کیفری.

۶- داوطلبان نباید در سایر دستگاه های اجرایی استخدامی رسمی و یا پیمانی باشند.

۷- رشته و مقطع تحصیلی با عنوان شغلی مورد نظر همخوانی داشته باشد.

۸- حداقل سن مجاز برای ثبت نام ۲۰ سال تمام است.

۹- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۵ سال است.

۱۰-  حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک کاردانی ۳۰ سال است.

۱۱- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک کارشناسی ۳۵ سال است.

۱۲- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک ارشد ۴۰ سال است.

۱۳- حداکثر سن مجاز برای دارندگان مدرک دیپلم ۴۵ سال است.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

ثبت نام در این آزمون به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سنجش انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

در این قسمت قصد داریم تا تمام مراحل گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ را برایتان شرح دهیم:

۱- از طریق مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

۲- گزینه ” استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی ” را از منوی اصلی انتخاب نمایید.

۳- برای ورود به سامانه گزینه ” ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب نمایید.

۴- برای پرداخت هزینه آزمون گزینه ” خرید کارت اعتباری ” را انتخاب نمایید.

۵- پس از پرداخت هزینه ثبت نام با استفاده از گزینه بازگشت به صفحه ثبت نام، اقدام به نام نویسی خود نمایید.

نتیجه گیری

ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سازمان های دولتی توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

برای شرکت در این آزمون همانند سایر آزمون های استخدامی، داوطلبان باید شرایط مورد نیاز برای ثبت نام را در دفترچه مطالعه نموده و در صورتیکه واجد تمام شرایط باشند اقدام به ثبت نام نمایند.

با توجه به اهمیتی که آزمون مذکور دارد تصمیم گرفتیم تا مطالب مفیدی را در خصوص زمان ثبت نام دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی ، شرایط ثبت نام و نحوه نام نویسی در اختیارتان قرار دهیم.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار داوطلبان گرامی شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ قرار دهیم. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.
منبع
مطالب پربازدید
سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش
استخدام نیروی هوایی ارتش 1402

استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲

 


نیروی انتظامی یکی از مهم ترین ارگان های موجود در کشور است که همه ساله با تصمیم معاونت منابع انسانی خود، اقدام به برگزاری آزمون برای جذب نیرو های جدید می کند.

با توجه به اهمیتی که این آزمون برای شرکت کنندگان دارد، در این مقاله مطالب مهمی از جمله زمان ثبت نام در آزمون استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲، نحوه ثبت نام، شرط ثبت نام و استخدام نیروی انتظامی زن گنجانده شده است.

با مطالعه کامل این مقاله، بی شک پاسخ بسیاری از سوالات و ابهامات خود را در خصوص امتحان استخدامی نیروی انتظامی ۱۴۰۲ به دست خواهید آورد.

ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی از طریق سایت gozinesh.police.ir انجام می شود و تمامی افرادی که دیپلم ریاضی، تجربی، انسانی، فنی حرفه ای، کارودانش، علوم و معارف اسلامی دارند می توانند در آن شرکت نمایند.

ثبت نام در آزمون مذکور رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه از سوی داوطلبان نخواهد داشت.

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲

تمامی اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی نیروی انتظامی از جمله زمان ثبت نام در سایت gozinesh.police.ir قرار خواهد گرفت.

اطلاع به موقع از زمان ثبت نام در این آزمون اهمیت ویژه ای دارد، زیرا داوطلبان تنها در زمان مقرر قادر به ثبت نام در آزمون خواهند بود.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند، باید در تاریخ ۱۶تیر تا ۱۰مرداد ۱۴۰۲ به سایت گزینش و استخدام نیروی انتظامی مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲

در همین ابتدای امر لازم است بدانید که برای ثبت نام در این آزمون نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی نیروی انتظامی برای استخدام را دارند، باید مطابق با مراحل زیر گام به گام پیش بروند.

۱- داوطلبان باید پس از ورود به سایت استخدامی نیروی انتظامی به نشانی police.ir بر روی گزینه استخدام کلیک نمایند.

۲- در ادامه باید بر روی گزینه ” سامانه ثبت نام ” کلیک نمایید.

۳- در ادامه داوطلبان باید اطلاعیه های مربوط به شرایط عمومی و تذکرات موجود را مطالعه کرده و تیک گزینه ” پذیرش شرایط ثبت نام ” را فعال نمایند.

۴- در ادامه باید اطلاعات خواسته شده از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی، شماره همراه و … توسط داوطلب تکمیل گردد و در نهایت گزینه ” ثبت نام ” را انتخاب کند.

۵- در این مرحله یک پیغام با عنوان ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شده ” نمایش داده می شود که داوطلب باید بر روی گزینه ” بستن ” کلیک نماید.

۶- در ادامه کد ملی خود را در هر دو کادر نام کاربری و کلمه عبور وارد کرده و بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

۷- در ادامه لازم است در کادر نام کاربری همان کد ملی را وارد نموده و در قسمت کلمه عبور و تکرار کلمه عبور رمز جدیدی را وارد نمایید و سپس گزینه ” ذخیره ” را فشار دهید.

۸- پس از وارد کردن نام کاربری و رمز جدید دکمه ” ورود ” را فشار دهید.

۹- در این مرحله پس از بارگزاری عکس بر روی گزینه ” ذخیره و ثبت نام ” کلیلک نمایید.

۱۰- به منظور ثبت نام در سایت باید اطلاعات فردی خواسته شده را وارد و تکمیل کنید.

۱۱- پس از پر کردن اطلاعات فردی در مرحله قبل، مشخصات داوطلب نمایش داده شده و باید کادر های خالی زیر را  تکمیل نموده و در هر مرحله گزینه ” ذخیره ” را لمس نمایید.

۱۲- پس از تکمیل اطلاعات فوق بر روی گزینه ” اطلاعات تکمیلی فرد کلیک کنید.

۱۳- اطلاعات خواسته شده در هر سطر را تکمیل نموده و در صورت نیاز به ویرایش بر روی گزینه ” حذف ” کلیک کرده و در صورت عدم نیاز به ویرایش، گزینه ” ذخیره ” را انتخاب کنید.

۱۴- وارد مرحله سوم که مربوط به تائید و دریافت کد رهگیری است شوید.

۱۵- اطلاعات وارد شده توسط داوطلب بر روی سامانه نمایش داده خواهد شد و کافیست بر روی گزینه ” تائید “کلیک نمایید.

۱۶- در انتها با کلیک بر روی ” چاپ ” ، کد رهگیری خود را دریافت کرده و الزامی است تا آخرین مرحله استخدامی کد را نزد خود نگه دارید.

شرایط ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲

در این بخش شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی نیروی انتظامی شرح داده شده است که داوطلبان باید آن را به دقت مطالعه فرموده و در صورت دارا بودن تمام شرایط، اقدام به ثبت نام استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲ کنند.

شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲:

۱- داوطلب باید دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشد.

۲- معتقد به انجام احکام عملی دین اسلام.

۳- اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی ایران.

۴- عدم عضویت در احزاب مخالف با جمهوری اسلامی ایران.

۵- نداشتن سوء پیشینه.

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۷- نداشتن محرومیت استفاده از خدمات دولتی.

۸- دارا بودن سلامت جسمی و روانی.

۹- داشتن مدرک تحصیلی و تخصصی مورد نیاز.

شرایط اختصاصی (مقطع افسری) استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۲:

۱- بازه سنی داوطلبان استخدام نیروی انتظامی درجه داری باید بین ۲۲ تا ۲۷ سال باشد.

۲- داوطلبان باید دارای مدرک کارشناسی یکی از رشته های کامپیوتر(نرم افزار)، برق(مخابرات و الکترونیک) باشند.

۳- داوطلبان باید دارای معدل بالای ۱۴ باشند.

۴- شرکت کنندگان باد دارای قد بلند تر از ۱۷۰ سانتی متر باشند.

۵- تنها افرادی که مدرک کارشناسی رشته های فوق را دارند مجاز به شرکت می باشند و داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی یا ارشد هستند نمی توانند در آزمون ورودی شرکت نمایند.

ذکر این نکته ضروری است که خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، نخبگان علمی و ورزشی، فعالان بسیج و پلیس های افتخاری برای جذب در نیروی انتظامی دارای اولویت می باشند.

استخدام نیروی انتظامی زن

داوطلبان زن باید در صورت داشتن شرایط، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به محل های تعریف شده برای ثبت نام حضوری مراجعه کنند.

متقاضیان زن در صورت داشتن تمایل استخدام افسری می توانند از طریق ثبت نام در دانشگاه کوثر در این ارگان استخدام و مشغول به کار شوند.

مراحل ثبت نام متقاضیان خانم برای استخدامی نیروی انتظامی تقریبا مشابه آقایان می باشد که راهنمای تصویری آن در بند های بالا تر آورده شده است.

شرایط عمومی استخدام زنان در نیروی انتظامی مشابه موارد ذکر شده در متن فوق می باشد ولی به برخی از شرایط اختصاصی بانوان برای شرکت در آزمون استخدامی اشاره می نماییم:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم.

۲- داشتن سنی در بازه ی ۱۸ تا ۲۳ سال تمام.

۳- قد بانوان برای شرکت در این استخدامی باید بالای ۱۶۰ سانتی متر باشد.

۴- شرط بومی بودن برای بانوان الزامی است.

۵- بانوان با دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی فوق در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی و سایر مراحل گزینشی استخدام خواهند شد.

نتیجه گیری

با توجه به اهمیتی که استخدامی نیروی انتظامی برای زنان و مردان دارد، تلاش نمودیم که مطالب مفیدی را در خصوص استخدامی نیروی انتظامی زنان و مردان در سال ۱۴۰۲ در اختیاریتان قرار دهیم.

با مطالعه دقیق مقاله فوق می توانید از

آینه های دکوراتیو لوزی

 آینه های دکوراتیو لوزی با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد آینه های لوزی

_ مناسب برای تاق نشیمن و اتاق خواب
_ زیبا سازی فضای ورودی دفاتر
_ مناسب برای محیط های تجاری و مراکز خرید

انواع طرح های آینه دکوراتیو لوزی

_ آینه لوزی مثلث
_ آینه لوزی تراش خورده
_ آینه حجمی لوزی
_ آینه تزئینی گرد تراش خورده
_ آینه دکوراتیو گرد بک لایت
_ آینه دکوراتیو گرد قاب دار

نحوه نصب آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های لوزی از 3 قسمت، خود آینه، مثلث هایی که در عرض و یا طول نیمی از لوزی می باشند. برای نصل چنین اینه هایی بر روی دیوا بهتر است ابتدا از بخش نیمه مثلث شروع کرده و سپس لوزی ها را کار بگذارید، برای این فرایند از چسب مخصوص آینه استفاده کنید.
البته فراموش نکنید، نحوه نصب مرات ها بستگی به مدل آن دارد و ممکن است آینه لوزی مورد نظر شما با استفاده از پیچ و مهره به محل نصب فیکس شود.

راهنمای خرید

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.
2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.
زمان تحویل :
ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری
ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری
برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.
09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.
در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.
یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.
فراموش نکنید، شما هچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.
کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.
 

آینه کنسول

آینه کنسول با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد آینه کنسول

_ مناسب برای اتاق نشیمن و پذیرایی
_ زیبا سازی فضای ورودی منزل

انواع طرح های آینه کنسول

_ آینه کنسول مدرن
_ آینه کنسول سلطنتی
_ آینه کنسول چوبی
_ آینه کنسول سنگی

نحوه نصب آینه کنسول

برای نصب آینه کنسول، باید به نکات ریزی مانند، فاصله آینه از میز کنسول و یا نحوه قرار گیری آن دقت فرمایید. بهتر است آینه را به گونه ای در محل خود قرار دهید که کم ترین فشار ممکن وارد شده تا در طولانی مدت آسیب جدی به این محصول وارد نشود.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.
2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.
زمان تحویل :
ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری
ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری
برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.
09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.
در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.
یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.
فراموش نکنید، شما هچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.
کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲

   ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از مهم ترین بخش های نظام محسوب می گردد، که نیروی دریایی یکی از زیر مجموعه های آن است. عده زیادی از افراد، تمایل به استخدام نیروی دریایی ارتش دارند که با شرکت در آزمون استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲ شانس قبولی و استخدام در آن ارگان را خواهند داشت.

نیروی دریایی ارتش، به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی ارتش، مسئولیت حفاظت از امنیت دریایی کشور را داراست. نیروی نظامی با داشتن تجهیزات پیشرفته و دانش فنی بالا، مأموریت‌های متعددی را از جمله حفاظت از مرزهای دریایی، نگهداری از آزادی حرکت کشتی‌ها و ناوگان دریایی، مبارزه با قاچاقچیان و تروریست‌ها در سواحل و بنادر، حمایت از نیروهای دیگر شاخه‌های ارتش در عملیات‌های دریایی و بسیاری مأموریت‌های دیگر را به عهده دارد.

برای پیوستن به نیروی دریایی ارتش، متقاضیان باید ابتدا شرایط و مشخصات مورد نیاز را بررسی کرده و سپس به یکی از مراکز استخدامی نظامی مراجعه کنند. برخی از شرایط عمومی شامل تابعیت ایرانی داشتن، سن حداکثر ۲۸ سال، تحصیلات حداقل دیپلم، عدم داشتن سوابق جنایی، داشتن سلامت جسمانی و روانی و… می‌باشد.

با توجه به اهمیت آزمون استخدامی نیروی دریایی تصمیم گرفتیم که مطلبی را در این خصوص تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم، تا با مطالعه آن از زمان استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲، سایت ثبت نام، نحوه ثبت نام و مراحل گزینش نیرویی دریایی مطلع شوید.

زمان استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲

افرادی که قصد استخدام شدن در نیروی دریایی ارتش را دارند، باید در مرحله اول از زمان استخدامی مطلع گردند تا بتوانند خود را برای آزمون آماده نمایند.

استخدامی نیروی دریایی ارتش در چند بخش انجام می گیرد که در ادامه زمان هر یک را جداگانه بررسی و توضیح خواهیم داد.

زمان استخدامی در مقاطع افسری پیمانی، کارمند علمی و تجربی:

داوطلبانی که علاقه مند به استخدام درجه داری نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲ در بخش های افسری پیمانی، کارمند علمی و تجربی هستند می توانند در بازه زمانی ۱۹ مهر تا ۲۶ آبان سال ۱۴۰۲ که در سایت استخدام ارتش اطلاع رسانی شده است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از پایگاه های اعلام شده در سایت که به محل سکونتشان نزدیک است مراجعه نمایند.

داوطلبان باید در بازه زمانی فوق، به جز روز های جمعه و تعطیلات رسمی، از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعد از ظهر (روز های دوشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۱۲) به پایگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

زمان استخدام نیروی دریایی ارتش در بخش خدماتی:

امور خدماتی شامل مواردی از قبیل مهمانداری، نظافت اماکن و فضای سبز می شود و افرادی که تمایل به استخدامی در این امور را دارند باید در تاریخ ۲۵ مهر تا ۵ آبان با همراه داشتن مدارک به آدرس تهران، بزرگراه شهید زین الدین، خروجی شمیران نو، جنب باشگاه صدف، مدیریت گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

سایت ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲

ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله برای جذب نیرو های جدید اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کند و از آنجاییکه نیروی دریایی نیز بخشی از ارتش محسوب می گردد، داوطلبانی که متمایل به شرکت در آزمون استخدامی نیروی دریایی هستند باید به سایت استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی aja.ir مراجعه نمایند.

داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند از اخبار و اطلاعات آزمون مطلع گردند، ولی سایت ثبت نام اینترنتی برای آن وجود ندارد و ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲ از طریق مراجعه حضوری می باشد.

متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی می توانند با مراجعه به سایت مذکور از اخبار و جزئیات مربوط به ثبت نام آن مطلع گردند.

با ورود به بخش گزینش و استخدام سایت آجا می توانید از اطلاعات مهمی از قبیل اعلام نتیجه آزمون، دانلود فرم مشخصات بستگان، چاپ اطلاعات ثبت نام، نشانی دفاتر استخدام آجا، شرایط استخدامی، منابع آزمون های استخدامی، ثبت مشکلات و فراموشی کد داوطلبی با خبر شوید.

لازم به ذکر است که برای دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری باید به سایت استخدامی ارتش به نشانی مذکور مراجعه نمود.

نحوه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲

قبل از انجام هر کاری لازم است داوطلبان بدانند که برای استخدامی نیروی دریایی ارتش ثبت نام آنلاینی وجود ندارد و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی مذکور به صورت حضوری می باشد.

یکی از دلایل اصلی برای ثبت نام حضوری در این استخدامی، بالا بردن سطح امنیت بررسی شرایط و مدارک اولیه داوطلبان می باشد.

ارتش در هر مرحله برگزاری آزمون های استخدامی خود در هریک از زیرمجموعه هایش از جمله نیروی دریایی، مکان های مشخصی را در هر استان یا شهر معین می نماید تا داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم به آنجا مراجعه کرده و مراحل ثبت نام حضوری خود را انجام دهند.

اماکن مورد نظر برای ثبت نام حضوری هر استان و شهر در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی می شود.

مراحل گزینش نیروی دریایی ارتش

در ادامه مراحل گزینش استخدامی نیروی دریایی ارتش به صورت گام به گام آورده شده است:

۱- آزمون کتبی: داوطلبانی که با مراجعه حضوری به مکان های مشخص شده در سایت ارتش نسبت به نام نویسی خود اقدام کرده اند، باید خود را برای شرکت در آزمون کتبی حاضر نمایند، زیرا اولین مرحله گزینش برای استخدام در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون کتبی است.

۲مصاحبه حضوری: پس از اعلام نتایج مربوط به آزمون کتبی، از افرادی که موفق به کسب امتیاز قبولی در این آزمون شده اند برای مصاحبه حضوری در تاریخ و مکان معین، دعوت به عمل خواهد آمد.

در مرحله مصاحبه حضوری، چندین مصاحبه در زمینه های عقیدتی، سیاسی، روانشناسی و … برگزار می شود تا داوطلبان در تمام زمینه ها سنجیده شوند.

۳معاینات و تست های پزشکی: داوطلبانی که مراحل آزمون کتبی و مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سر گذاشته اند باید برای انجام یک سری تست های پزشکی مخصوص به مراکز درمانی تعیین شده از سوی ارتش که در سایت آجا اطلاع رسانی می گردد، مراجعه نمایند.

انجام این تست ها به منظور بررسی سلامت جسمی و روانی داوطلبان است تا هیچ مشکلی نداشته باشند.

اندام هایی از جمله گوش، چشم، استخوان، مفاصل، قد و … مورد بررسی کامل قرار می گیرند، که از همه لحاظ سالم و بدون مشکل باشند.

با پشت سر گذاشتن تمام مراحل گزینشی بیان شده در متن فوق، داوطلبانی که پذیرفته شوند مجاز به استخدام در نیروی دریایی ارتش را پیدا خواهند نمود.

نتیجه گیری

سالیان درازی است که ارتش جمهوری اسلامی جهت جذب نیروی انسانی تازه نفس، در تمامی بخش ها از جمله نیروی دریایی، آزمون استخدامی سراسری برگزار می کند.

افرادی که متمایل به استخدام در نیروی دریایی ارتش هستند، باید در آزمون ورودی آن ثبت نام حضوری به عمل آورند، زیرا در آزمون های استخدامی ارتش ثبت نام اینترنتی وجود ندارد.

داوطلبان به منظور ثبت نام حضوری باید به اماکنی که آدرس آن ها در سایت ارتش اعلام گردیده است مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه دهند.

در متن فوق، اطلاعات مفیدی در خصوص زمان استخدام، ثبت نام در آزمون ورودی نیروی دریایی ارتش، مراحل گزینش و نکات آن ها آورده شده است. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی در زمینه استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۲ دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.

منبع

مطالب پربازدید
سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش
 

دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳

 

 شرکت در آزمون دکتری، فرصتی بی‌نظیری برای داوطلبان است تا مهارت‌های خود را در زمینه‌ی مورد علاقه‌ خود تقویت کرده و به عنوان یک دانشمند حرفه‌ای در آینده فعالیت نمایند.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با نحوه دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه دهیم. متقاضیان این آزمون با مطالعه کامل این دفترچه، می توانند به صورت کامل از تمامی قوانین و شرایط مطلع شده و خود را برای سنجش مذکور آماده سازند.

فراموش نکنید، تحصیل در دوره دکتری، فرصتی بی نظیر برای رشد و توسعه شغل و تحصیلات شما است، جهت دریافت اطلاعات بیش تر پیرامون این موضوع نیز می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناس مربوطه ابهامات شما را مرتفع سازد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام دکتری در تاریخ مشخصی بر روی سایت اختصاصی سازمان سنجش قرار می گیرد، تا داوطلبان با دانلود و مطالعه کامل آن، بتوانند از شرایط و ضوابط آزمون مذکور اطلاع پیدا کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۲ آبان ماه، منتشر شد. البته تاکنون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش منتشر نشده است.

با در نظر گرفتن این موضوع که اطلاعیه ای دقیقی در خصوص تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام دکتری در سال ۱۴۰۳، منتشر نشده، با اعلام تاریخ دقیقی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳، لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳، معتبرترین منبع برای کسب اطلاع از شرایط و قوانین آزمون می باشد، لذا ضروری است تمامی داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به دانلود و مطالعه آن اقدام نمایند.

محتویات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

بخش اول : کلیات

در این قسمت توضیحاتی کلی و بدون جزئیات در خصوص مقطع تحصیلی دکترا و چگونگی پذیرش دانشجو در این مقطع ارائه داده شده است.

متقاضیان با مطالعه این قسمت از دفترچه یک دید عمومی و کلی در خصوص مقطع دکتری پیدا خواهند کرد.

زیر بخش های قسمت کلیات

۱- مقدمه

۲- اهداف و تعاریف

۳- قوانین آموزشی مقطع تحصیلی دکتری (دکتری آموزشی، پژوهشی و پژوهش محور)

۴- شرایط ثبت نام در این آزمون

۵- مقررات مربوط به سربازی و خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان آقا)

۶- شرایط ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی (اتباع)

۷- پذیرش بورس خارج از کشور برای دانشجویانی که قصد تحصیل مقطع دکتری در دانشگاه های خارجی را دارند

۸- معرفی سهمیه های آزمون دکتری (سهمیه رزمندگان، سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد، سهمیه اساتید)

بخش دوم : ثبت نام و برگزاری آزمون

داوطلب با مطالعه این قسمت با نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، هزینه ثبت نام و … که جزئیات آن در ادامه قرار داده شده است آشنا می گردد.

۱- مراحل آزمون دکتری ۱۴۰۳

۲- مدارک مورد نیار برای ثبت نام داوطلب و شرکت در آزمون

۳- آموزش نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت اینترنتی

۴- امتحانات و نحوه پذیرش دانشجو

بخش سوم : جداول و فرم های مورد نیاز آزمون دکتری ۱۴۰۳

_ جدول شماره یک، حاوی اطلاعاتی در خصوص ضرایب دروس امتحانی مربوط به هر رشته در گروه های آزمایشی مختلف است.

_ بعد از جدول شماره ۱، یک سری نکات و توصیه های مهم قرار داده شده است.

جدول شماره دو، حاوی اطلاعات مفیدی در خصوص کد و نام استان و همچنین کد و نام شهرستان مربوط به محل تولد و اقامت  داوطلب قرار داده شده است.

جداول شماره ۳ تا ۹، رشته ها و مواد امتحانی کلیه گروه های آزمایشی برای آزمون دکتری ۱۴۰۳ قرار داده شده است.

بعد از جداول، فرم مهمی با عنوان فرم معدل که مخصوص دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد و دکتری عمومی، قرار داده شده است.

یکی دیگر از محتویات دفترچه آزمون دکتری، برنامه زمان‌بندی برگزاری کنکور می باشد.

نتیجه گیری

شرکت در آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، یکی از فرصت‌های بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به پژوهش و تحصیلات تکمیلی در ایران است. در این دوره تحصیلی، متقاضیان می‌توانند مهارت‌های علمی، فنی و عملی خود را در رشته‌های مختلف تقویت کرده و در آینده به عنوان یک شخص حرفه‌ای در زمینه‌ی مورد علاقه‌شان فعالیت نماید.

به همین خاطر نیز، تدوین دفترچه های کنکور از جمله کنکور دکتری ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش بسیار دقیق بوده و داوطلبان جهت آشنایی کامل با شرایط و ضوابط اقدام به دانلود و مطالعه آن می کنند.

در صورتی که بعد از مطالعه کتابچه مذکور، پاسخ مناسبی برای سوالات خود نیافته اید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
منبع

مطالب مرتبط

تحلیل و بررسی کارنامه کنکور سراسری

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402-1403

 

آینه های دکوراتیو کلاسیک

 آینه های دکوراتیو کلاسیک با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد آینه های کلاسیک

_ مناسب برای تاق نشیمن و اتاق خواب
_ زیبا سازی فضای ورودی دفاتر
_ مناسب برای محیط هایی با دیزاین کلاسیک

نحوه نصب آینه های دکوراتیو کلاسیک

آینه های کلاسیک با توجه به مدل ساخت خود، حتی می توانند درون دیوار نیز تعبیه شده و مانند یک پنجره، بعد دیگری از فضای منزل شما را به تصویر بکشند. حتی می توانید این مدل را در ابعاد یک آینه قدی سفارش داده و به دیوار اتاق خوابتان تکیه دهید، این بار، مانند یک دروازه عمل کرده و شما را محو خود خواهد ساخت.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.
2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.
زمان تحویل :
ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری
ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری
برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.
09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.
در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.
یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.
فراموش نکنید، شما هچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.
کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

آینه های پلکسی دکوراتیو

 آینه های پلکسی دکوراتیو با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد آینه های پلکسی

_ مناسب برای تاق نشیمن و اتاق خواب
_ زیبا سازی فضای ورودی دفاتر
_ مناسب برای محیط های تجاری و مراکز خرید

انواع طرح های آینه های پلکسی دکوراتیو

_ موجود در طرح و رنگ سفارشی شما

نحوه نصب آینه های پلکسی دکوراتیو

در صورتی که محصول سفارشی شما باید با چسب مخصوص به دیوار چسبیده شود، ابتدا طرح را بر روی فضای مورد نظر انداخته و از یک گوشه کار، شروع به فیکس کردن قطعات آینه نمایید.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.
2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.
زمان تحویل :
ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری
ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری
برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.
09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.
در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.
یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.
فراموش نکنید، شما هچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.
کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد

استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۲

 

بانک پارسیان، هر ساله یک آزمون استخدامی برای جذب نیرو جدید برگزار کرده، با توجه به محبوبیت این شغل در ایران داوطلبان این آزمون باید پیش از هر اقدامی از شرایط استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱، مطلع شوند، زیرا این مجموعه برای جذب نیرو بسیار سخت گیر بوده و تنها افرادی می توانند در آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲ شرکت نمایند که دارای تمامی شرایط باشند.

در این مقاله ما برای شما شرایط و نحوه ثبت نام در این سنجش را به صورت تصویری آموزش داده ایم، همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون موضوع شرایط ثبت نام استخدام در بانک پارسیان با مجموعه مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

مهلت و زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعیه هایی که توسط این بانک منتشر شده، زمان ثبت نام در آزمون استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱ بازه زمانی ۱۶ آذر ماه تا ۲۶ آذر ماه می باشد. چنانچه شما هم یکی از متقاضیان ثبت نام در این آزمون هستید می توانید در این بازه ده روزه به سایت استخدام بانک پارسیان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایید.

فراموش نکنید فقط در طول این بازه مجاز به ثبت نام هستید و این زمان ممکن است تمدید نشود، اما در سال های پیش یک بازه ده روزه برای تمدید این بازه زمانی در نظر گرفته می شده که ممکن است امسال این اتفاق رخ ندهد. در نتیجه اگر یکی از افراد واجد شرایط هستید، ثبت نام را به دقیقه ۹۰ واگذار نکنید؛ در روز های اولیه این کار را انجام دهید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۱

ثبت نام در آزمون اسختدامی بانک پارسیان برای همه افراد مجاز نیست و تنها افرادی که هر دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند، اجازه ثبت نام در آزمون را دارند؛ پس ضروری است که تمامی شرایط را با دقت مطالعه کنید تا در بتوانید مجوز ثبت نام در این آزمون استخدامی را دریافت نمایید.

شرایط عمومی استخدام بانک پارسیان

۱_ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲_ اعتقاد داشتن به یکی از ادیان رسمی کشور

۳_ داشتن توانایی کامل جسمی و روانی

۴_ عدم داشتن سوء پیشینه کیفری

۵_ داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه

۶_ بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل ۵ سال گذشته)

شریط اختصاصی استخدام بانک پارسیان

۱_ فارغ التحصیل، مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، دولتی، بیمه و امور بانکی، کارآفرینی)، حسابداری (ملی، حسابرسی)، علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری)، آمار، ریاضی کاربردی، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و زبان انگلیسی.

۲_ داشتن حداقل معدل ۱۶ برای تمام مقاطع تحصیلی

۳_ حداکثر سن مجاز برای آقایان، ۲۷ سال و برای خانم ها ۲۵ سال می باشد. یعنی تنها خانم های ۲۵ سال تمام و آقایان ۲۷ سال تمام می توانند در این آزمون استخدامی ثبت نام کنند.

 

شهرهای مورد نیاز استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱

ردیف

شهر های مورد نیاز

۱

کرج

۲

تهران

۳

قم

۴

اهواز

۵

کرمان

۶

سیرجان

۷

آبادان

 

ورود به سایت استخدام بانک پارسیان azmoon.ibi.ac.ir

داوطلبان آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۱، باید ابتدا باید در سایت azmoon.ibi.ac.ir ثبت نام کنند و چند مرحله ساده را پشت سر بگذارند.

_ ابتدا باید وارد سایت بانک پارسیان شوید. (در بازه زمانی ثبت نام آزمون استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱، این لینک فعال می باشد)

_ روی بنرفراخوان جذب نیرو سال ۱۴۰۱کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی این بانک هدایت شوید و باقی مراحل ثبت نام که ثبت اطلاعات شخصی خود می باشد را انجام دهید.

نحوه ثبت نام استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱

۱_ وارد سامانه در نظر گرفته برای ثبت نام شوید که در بخش قبلی به معرفی آن پرداختیم.

۲_ بعد از ورود به سامانه، وارد صفحه ای می شوید که فرم ثبت نام در آن قرار دارد و شما باید اطلاعات شخصی خود را در فیلد های مخصوص وارد کنید.

 

۳_ در این مرحله شما باید مشخص کنید که حائز شرایط الویت استخدامی ایثارگران می باشید یا خیر!

 

۴_ بعد از طی کردن مراحل ثبت نوبت به وارد کردن اطلاعات تحصیلی می رسد.

 

۵_ شهر مورد تقاضا و آدرس دقیق محل سکونت خود را به همراه اطلاعات خواسته شده دیگر وارد کنید.

۶_ باید یک عکس ۳*۴ پرسنلی را با فرمت jpg و پس زمینه روشن در این قسمت بارگذاری کنید.

۷_ در این قست باید هزینه آزمون را پرداخت کنید.

زمان آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱

داوطلبان و متقضیان باید از تاریخ دقیق برگذاری این آزمون استخدامی اطلاع داشته باشند تا بتوانند در همان روز در آزمون کتبی شرکت کنند. عدم حضور در آزمون کتبی نشان دهنده انصراف فرد از ثبت نام است. همچنین همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد.

 

زمان آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک پارسیان

از تایخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک پارسیان

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

 

سخن نهایی

پشت سر گذاشتن آزمون استخدامی بانک پرسیان ۱۴۰۱، تنها مرحله ابتدایی استخدام در این بانک بوده و شما باید مراحل بعدی که شامل انجام مصاحبه های حضوری و معاینات پزشکی می شود را طی کنید، فراموش نکنید تنها افرادی که موفق به شرکت و کسب نمره قبولی در مرحله اول آزمون شده اند، می توانند در مراحل بعدی شرکت کنند.

در صورتی که ابهامات شما در خصوص این موضوع مرتفع نشده، می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناسان تحصیلی ما، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

منبع

مطالب مربوط

استخدام بانک ایران زمین 1402

استخدام بانک سینا 1402

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

 باجه رفع نقص کنکور سراسری ، به منظور اصلاح و رفع ایرادات احتمالی بر روی کارت ورود به جلسه متقاضیان این آزمون راه اندازی شده است. اگر شما هم یکی از داوطلبان شرکت در کنکور سراسری باشید، به خوبی می دانید که اطلاعات مهم و حیاتی مانند؛ مشخصات هویتی، تاریخ تولد، عکس داوطلب، گروه اموزشی، دین و …. بر روی این کارت درج شده و عدم صحت این موارد، شاید باعث محرومیت شما از شرکت در سنجش مربوطه شود.

در شرایطی ممکن است شما متوجه شوید عکسی که بارگزاری کرده اید، واضح نبوده و یا حتی به خوبی نمی توانید شماره داوطلبی خود را بخوانید. برای رفع چنین مشکلاتی، باید به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری مراجعه کرده و پیگیری های لازم را انجام دهید.

فراموش نکنید، اصلاح این ایرادات هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری، ممکن است، ولی باید شرایط خاصی را برای انتخاب هر کدام از روش ها در نظر بگیرید، برای دریافت اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید با مجموعه مشاوره تلفنی تماس گرفته تا کارشناس مربوطه، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور

با فعال شدن سامانه دریافت کارت ورود به جلسه، شرکت کنندگان آزمون سراسری، باید در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه نمایند، تا بتوانند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود را مشاهده و دریافت کنند.

در شرایطی ممکن است اطلاعات ثبت شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات واقعی داوطلب مغایرت داشته باشد، سازمان سنجش، باجه هایی برای اصلاح چنین نواقصی در نظر گرفته تا متقاضی با مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری، اقدامات ضروری را در این خصوص پیگیری نماید.

آدرس این مراکز چند روز پیش از برگزاری آزمون بر روی وب سایت اصلی سازمان سنجش قرار می گیرد، تا افراد بتوانند برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

با انتشار لیست، آدرس باجه های رفع نقص، لینک دانلود آن را در این بخش از مقاله درج خواهیم کرد.

لینک دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص (۱۴۰۲)

به محض انتشار آدرس حوزه های باجه های رفع نقص کنکور ۱۴۰۲، این مقاله بروزرسانی شده و آدرس آن در این قسمت قرار داده می شود.

جدول زیر آدرس باجه های رفع نقص، استان تهران برای آزمون پیشین می باشد.

استان تهران

 

اســلام شــهر، رباط کریم، بهارســتان،
شهریار، ملارد، قدس، پاکدشت، رودهن،
ورامین و پردیس

حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط

شهرري

شهرري : خیابان فدائیان اسلام-خیابان سرگرد محمدي-میدان صفائیه-دانشکده صفائیه(مجتمع ابوالفتوح) شهرري
دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره)

داوطلبانی که شهرستان محل برگزاري و رفع
نقص کارت آنان براســاس جدول شــماره ۱
شهرستان تهران تعیین شده است، ضرورت
دارد براساس جدول شماره ۳ مندرج دراین
اطلاع یه به حوزه رفع نقص کارت مربوط
مراجعه نمایند.

حوزه خواهران :
دانشگاه خوارزمی تهران: خیابان انقلاب،دروازه دولت، خیابان خاقانی، نبش کوچه شهید بوربور،
ساختمان پردیس دانشگاه خوارزمی، طبقه همکفحوزه برادران:
دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه بن بست شاهرود

دماوند

دماوند : شهرك امامیه جنب میدان بسیج روبروي شرکت ابمعدنی دماوند دانشگاه پیام نور دماوند

فیروزکوه

فیروزکوه : ابتداي شهرك ولیعصر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، ساختمان اداري شماره۱

قرچک

قرچک: میدان امام خمینی(ره)، انتهاي بلوار دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز قرچک (ورامین)

چه اطلاعاتی را می توان از طریق مراجعه حضوری ویرایش کرد ؟

۱_ اطلاعاتی مانند، جنسیت، زبان خارجی امتحانی، دین، معلولیت و بهیاری

۲_ فاقد مهر یا عکس دار بودن کارت ورود به جلسه

۳- عوض کردن عکس

۴_ ناخوانا بودن عدد و یا حروف درج شده داوطلب

نکته : داوطلبانی که کارت آنان فاقد عکس می باشد، باید با در دست داشتن ۲ عکس ۳*۴ و کارت شناسایی معتبر، به باجه های رفع نقص، مراجعه نمایند.

نکته : در صورت نداشتن شماره پرونده و یا شماره پیگیری ثبت نام، باید از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سنجش، اقدام به بازیابی اطلاعات و دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایید. (در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده با واقعیت، می توانید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نمایید)

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص (دی ماه ۱۴۰۱)

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص (تیر ماه ۱۴۰۲)

سامانه رفع نقص سازمان سنجش کنکور

سامانه رفع نقص سازمان سنجش کنکور، در جهت اصلاح اطلاعات، به صورت اینترنتی، راه اندازی شده و داوطلبان، با توجه به نوع مشکل کارت ورود به جلسه خود، باید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایند.

ناگفته نماند که این سامانه، همان سامانه دریافت کارت ورود به جلسه می باشد، برای ویرایش اطلاعات خود تنها کافیست پس از ورود و مشاهده کارت خود، گزینهویرایشرا انتخاب نمایید، تا امکان اصلاح اطلاعات برای شما فراهم آورده شود.

چه اطلاعاتی را می توان از طریق این سامانه ویرایش کرد :

۱_ ویرایش اطلاعات هویتی مانند؛ سریال و سری شناسنامه

۲_ وجود اشتباه در ثبت اطلاعاتی مثل؛ محل تولد، محل دریافت مدرک دیپلم

۳_ ایجاد تغییرات در ضعیت تحصیل و اشتغال

موارد مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش برای کنکور

سازمان سنجش، دو راه اساسی برای اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری در نظر گرفته که ما در این مطلب به شرح این روش ها پرداختیم.

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که با مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش، چه اطلاعاتی را می توانید ویرایش کنید؟

۱_ اطلاعاتی مانند دین، جنسیست، زبان خارجی، معلولیت، نظام آموزشی و بهیار.

۲_ عوض کردن تصویر نامناسب (امکان ویرایش تصاویر به صورت اینترنتی وجود ندارد و شما برای اصلاح آن باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید)

۳رد درخواست معلولیت، در شرایطی ممکن است پس از دریافت استعلام از سازمان بهزیستی، معلولیت فرد ت

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد