x تبلیغات
آموزشی

نحوه ارسال درخواست بازنگری اینستاگرام-تنها روش بازیابی پیچ زیر ۱۳ سال

  شاید شما هم یکی از کاربرانی باشید که در خرداد ماه 1402 (2023 June) به دلیل اشتباه وارد کردن سن خود، اکانت اینستاگرامتان مسدود شده، و یا شاید حتی تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید اما بعد از آپدیت جدید اینستاگرام این مشکل برای شما به وجود آمده است.

با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در ایران برای استفاده از این پلتفرم، رخ دادن چنین اتفاقی کمی ناگوار و رفع مسدودی اکانت اینستاگرام با توجه به شرایط موجود، پیچیده است.

بنا بر قانون آمریکا، اینستاگرام نباید اجازه عضویت به افراد زیر 13 سال رو بده، به همین خاطر وارد کردن تاریخ تولد، به یکی از اطلاعات ضروری تبدیل و برخی افراد هم به دلیل نااگاهی هنگام رو به رو شدن با پیام وارد کردن تاریخ تولد، به اشتباه یک تاریخ الکی رو وارد می کنند.

در نتیجه، تا به همین لحظه پیج اینستاگرام افراد زیادی مسدود و برای همیشه از دسترس خارج شده، با توجه به چنین نتیجه ترسناکی، می توانید به محض مواجه شدن با این ارور، با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید، تا پیش از، از دست دادن مهلت بتوانید پیچ خود را بازیابی نمایید.

رفع مسدودی سنی اینستاگرام

هنگامی که شما ورژن اینستاگرام را آپدیت کردید، با این پیغام مواجه شده اید که تاریخ تولد خود را وارد کنید و احتمالا این گزینه را رد کرده و سن شما تاریخ ۲۰۲۲ محاسبه شده و شما کاربر یک ساله تلقی شه اید و پیچ شما به دلیل محدودیت سنی زیر ۱۳ سال مسدود شده است.

پس از اینکه گزینه سن را به اشتباه انتخاب کردید، برای شما ارور you ‘re not old enough to use Instagram ظاهر می شود. و همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید اکانت شما بلاک شده و به شما ۳۰ روز وقت داده می شود که ثابت کنید که اشتباهی رخ داده است و شما بالای ۱۳ سال هستید،

برای رفع مسدودی سنی اینستاگرام و بازیابی پیچ زیر ۱۳ سال شما باید فرم بازنگری را به همراه مدارک هویتی خود برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید تا آنها بررسی کرده و اکانت شما را بازیابی کنند.

نحوه ارسال درخواست بازنگری اینستاگرام، تنها روش بازیابی پیچ زیر ۱۳ سال

ابتدا شما باید بروی گزینه Appeal  و یا بازنگری کلیک کنید تا وارد صفحه فرم ارسال درخواست شوید.

پس از آنکه وارد این صفحه شدید باید موارد زیر را پر کنید.

نام و نام خانوادگی(Full name)

آدرس ایمیل(Email address) برای اینکه پشتیبانی اینستاگرام بتواند نتیجه را به شما اعلام کند، می بایست برای مشاهده جواب درخواست بازنگری خود به ایمیلتان دسترسی داشته باشید، بهتر این است که همان آدرس ایمیلی که در پیچ اینستاگرامتان ست است را وارد کنید.

نام کاربری اینستاگرام(Instagram username)

تاریخ تولد(Date of birth) شما باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.در صورتی که نمیدانید تاریخ تولدتان به میلادی چه تاریخی می باشد، کافیست که در گوگل سرچ کنید” تبدیل تاریخ شمی به میلادی” و از یکی از سایت هایی که در نتایج گوگل ظاهر می شوند اقدام به استخراج تاریخ تولد خود کنید.

آپلود تصویر مدرک شناسایی(Your ID):در این قسمت شما باید عکس پاسپورت و یا گواهی نامه خود را بصورت افقی بدون ادیت و کراپ آپلود کنید.داشتن پاسپورت شانس شمارا برای بازنگری اکانت اینستاگرام بالا میبرد.باید توجه کنید که سنی که وارد میکند منطبق با سن و تاریخ تولد مندرج در مدرک شناسایی شما باشد.

توضیحات: مهمترین بخش فرم بازنگری قسمت توضیحات می باشد که شما باید به زبان انگلیسی توضیح دهید که به اشتباه سن خود را زیر ۱۳ سال وارد کرده و می خواهید پیچ شما بازیابی شود.

بهتر است که از گوگل ترنسلیت استفاده نکنید و از فردی که آشنا به زبان انگلیسی است بخواهید که این متن را برای شما بنویسید .و یا از نمونه ای که در جمله بعدی آورده ایم استفاده کنید.

اگر پیچ شما به دلیل محدودیت سنی اینستاگرام غیر فعال شده، بهتر این است که دلیل آنرا کامل توضیح دهید.

در مرحله آخر باید گزینه submit  و یا ارسال را بزنید تا فرم درخواست شما ارسال شود.

در صورتی که فرم شما بدون ارور با موفقیت ارسال شد، بین ۲۴ ساعت تا یک هفته نتیجه آن از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

نکات مهم در خصوص رفع محدودیت سنی اینستاگرام و بازیابی پیچ زیر ۱۳ سال

شما هنگام ورود به صفحه بازنگری و فرم ارسال درخواست به پشتیبانی اینستاگرام باید آی پی خود را عوض کنید و از آی پی کشوری دیگر فرم خود را ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

طبق اطلاعیه ایی که خود اینستاگرام منتشر کرده، بدلیل کمبود نیروی انسانی و تعداد بالای درخواست ها، ممکن است بررسی درخواست شما کمی طول بکشد.

پس از اینکه درخواست شما مورد قبول واقع شد، هنگام ورود به اینستاگرام مجدد از شما تاریخ تولد را درخواست خواهد کرد که حتما باید منطبق با تاریخی باشد که در فرم بازنگری ثبت کرده اید، وگرنه مجدد پیچ شما مسدود خواهد شد.

یکی از ارور هایی که به آن ممکن است مواجه شوید، این است که میگوید باید ۲۴ تا ۳۶ ساعت بعد مجدد امتحان کنید.

توجه کنید که شما در روز باید فقط یکبار درخواست را ارسال کنید.

ارور بعدی صحیح نبودن آیدی اینستاگرام شماست و یا منطبق نبود نام و نام خانوادگی شما با مدرکی که ارسال میکنید.

درصورت موفق بود ارسال درخواست شما، باید صفحه زیر را مشاهده کنید.

یکی ار ترفند هایی که می توان در ارسال فرم بازنگری اینستاگرام انجام داد، البته در صورتی که تمام روش های بالا را امتحان و به نتیجه نرسیده اید، این است که؛ شما با مدرک شناسایی فردی دیگری ولی با آیدی خود فرم را ارسال کنید.

مثلا با پاسپورت خواهر و یا برادر خود و با مشخصات آنها فرم را مجدد پر کرده و ارسال کنید.

در آخر

تنها راه بازیابی پیچ زیر ۱۳ سال و رفع محدویت سنی اینستاگرام ارسال درخواست بازنگری برای پشتیبانی اینستاگرام است. ما بر حسب تجربه تمام روش های که به شما کمک میکند تا شما مشکل مسدودی بایت سن اینستاگرام را برطرف کنید، کامل و دقیق توضیح دادیم.

در صورتی که نیاز به کمک داشتید و یا در ارسال فرم بازنگری دچار مشکل شدید، می توانید با مرکز مشاوره الورایانه کمک تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بگیرید.

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر،نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید.با ما تماس بگیرید:

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

از سراسر کشور فقط از تلفن ثابت عینا شماره فوق را بدون کد و صفر شماره گیری نمایید

کارشناسان ما، همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شمامیباشند

سوالات متداول

۱- چگونه سن را در اینستاگرام ویرایش کنیم؟

از قسمت تنظیمات اینستاگرام و ویرایش پروفایل میتوانید سن را ویرایش کنید.

۲- چگونه به اینستاگرام درخواست بازنگری بفرستیم؟

به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی مشکل خود را به سرورهای اصلی اینستاگرام ارسال کنید.

 

قیمت آینه دیواری قدی

  

قیمت آینه دیواری قدی

آینه قدی یکی از محبوب ترین آیتم های انتخابی دکوراتور ها برای زیباتر ساختن محیط هایی مانند؛ اتاق خواب، قسمت ورودی منزل، فروشگاه های لباس، مزون، سالن های آرایشی و ورزشی می باشد. مهم ترین موضوعی که در این خصوص وجود دارد، قیمت آینه دیواری قدی بوده، زیرا شما با انتخاب آپشن های خاصی مثل؛ نور بک لایت، هوشمند بودن، حک لوگو و …. باید هزینه بیش تری نسبت به محصولی که این ویژگی ها را ندارد بپردازید.

به همین خاطر ما تلاش کرده ایم تا به صورت خلاصه شما را با تمامی مواردی که بر روی قیمت آینه قدی تاثیر می گذارند آشنا سازیم، تا در صورتی که قصد شخصی سازی سفارش خود را داشته باشید، ابهامات شما در این خصوص مرتفع شده باشد.

 

عوامل اثر گذار در قیمت آینه دیواری قدی

ساخت یک آینه فرایند تقریبا طولانی و پر دردسری داشته و حتی حذف و یا انتخاب یک آپشن خاص، باعث تغییر روند تولید محصول مورد نظر شما می شود که رابطه مستقیمی با قیمت نهایی آن نیز خواهد داشت.

در ادامه عوامل موثر بر روی هزینه آینه های دکوراتیو را برایتان شرح خواهیم داد، تا در صورت شخصی سازی سفارش خود، آپشن های عاقلانه تری را انتخاب نمایید.

برش آینه

برای برش آینه ها به شکل های مختلف از الماس و دستگاه های اتوماتیک سی ان سی استفاده می شود، البته آینه های منحنی به دلیل نیاز به دقت بسیار بالا، توسط دستگاه برش زده می شوند، ولی در صورت تمایل مشتری، انجام این فرایند به صورت دستی نیز امکان پذیر است، اگر شما شیوه دستی را انتخاب نمایید باید هزینه بیش تری نسب به اتوماتیک و با دستگاه بپردازید.

نکته : ضخامت آینه در این موضوع نیز تاثیر دارد.

 

شکل تراش آینه

تراش، بیش تر یک نوع آپشن اضافی زیباسازی آینه محسوب شده و باعث افزایش قیمت این محصول نیز می شود. بعد از برش آینه، لبه های این محصول را، توسط دستگاه تراش در 12 مرحله، تراش داده و پولیش می زنند تا سطح لبه های آن، حالتی براق بگیرند. بعد از تمام شدن این فرایند، لبه های آینه لول و نرم شده و دیگر به دستتان هنگام جا به جایی هیچ آسیبی نمی رساند.

جزئیات این فرایند نیز، تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت آینه گذاشته و هر چه طرح محصول پیچیده باشد، قیمت نهایی افزایش خواهد داشت.

نکات مهم

_ دستگاهی که آینه را برش می دهد، اتوماتیک بوده و دارای سنگ الماس است.

_ ضخامت و طول تراش می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر متغیر باشد و هر چه ضخامت کار کم تر باشد، سختی بیش تر و در نتیجه قیمت افزایش پیدا می کند.

ضخامت آینه

هر چه ضخامت آینه کم تر باشد، حساسیت آن هنگام برش و یا ایجاد هر نوع تغییری بیش تر می شود، زیرا با ایجاد فشاری بیش تر از سطح تحمل این محصول، آبگینه می شکند.

به همین خاطر این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد، زیرا اگر شما مایل به خرید آینه ای با ضخامت کم باشید، دقت و ظرافت بیش تری برای شکل دادن به آن نیاز است، ولی در مقابل، اگر انتخاب شما محصولی با قطر ضخیم باشد، به دلیل عدم حساسیت بالا، قیمت نهایی کاهش می یابد.

 

رنگ آینه قدی

آینه های قدی در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که البته محبوب ترین آن ها رنگ سفید است، اما اگر شما علاقه مند به تهیه رنگ ها محبوب دیگری مانند؛ طلایی، برنزی، دودی و … می باشید، می توانید سفارش خود را شخصی سازی نمایید، و باید به این نکته نیز توجه داشته باشید، هزینه نهایی برای هر رنگ متغیر باشد.

نکته : رنگ طلایی به دلیل تقاضای بسیار بالا کمی گران تر از سایر رنگ ها است.

متریال استفاده شده

متریال استفاده شده در آینه های قدی، رابطه مستقیمی با مدل انتخاب شما دارد، به عنوان مثال؛ اگر انتخاب شما آینه دیواری قدی چوبی روستیک باشد، با توجه به قاب چوبی جذاب آن قطعا قیمت بیش تری نسبت به محصولی با قاب ساده استیل دارد.

در نتیجه هنگام ثبت سفارش و یا شخصی سازی محصول مورد نظر خود، حتما باید به متریال که در ساخت آن استفاده می شود توجه نمایید تا قیمت نهایی تعیین شده با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

تعداد قطات برش آینه

هر چه آینه شما، دارای قطعات کوچک تری باشد، ظرافت کار بیش تر شده و به همین خاطر، هزینه بیش تری از مشتری دریافت می شود.

کیفیت آینه

آینه ها درجه های کیفیت گوناگونی داشته و فراموش نکنید، محصولی با شفافیت بالا، قیمت بیش تری نیز دارد.

ابعاد

متراژ محصول انتخابی شما باعث تغییرات زیادی در فرایند ساخت و تولید آن شده، در نتیجه این تغییرات، قیمت نهایی کالا انتخابی شما نیز با افزایش و یا کاهش مواجه می شود.

هوشمند و یا غیر هوشمند بودن

امروزه آینه های هوشمند محبوبیت زیادی داشته و به همین دلیل محصولات مختلف زیادی نیز با ویژگی هایی خاصی مانند؛ داشتن چراغ های ال ای دی و بک لایت، لمسی و تاچ بودن و … تولید شده اند. در نظر داشته باشید، چنین محصولاتی دارای آپشن و ویژگی های بسیار خاص هستند که باعث تمایز آن ها نسبت به دیگر کالاهای موجود این سبکی شده است.

حک لوگو

برخی از سالن های زیبای و ورزشی و یا حتی فرشگاه ها، هنگام سفارش آینه های قدی، قصد دارند، لوگو و نام برندشان بر روی محصول مذکور حک شود، که با توجه به کار دست، قیمت نهایی افزایش پیدا خواهد کرد.

مقاومت در برابر رطوبت

برخی از آینه های قدی را در محیط های مرطوب مانند، استخر و حمام نصب می کنند که باید هنگام انتخاب جنس این سبک از محصولات دقت کافی را داشته باشید، تا موادی را انتخاب نمایید که عایق رطوبت بوده و استانداردهای لازم را جهت استفاده در چنینی محیط هایی را داشته باشند.

نصب

نصب آینه های دکوراتیو، به شیوه های گوناگونی انجام شده و با در نظر گرفتن مدل انتخابی و روش نصب، هزینه ای جدگانه را باید برای این موضوع در نظر داشته باشید، به عنوان مثال ممکن است محصول انتخابی شما پایه دار باشد و به همین خاطر شما این مرحله را حذف نمایید ولی در مقابل اگر اینه ای را سفارش می دهید که باید بر روی در کمد نصب و یا داخل دیوار تعبیه شود، باید تمامی هزینه های لوازم جانبی و دستمزد را نیز محاسبه نمایید.

در آخر

همان طور که اشاره کرده ایم، موارد زیادی مانند؛ شیوه نصب، مقاومت در برابر رطوبت، حک لوگو، هوشمند و یا غیر هوشمند بودن، ابعاد، کیفیت آینه، تعداد قطعات برش، متریال استفاده شده، رنگ، ضخامت، شکل تراش و برش آینه در قیمت نهایی آینه دیواری فانتزی تاثیر مستقیمی دارند.

در نظر داشته باشید، انتخاب برخی از ویژگی های ذکر شده، سلیقه ای بوده و شما می توانید با سفارش یک آینه قدی دیواری ساده، هزینه بسیار کم تری را نسبت به مدل های دیگر بپردازید.

البته فراموش نکنید پیش از نهایی کردن فرآیند خرید آینه قدی خود می توانید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شده، و حتی شاید بعد از دریافت مشاوره سفارش خود را نیز شخصی سازی نمایید.

هدف ما ایجاد بستری برای راحتی شما عزیزان در خصوص خرید آینه های دکوراتیو، جهت ارتقا و زیباتر ساختن، محیط زندگی شما است!

سوالات متداول

چه عواملی بر روی قیمت آینه دیواری قدی تاثیر گذار است ؟

موارد زیادی بر روی قیمت نهایی آینه قدی تاثیر می گذارد، به عنوان مثال؛ ابعاد، رنگ، نوع نصب، نوع شکل تراش و ....

آیا یک آینه قدی با قاب استیل، قیمتی برابر با یک آینه قدی با قاب چوبی روستیک دارد ؟

خیر. قیمت آینه قدی با قاب چوبی به دلیلی استفاده از متریال خاص گران تر از قاب استیل است.

منبع : قائم گلس

مطالب مرتبط:

راهنمای خرید آینه دیواری قدی

خرید آینه قدی [قیمت فوق العاده] | لیست قیمت آینه دیواری قدی

مرکز فروش آینه های دکوراتیو پازلی

  

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، فرآیند ساخت آینه بسیار ساده تر از گذشته شده، و تمامی مراکز با استفاده از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های اتوماتیک روز دنیا، اقدام به ساخت آینه می کنند، که همین امر باعث سهولت تولید مرکز فروش آینه های دکوراتیو پازلی، در این صنعت شده است.

یکی از بهترین آیتم ها برای ایجاد تغییری اساسی در دکوراسیون منزل، انتخاب یکی از انواع مدل آینه های دکوراتیو پازلی بوده، که البته با در نظر گرفتن تنوع این محصول، شاید این گزینش برای شما کمی سخت و زمان بر باشد.

بهره بردن از آینه های پازلی در چیدمان، علاوه بر ایجاد انعکاس نوری جذاب، تاثیر زیادی بر روی متریال پیرامون خود نیز می گذارد؛ یعنی همه چیز جلوه ای تازه و نو پیدا خواهد کرد.

البته فراموش نکنید برای داشتن انتخابی مناسب، باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

برای ساخت آینه های دکوراتیو، ابتدا شیشه را با توجه به ابعاد مورد نظر، برش داده و برای ایجاد بازتاب و انعکاسی جذاب و بی نقص، یک سمت از شیشه را با موادی از جمله؛ نقره، طلا و کروم می پوشانند.

در گذشته برای تولید این محصول از جیوه استفاده می شد، که امروزه به دلیل ایجاد سموم و تخریب محیط زیست، استفاده از آن منسوخ و متریالی، که ضرر کم تری دارند جایگزین شده اند.

برای ساخت آینه ای با بازتاب بی نظیر نور، تمامی مراحل باید بدون نقص و هر گونه ناخالصی از میان برداشته شود، که خوشبختانه در مرکز فروش آینه های دکوراتیو قائم گلس، تمامی این فرآیند تحت نظر زبده ترین افراد و نیروی انسانی کارکشته صورت می گیرد.

نگاه کلی به مراحل ساخت آینه های دکوراتیو قائم گلس

_ تولید شیشه در ابعاد و ضخامت مورد نظر

_ پوشاندن یک سمت شیشه با یک لایه نازکی از ترکیبات فلزی

_ ایجاد طرح های گوناگون بر روی آینه با هنر دست

_ کنترل کیفیت محصول با استفاده از میکروسکوپ های مخصوص

_ بسته بندی ایمن

مجموعه قائم گلس چه آینه های تولید می کند ؟

در حالت کلی مجموعه ما 2 گروه آینه مختلف که هر کدام شامل زیر گروه های خاصی هستند را تولید و  به بازار عرضه می کند.

محصولات قائم گلس به شرح زیر می باشند؛

آینه های دکوراتیو

  • آینه های دکوراتیو لوزی
  • آینه های دکوراتیو خورشیدی
  • آینه های دکوراتیو پازلی
  • آینه های دکوراتیو پلکسی
  • آینه های دکوراتیو دایره ای
  • آینه های دیواری قدی
  • آینه کنسول
  • آینه های دکوراتیو کلاسیک

تابلو قاب 3 تیکه

  • تابلو قاب آینه ای
  • تابلو قاب آینه ای سه تیکه
  • ….

کلام آخر

ما در مرکز فروش آینه های دکوراتیو قائم گلس، سعی بر این داریم که پاسخی در خور به نیاز های مشتری داده و تمامی سلایق را پوشش دهیم.

مرکز فروش آینه های قائم گلس، مفتخر است که تا به امروز بیشترین جلب رضایت مشتری را بین رقبا داشته و با ارائه بهترین محصولات دکوراتیو، نامی جاوید در ذهن مشتریان خود حک، و با استفاده از هنر روز صنعت آینه سازی و صنایع دستی نیروی انسانی، بهترین کیفیت محصولات خود را به مشتری ارائه می دهد. شما می توانید با مطالعه راهنمای خرید آینه های دکوراتیو پازلی، از انواع مدل این محصول آگاهی کامل یافته و به خرید این کالا بپردازید.

منبع: قائم گلس

مطالب مرتبط:

مرکز فروش آینه های دکوراتیو پازلی

خرید آینه های دکوراتیو پازلی

 

تابلو آینه شکسته

 

 

تابلو آینه شکسته

تابلو آینه شکسته با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد تابلو آینه شکسته

_ مناسب برای فروشگاه و گالری ها

_ زیبا سازی سالن های زیبایی

_ مناسب برای دکوراسیون دیوار دفاتر و منزل شما

انواع طرح های تابلو آینه شکسته

_ طرح انتخابی مشتری

نحوه نصب تابلو آینه شکسته

با در نظر گرفتن حساسیت و ظرافت تابلو آینه شکسته، باید در جایی آن را نصب کنید، که کم ترین ضربه و آسیب ممکن به این محصول برسد، زیرا با دریافت کوچک ترین ضربه ممکن است تکه های آینه از هم بپاشند.

بهترین محل برای نصب این تابلو کوراتیو، دیوار های خالی می باشد، یرا این اثر هنری به اندازه ای درخشان و چشمگیر است که مرکز توجه همه قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید تابلو دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.

2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.

زمان تحویل :

ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری

ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری

برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.

09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.

در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.

یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.

فراموش نکنید، شما هیچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.

کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

منبعقائم گلس

مطالب مرتبط؛

معرفی انواع مدل تابلو آینه شکسته

خرید تابلو آینه شکسته 

 

آینه های قدی

  آینه های قدی با ابعاد دل خواه شما، کاملا مناسب برای نصب بر روی کناره دیوارها، روی درب، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری می باشد.

کاربرد آینه قدی

_ مناسب برای قسمت های مختلف خانه مثل اتاق خواب، پذیرایی راهرو و سرویس بهداشتی

_ زیبا سازی آرایشگاه و سالن زیبایی

_ مناسب برای استفاده در باشگاه ها

_ مزون‌ و فروشگاه‌های لباس

انواع طرح های آینه قدی

نحوه نصب آینه های قدی

در حالت کلی آینه های قدی، به دو شکل ثابت و متحرک نصب می شوند. مدل های ثابت با استفاده از پیچ و مهره مخصوص و یا چسب بر روی دیوار فیکس می شوند و مدل های متحرک نیز به دیوار تکیه داده شده و یا پایه مخصوص دارند.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو

1_ در مرحله اول رنگ و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.

2_ ابعاد مورد نظر خود را تعیین کرده و با ما برای دریافت مشاوره و تعیین قیمت نهایی تماس بگیرید.

زمان تحویل :

ارسال به سراسر کشور در 5 تا 7 روز کاری

ارسال رایگان به استان تهران تنها در 1 روز کاری

برای سفارش آینه های دکوراتیو می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ و تماس در ارتباط باشید.

09129576522

چرا از قائم گلس خرید کنم ؟

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان حرفه ای و قدیمی در صنعت آینه و شیشه می باشد، که حوزه فعالیت خود را گسترش داده و حال با ایجاد بستری در قالب فروشگاه اینترتی، در تلاش است تا به زیبایی و ارتقا دکوراسیون منزل شما کمک کند.

در مجموعه قائم گلس برای تولید انواع آینه، تنها از متریال درجه یک استفاده می شود و این موضوع تاثیر مستقیمی با کیفیت و زیبایی، محصولات مجموعه ما دارد.

یکی دیگر از مزایای خرید آینه های دکوراتیو از مجموعه ما، ساخت طرح انتخابی شما مطابق با همان ابعاد و رنگ دل خواهتان است که با دستگاه های ایتالیایی برش خورده و نیروهای ماهر و خبره ما، ظرافت را با هنر دستشان به آن می بخشند.

فراموش نکنید، شما هیچ محدودیتی در ثبت سفارش نداشته، و حتی می توانید پیش از خرید نیز با مشاوران ما صحبت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از نصب آینه های دکوراتیو داشته باشد.

کارشناسان طراحی داخلی ما پیش از خرید به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

منبع : قائم گلس

 

 

سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

  

چرا تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو اهمیت دارد؟ تماس با پشتیبانی طرح یکپارچه خودرو چه کمکی به متقاضیان میکند؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو، معمولا دارای برخی نواقص فنی و فرآیندی ریز و درشت میباشد. معمولا ابهامات و سوالاتی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که در هیچ کجای سامانه و همچنین دیگر منابع اطلاع رسانی، اشاره دقیق و کاملی به آنها نشده است، لذا ثبت نام صحیح و کامل و موفق در طرح یکپارچه فروش خودرو، نیارمند دانستن و رعایت کردن برخی نکات ریز و درشت میباشد.

بنابراین اگر اطلاعات کافی از رونده  تا حدی مبهم و سردرگم کننده ی سامانه یکپارچه خودرو نداشته باشید، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید یا بدون آنکه سامانه به شما خطا یا تذکری به شما بدهد، فرصت ثبت نام نهایی و استفاده از این طرح را از دست بدهید و وقتی متوجه اشتباه خود بشوید که دیگر دیر شده و فرصتی برای تصحیح وجود نداشته باشد، و عملا شما فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست داده باشید.

مرکز الورایانه کمک، به عنوان مرکز پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و چندین سامانه مشابه دیگر؛ با استفاده از روش ها و منابع متعدد خود، تمام نکات، ابهامات و سوال های احتمالی در خصوص این سامانه را کشف و تا حد زیادی ابهام زدایی کرده است و آماده اطلاع رسانی و خدمت رسانی به تمام متفاضیان عزیز از سراسر کشور میباشد.

اگر سوال یا ابهامی دارید کارشناس های پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو به صورت کامل موضوع  را برای شما توضیح میدهیم، و حتی این امکان وجود دارد که کارشناس های مرکز کل فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو (صفر تا صد کار) را برایتان انجام داده و نتایج را به صورت فایل و اسکرین شات برایتان ارسال کنند، تا خیالتان بابت یک ثبت نام و انتخاب خودروی صحیح و موفقیت راحت باشد.

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و رفع آنی و تلفنی تمام سوالات و مشکلات مربوط به این سامانه، میتوانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

از سراسر کشور فقط از تلفن ثابت عینا شماره فوق را بدون کد و صفر شماره گیری نمایید

کارشناسان پشتیبانی، همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع آنی تمام مشکلات شما میباشند

 

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، همان وب سایت متمرکز فروش خودروهای تولید داخل می باشد که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

در صورتی که شما در دوره اول موفق به ثبت سفارش نشده اید و یا به تازگی تصمیم به خرید خودرو گرفته اید، می توانید پس از افتتاح حساب وکالتی از تاریخ ۳ خرداد ماه جهت ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی esalecar.ir اقدام نمایید. (آغاز دومین طرح)

داوطلبان ثبت نام خرید خودرو داخلی نباید پلاک فعال داشته باشند، همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که، نباید به هیچ عنوان در ۴۸ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، خودرویی خریداری کرده باشند.

نکته مهم دیگر این است که، اگر زمان تحویل خودروها بیشتر از ۳ ماه باشد، خریدار مجاز است نسبت به رفع انسداد (با توجه به حفظ نوبت خرید خودرو) اقدام نموده و سپس با مشاهده فراخوان خودروساز (منطبق با لیست انتظار هر محصول) در رابطه با قطعی کردن نام نویسی اقدام نمایند.                     

تمامی متقاضیانی که قصد خرید و شرکت در طرح های فوق العاده خودروسازان باید در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام کرده و از طریق این سامانه اقدام کنند.

در ادامه این مطلب به شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، و نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:  سامانه خرید خودرو از بورس کالا

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

این سامانه جهت ثبت نام اولیه متقاضیان و تخصیص یکپارچه خودرو راه اندازی شده است. در این سامانه ابتدا یک ثبت نام اولیه از متقاضیان به عمل می آید. برای خودروهایی که میزان تقاضا برای آنها کمتر از ظرفیت مجاز باشد، اسامی متقاضیان جهت انجام عملیات فروش به خودروسازان اعلام می گردد.

در صورتی که پس از اتمام مهلت ثبت نام میزان متقاضیان یک خودرو بیش از ظرفیت اعلامی باشد اسامی متقاضیان جهت انجام فرآیند قرعه کشی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجام مراحل آتی فروش توسط خودروسازان اعلام می گردد.

متقاضیان می‌توانند با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خرید خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، با مراجعه به صفحه اصلی سامانه esalecar.ir و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

فرآیند طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی شامل ۴ مرحله می باشد؛

مرحله صفر: وکالتی کردن یکی از حساب های بانکی متقاضی به نفع سازمان حمایت

مرحله اول: پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی بازای هر محصول مشخص

مرحله سوم: قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

هنگام ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو در قدم اول می بایست حساب وکالتی خود را افتتاح نموده، و ۱۰۰ میلیون تومان وجه رایج مملکت را در این حساب واریز نمایید.

جهت ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، باید وارد آدرس اینترنتی esalecar.ir بشوید.

سپس از منوی اصلی سایت گزینه “ثبت نام” را لمس کنید.

در صفحه ی جدیدی که باز خواهد شد، شماره تلفن همراه را وارد کرده، و گزینه “دریافت کد فعال سازی” را لمس کنید، کد فعال‌سازی را دریافت کرده و ثبت نام خود را قطعی کنید.

پس از ورود به سامانه و انجام مراحل ثبت نام، برای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، می‌توانید به منوی “ثبت آگهی” رفته و گزینه “ثبت آگهی خودرو” را انتخاب کنید.

در پنجره ی جدیدی که باز خواهد شد، ابتدا نوع خودروی خود را انتخاب کنید. سپس اطلاعات مربوط به خودرو خود را وارد کنید.

همچنین، می‌توانید برای ثبت عکس خودرو، بر روی گزینه “اضافه کردن تصویر” کلیک کنید و عکس‌های خودرو را انتخاب کنید.

منبع

سامانه یکپارچه فروش خودرو – خرداد ۱۴۰۲

  

چرا تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو اهمیت دارد؟ تماس با پشتیبانی طرح یکپارچه خودرو چه کمکی به متقاضیان میکند؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو، معمولا دارای برخی نواقص فنی و فرآیندی ریز و درشت میباشد. معمولا ابهامات و سوالاتی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که در هیچ کجای سامانه و همچنین دیگر منابع اطلاع رسانی، اشاره دقیق و کاملی به آنها نشده است، لذا ثبت نام صحیح و کامل و موفق در طرح یکپارجه خودرو، نیارمند دانستن و رعایت کردن برخی نکات ریز و درشت میباشد.

بنابراین اگر اطلاعات کافی از رونده  تا حدی مبهم و سردرگم کننده ی سامانه سامانه یکپارچه فروش خودرو نداشته باشید، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید یا بدون آنکه سامانه به شما خطا یا تذکری به شما بدهد، فرصت ثبت نام نهایی و استفاده از این طرح را از دست بدهید و وقتی متوجه اشتباه خود بشوید که دیگر دیر شده و فرصتی برای تصحیح وجود نداشته باشد، و عملا شما فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست داده باشید.

مرکز الورایانه کمک، به عنوان مرکز پشتیبانی غیرحصوری این سامانه و چندین سامانه مشابه دیگر؛ از روش های مختلف تمام نکات، ابهامات و سوال های احتمالی در خصوص این سامانه را کشف و تا حد زیادی ابهام زدایی کرده ایم و آماده اطلاع رسانی و خدمت رسانی به تمام متفاضیان عزیز ار سراسر کشور میباشد.

اگر سوال یا ابهامی دارید ما به صورت کامل موضوع  را برای شما توضیح میدهیم، و حتی این امکان وجود دارد که کارشناس های مرکز کل فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو (صفر تا صد کار) را برایتان انجام داده و نتایج را به صورت فایل و اسکرین شات برایتان ارسال کنند، تا خیالتان بابت یک ثبت نام و انتخاب خودروی صحیح و موفقیت راحت باشد.

بیشتر بخوانید:  سامانه سنجش بدو ورود دانش آموزان sanjesh.healthehr.ir

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و رفع آنی و تلفنی تمام سوالات و مشکلات مربوط به این سامانه، میتوانید از سراسر کشور با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

از سراسر کشور فقط از تلفن ثابت عینا شماره فوق را بدون کد و صفر شماره گیری نمایید

کارشناسان پشتیبانی، همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع آنی تمام مشکلات شما میباشند

 

تاریخ ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان میبایستی، تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نموده و تا نهایتا روز .۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرآیند بلوکه کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را انجام داده باشند.

سپس متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است ، می توانند از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه های مربوطه ثبت نماید

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

جهت ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، در قدم اول آدرس اینترنتی esalecar.ir را در مرورگر خود سرچ کرده، اولین نتیجه بالا آمده را انتخاب نمایید.

سپس از منوی اصلی سایت گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

در صفحه ی جدیدی که نمایش داده می شود، می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد فعال سازی”، کد فعال‌سازی را دریافت کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

در راستای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تخصیص esalecar.ir، باید به شرایط زیر توجه کنید:

مشخصات خودرو: در هنگام ثبت نام خودرو، باید اطلاعات دقیق و کاملی از خودرو شامل برند، مدل، سال ساخت، رنگ، کارکرد و سایر اطلاعات مربوط به وضعیت فنی و اساسی خودرو را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام بیمه سلامت رایگان

پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

به طور کلی، پیش ثبت نام برای لیست نوبت دهی در سایت esalecar.ir، به این صورت است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را به عنوان درخواست نوبت دهی وارد کنند. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار آنها قرار می‌گیرد. با استفاده از این کد رهگیری، می‌توانند وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند و هنگامی که نوبت مورد نظر به آنها تعلق می‌گیرد، خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

مهم است بدانید که پیش ثبت نام در سایت esalecar.ir، هیچ‌گونه تعهدی برای خرید خودرو ندارد و تنها برای دریافت نوبت خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، نحوه اختصاص نوبت خرید به درخواست‌های مختلف، به تصمیم سازندگان سایت وابسته است و هیچ تضمینی برای دریافت نوبت خرید در زمان مورد نظر وجود ندارد.

ثبت نام قطعی خودرو های داخلی در esalecar.ir

مراحل ثبت نام قطعی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، به شرح زیر است:

فرایند طرح یکپارچه عرضه خودرو برمبنای فرآیند نوبت دهی شامل سه مرحله زیر است:

مرحله اول: پیش‌ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی به ازای هر محصول مشخص براساس برنامه تولید

مرحله سوم: :قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

لیست خودروهای ارائه شده در سامانه یکپارچه خودرو های داخلی

سامانه یکپارچه فروش خودرو مختصی شرکت های تولید کننده خوردوی داخلی میباشد. 

لازم به ذکر است در مرحله دوم شرح شرکت ایران خودرو شرکت نکرده و هیچ خودرویی عرضه نکرده است.

کلام آخر

برای ثبت نام صحبح و موفق در سامانه یکپارچه فروش خودرو ابتدا اطلاعات کافی از روند و شرایط آن را کسب کنید، تا در حین یا پس از ثبت نام دچار مشکل نشوید.

اگر دانش کافی یا تمرکز کافی برای این کار را ندارید، پیشنهاد میکنیم ثبت نام و انتخاب خودروی خود را به یک شحص یا مجموعه بانجربه بسپارید تا این کار را به شکل درست و دفیف برای شما انجام دهند.

منبع

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 دانشجویانی که درخواست انتقال به دانشگاه دیگری دارند، میتوانند با توجه به اطلاعیه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد که در زمان مشخص در سایت منادا قرار میگیرد در این سامانه ثبت نام انجام دهند. نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شامل قوانین و مقررات و ظرفیت محدودی می باشد که قبل از هر اقدامی باید مورد توجه قرارگیرد، لذا در این مقاله سعی کردیم علاوه بر زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اطلاعاتی در مورد مهمانی دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳
دانشجویانی که قصد انتقال به دانشگاه دیگری را دارند در صورت دارا بودن شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد میتوانند درخواست خود را ثبت نمایند. فرآیند “میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد” در دو نیمسال اول و دوم و در دو زمانبندی صورت می گیرد. با توجه به ظرفیت محدود نقل و انتقالات، توصیه می شود هرچه سریعتر و در زمانبندی اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و همچنین دانشجویان در دوران تحصیل خود تنها یک بار میتوانند از طرح نقل و انتقالات دانشگاه آزاد بهره مند شوند.
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال اول تحصیلی
دانشجویان که تمایل به نقل و انتقال دانشگاه آزاد و یا میهمانی در نیمسال تحصیلی مهرماه دارند، با توجه به زمان بندی اعلام شده در سال های گذشته از اواخر مردادماه لغایت اوایل شهریور سال ۱۴۰۲ با مراجعه به “سایت منادا دانشگاه آزاد” و تکمیل اطلاعات درخواستی ثبت نام خود را به صورت اینترنتی قطعی کنند.
لازم به ذکر است که با توجه به اعلام نشدن زمان دقیق این بازه در سامانه دانشگاه آزاد در صورت تغییر و تمدید زمان مشخص شده در اسرع وقت اطلاعات کامل تری در خصوص مهمانی دانشگاه آزاد مهر ماه،در اختیار کاربران عزیز قرار خواهیم داد.
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال دوم تحصیلی
همزمان با انتشار اطلاعیه موجود در سایت “منادا“، دانشجویانی که درخواست نقل و انتقال و میهمانی در نیمسال دوم تحصیلی دارند، می توانند در زمان تعیین شده به “سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا)”مراجعه و مراحل مربوطه را تکمیل نمایند.
تا به این لحظه متاسفانه برای نیمسال دوم تحصیلی سال ۱۴۰۲ زمان دقیقی مشخص نشده است، اگرچه طبق روال سال های گذشته یک هفته قبل از شروع ترم تحصیلی این بازه اعلام گردیده است، که به محض انتشار اخبار از سامانه دانشگاه آزاد در ارتباط با انتقالی دانشگاه آزاد بهمن ماه، زمانبندی در این سایت قرار خواهد گرفت.
نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
ابتدا وارد سامانه منادا به آدرس الکترونیکی monada.iau.ir شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی، تعهدات مندرج در سامانه نقل و انتقالات، تیک عبارت “تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم”، فعال کرده و برای ادامه انجام مراحل روی آن کلیک نمایید.
در ادامه کد ملی، شماره دانشجویی و متن مشخص شده در صفحه را در قسمت های مربوطه تکمیل کرده (درصورتی که دانشجوی جدید الورود هستید، الزامی است که شناسه انتخاب رشته مورد نظر را نیز ثبت نمایید) سپس روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد پنل خصوصی خود شوید.
پس از باز شدن صفحه اصلی ثبت نام، اطلاعات کاربری خود که شامل اطلاعات فردی، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تماس می باشد را در بخش های مربوطه وارد نمایید.
در مرحله بعد دانشجو باید ماده انتخابی خود را مشخص نموده و مدارک خواسته شده را بارگذاری کند. (امکان تغییر ماده انتخابی پس از ثبت درخواست وجود نخواهد داشت)
پس از بارگذاری مدارک بایستی دانشگاه مقصد را انتخاب کرده و هزینه مورد نیاز را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایید.
بعد از طی تمامی مراحل فوق، سامانه کدی را به عنوان ” کد پیگیری” صادر می کند. توجه داشته باشید که صدور این کد به منزله تایید ثبت نام شما نمی باشد و لازم است پس از دریافت آن، روی عبارت “ثبت نهایی” کلیک نمایید تا شماره پرونده ۱۳ رقمیدر اختیارتان قرار گیرد.
شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳
شرایط مورد نیاز جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان و در آیین نامه به شرح زیر می باشد:
· دانشجویان ملزم به تحصیل به مدت یک ترم در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند (دانشگاه مبدا) می باشند.
· دانشجویان نباید از نظر آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
· نقل و انتقالات دانشگاه آزاد منحصرا برای دانشجویانی امکان پذیر است که از طریق کنکور و انتخاب رشته وارد دانشگاه شده اند.
· دانشجویانی که در حال تحصیل در واحدهای پردیس خودگردان می باشند، فقط مجاز به انتقالی به واحدهای مذکورهستند.
· دانشجویان متقاضی میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد، ملزم هستند درخواست خود را برای دانشگاه هایی ثبت کنند که رشته و گرایش آن ها را داشته باشند.
· دانشجویان ترم آخر، مجاز به ثبت درخواست انتقالی در سایت نمی باشند.
· علاوه بر اخذ مجوز میهمانی و یا انتقالی دانشجویان، موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد جهت پذیرش دانشجویان الزامی است.
· امکان ثبت درخواست انتقالی برای هر مقطع تحصیلی فقط یک بار امکان پذیر است.
· امکان انتقال دانشجویان واحدهای الکترونیکی به سایر دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.
· انتقال و میهمانی دانشجویان خارج از کشور برای دانشگاه های داخل کشور میسر نمی باشد.
· دانشجویان دوره های پژوهش محور مجاز به نقل و انتقال و میهمانی نمی باشند.
· امکان انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی که در آن عضو کارکنان یا هیئت علمی می باشند، وجود نخواهد داشت.
· درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیرایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.
لازم است بدانید که انتقال و میهمانی در مقطع دکتری به غیر از موارد زیر ممنوع می باشد:
انتقال و میهمانی دانشجویان آزادگان، اسرا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها و دانشجویان شاهد در بدو پذیرش با ارائه مدارک لازم به هریک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است.
· میهمانی وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین رئیس جمهور، استانداران و سفرا و همسر و فرزندان آنان در هر نیمسال تا پایان سال تحصیلی که در حال انجام وظیفه هستند، به محل ماموریت یا نزدیک ترین شهر به محل اشتغال پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی امکان پذیر است.
· انتقال و میهمانی داوطلبان بر اساس جدول همترازی بر اساس شرایط در نظر گرفته شده امکان پذیر می باشد.
مدارک لازم ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و میهمانی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
بر اساس ماده ازدواج یا طلاق
· صفحه اول و دوم شناسنامه خود و همسر(طلاق و ازدواج)
· سند ازدواج (برای ازدواج)
· صفحه دوم تا پنج طلاق نامه (برای طلاق)
· صفحه اول شناسنامه فرزند
بر اساس ماده سهمیه شاهد و ایثار گری
با توجه به مقام والای خانواده های شاهد و ایثارگر، میهمانی و یا نقل و انتقال دانشجویان مذکور، با توجه به قوانین بنیاد شهید و ایثارگران و با ارائه مدارک زیر امکان پذیر است:
· همسر و فرزند شهید: صفحه اول و دوم شناسنامه به علاوه کارت یا معرفی نامه بنیاد شهید و جانبازان
· آزادگان، همسر و فرزندان آن ها: صفحه اول و دوم شناسنامه به علاوه کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی
· جانبازان ۱۰ درصد و بالاتر: کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی
· رزمندگان دارای ۶ ماه سابقه فعالیت در جبهه: کارت و معرفی نامه از ارگان ذیربط
بر اساس ماده دانشجویان باردار، بیمار و معلول
دانشجویانی که دارای معلولیت جسمی و حرکتی هستند و دانشجویانی که کمیسیون پزشکی بیماری آن ها را صعب العلاج تشخیص داده است و همچنین دانشجویان باردار، می توانند در صورت تمایل با توجه به شرایط شخصی و محل زندگی خود فرایند ثبت نام جهت میهمانی و انتقالی در دانشگاه های دیگر را با ارائه مدارک زیر انجام دهند:
· عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو
· مدارک پزشکی مربوط به بیماری
براساس ماده مرحوم شدن پدر، مادر، همسر و فرزند
میهمانی و انتقال دانشجویان مجردی که پس از انتخاب رشته و پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های آزاد، پدر، مادر و یا همسر خود را (در صورت متاهل بودن)از دست داده اند، با ارائه مدارک زیر به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است:
· گواهی فوت صادر شده از ثبت احوال
· عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو و فرد فوت شده
بر اساس ماده چند دانشجویی
در صورتی که بیش از یک نفر از افراد تحت تکفل خانواده (پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند و همسر) بوده و به صورت همزمان در دانشگاه آزاد تحصیل می نمایند، میهمانی یک نفر یا بیشتر به هر یک از این واحدها، با ارائه مدارک مورد نیاز، مشروط به موافقت واحدهای مبدا و مقصد می باشد.
· گواهی اشتغال به تحصیل (ممهور به مهر اصلی واحد دانشگاهی مربوطه) دانشجو یا دانشجویانی که در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد مشغول به تحصیلی می باشند.
· صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجویان، والدین، همسر
بر اساس انتقال یا میهمانی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد
این دسته از دانشجویان در صورت کسب ۹۰ درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده در واحد مقصد می توانند در صورت ارائه رشته، گرایش و مقطع تحصیلیبه شهر محل خدمت کارمند یا عضو هیأت علمی نسبت به ثبت درخواست خود با ارائه مدارک زیر اقدام نمایند:
· آخرین حکم کارگزینی کارمند و یا هیأت علمی
· معرفی نامه از محل خدمت مبنی بر تمام وقت و رسمی بودن کارمند و عضو هیأت علمی و همچنین اعلام رضایت از عملکرد و موافقت واحد با ادامه تحصیل وی
· صفحات عقدنامه در صورت دانشجو بودن همسر
· صفحات اول و دوم شناسنامه (صفحه مربوط به درج مشخصات همسر و فرزندان) دانشجو و والدین وی
بر اساس ضوابط انتقال یـا تغییر رشته اعضای هیات علمی شاغل و بازنشسته و متوفی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
انتقال فرزندان این افراد در صورت اخذ ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه مقصد امکان پذیر بوده و داوطلبان تغییر رشته نیز می توانند مشروط به کسب ۹۲/۵ درصد از نمره آخرین فرد قبول شده در همان مقطع و گروه آزمایشی، درخواست خود را مبنی تغییر رشته و با ارائه مدارک زیر، به ثبت برسانند:
· حکم کارگزینی سال جاری ممهور به مهر هیأت ممیزه دانشگاه یا وزارتخانه مربوطه
· کارنامه قبولی داوطلب در آزمون دانشگاه
· معرفی نامه رسمی عضو هیأت علمی (دارای مهر و امضای معاونت آموزشی) از دانشگاه محل خدمت

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

  

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ ، پیش از ثبت نام برای نیمسال ورودی مهر و بهمن ماه لازم است دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ مربوط به نیمسال ورودی خود را از سایت اصلی سازمان سنجش دریافت نمایند.

هر سال هم زمان با آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری، دفترچه راهنمای مربوطه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان با مطالعه آن می توانند از تمامی شرایط و ضوابط پذیرش مطلع شوند.

در این مطلب برای دسترسی راحت تر شما به دفترچه مربوطه و به دلیل مشکلات پایه ای در سایت سازمان سنجش، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای هر دو نیمسال ۱۴۰۲ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته را قرار داده ایم. در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام و دانلود فایل pdf دفترچه ها می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی مشکل شما بر طرف شود

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور درست مانند دانشگاه سراسری در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون کنکور ) اقدام به پذیرش دانشجوهای جدید می کند. علاقه مندان می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ مربوط به ورودی هر نیمسال را در قالب فایل pdf دانلود نموده و به مطالعه آن بپردازند.

چنانچه در کنکور ثبت نام نکرده و یکی از متقاضیان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور می باشید، باید دفترچه مربوطه را دانلود کنید، زیرا ۲ دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ منتشر می شود که یکی برای افرادی می باشد که در کنکور ثبت نام کرده اند و دیگری مختص افرادی است که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور (مهر ماه)

تاکنون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور مشخص نشده است. اما باتوجه به سال گذشته پیش بینی می شود همزمان با شروع زمان ثبت نام و در مرداد ماه، این دفترچه منتشر شود. به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور (بهمن ماه)

تاکنون زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به سال های گذشته پیش بینی می شود این دفترچه در اواخر آذرماه منتشر شود. به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲، با توجه به نیمسال ورودی خود باید دفترچه را برای انتخاب رشته را دانلود کنید زیرا شرایط و رشته های ورودی هر نیمسال متفاوت است، به همین دلیل سالانه ۲ دفترچه در این خصوص منتشر می شود. البته با تمدید زمان برای ثبت نام اصلاحیه  ای نیز منتشر خواهد شد که ضروری است آن را مطالعه کرده و از تغییرات اساسی با خبر شوید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور (مهرماه)

در صورتی که شما در کنکور سراسری ۱۴۰۲ ثبت نام کرده باشید باید دفترچه زیر را دانلود کنید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور (ورودی مهر ماه ۱۴۰۲)
اصلاحیه دفترچه (ورودی مهر ماه ۱۴۰۲)

دفترچه زیر برای افرادی می باشد که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته برای تجربی
دانلود دفترچه انتخاب رشته برای ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته برای انسانی
دانلود دفترچه انتخاب رشته برای هنر و زبان های خارجی
دانلود دفترچه انتخاب رشته (بخش پیوست)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

با توجه به اینکه برای هر نیمسال یک دفترچه جداگانه منتشر می شود، اما تقریبا عناوین و مندرجات دفترچه ها تقریبا یکسان می باشد، در حالت کلی دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ دارای ۳ فصل مجزا می باشد.

فصل اول :

_ مقدمه و نکات مهم

_ جدول زمان بندی پذیرش

_ شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته

_ سهیمه و تسهیلات

_ مقررات وظیفه عمومی

_ شرایط مخصوص اتباع خارجی

_ مراحل ثبت نام و پذیرش

_ مدارک مورد نیاز

_ آموزش نحوه تکمیل فرم

_ جدول های گروه بندی عناوین دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی

فصل دوم :

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو

_ روش گزینش دانشجو

_ گزینش بومی

_ انتخاب رشته

_ جدول رشته های بدون آزمون برای دانشگاه پیام نور

فصل سوم :

_ فرم مربوط به عنوان رشته تحصیلی ۲ سال آخر دبیرستان، هنرستان و سال گرفتن مدرک پیش دانشگاهی

_ فرم انصراف دانشجویان شاغل به تحصیل

_ فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی

توضیحات، شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو و نحوه انتخاب رشته

شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور به دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم بندی شده اند و در صورتی که فرد داوطلب یک یا چند تا از شرایط را نداشته باشد، امکان ثبت نام و پذیرش نخواهد داشت.

شرایط عمومی :

_ معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از دین های الهی رسمی در قانون اساسی

_ عدم اعتیاد به مواد مخدر و احراز فساد اخلاقی

_ عدم دشنی با نظام جمهوری اسلامی و عدم عضویت در گروه های دشمن

_ توانایی پرداخت شهریه در هر ترم

_ پذیرش تمامی ضوابط و مقررات دانشگاه

شرایط اختصاصی :

_ داشتن مدرک دیپلم نظام جدید + پیش دانشگاهیی نام سالی واحدی ترمی یا دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم فنی و کار و دانش + کاردانی

_ حداکثر تاریخ فارغ التحصیلی برای ورودی مهر : ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

_ حداکثر تاریخ فارغ التحصیلی برای ورودی بهمن : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

_ معدل کتبی برای فارغ التحصیلان دیپلم نظری و معدل کل برای فارغ التحصیلان رشه های فنی و حرفه ای تاثیر گذار است.

_ درصد تاثیر معدل و سوابق تحصیلی وابسته به نوع دیپلم و گروه آزمایشی شما می باشد.

_ هر داوطلب می تواند تا حداثر ۱۰۰ کد رشته را انتخاب کند.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور

متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می توانند با انجام مراحل زیر در دانشگاه ثبت نام کنند.

۱_ با ورود به سایت سنجش به نشانی  sanjesh.org، از قسمت سمت راست و بالای صفحه گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید.

۲_ در ادامه سامانه پذیرش دانشجو صفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر یا بهمن ماه (نیم سال ورودی) را انتخاب کنید.

۳_ برای ثبت نام باید گزینه تایید و ادامه را انتخاب نمایید.

۴_ در این قسمت با توجه به تمامی مشخصات گفته شده باید تصویر خود را بارگزاری کرده و گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب کنید.

۵_ در صفحه ای که باز شده باید تمامی مشخصات خود را وارد نمایید.

۶_ در این صفحه می توانید ۱۰۰ کد رشته انتخابی خودتان را بنویسید.

۷_ در انتها در صورتی که تمامی اطلاعات خود رابه درستی ثبت کرده باشید، فرم ثبت نام شما که شامل شماره پرونده و کد رهگیری می باشد به شما نمایش داده می شود. (بهتر است از فرم پرینت گرفته و یا آن را سیو کنید)

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

فرش علوم قرآن و حدیث اقتصاد
حسابداری مترجمی زبان انگلیسی زمین شناسی
حقوق روابط عمومی شیمی کاربردی
فلسفه و کلام اسلامی علوم ورزشی ارتباط تصویری
مدیریت صعتی علوم سیاسی مشاوره
جامعه شناسی کاردانی حسابداری کاردانی بیمه
مهندسی برق علوم و مهندسی صنایع غذایی مهنندسی مدیریت پروژه
زیاضیات و کاربردها زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی دریا
مهندسی عمران علوم دامی مهندسی نفت
طراحی صنعتی فیزیک شیمی محض
برنامه ریزی اجتماعی و تعاون مهندسی پزشکی مهندسی شهرسازی
مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی اقتصاد کشاورزی مرمت بناهای تاریخی
طراحی پارچه جغرافیا هتلداری
مدیریت امور بانکی اموزش زبان انگلیسی معماری داخلی
صنایع دستی هنرهای صناعی مهندسی معماری
مدیریت بازرگانی هنر اسلامی علوم تربیتی
مدیریت دولتی زبان و ادبیات عربی زبان و ادبیات فارسی
روزنامه نگاری گردشگری روانشناسی
مهندسی کامپیوتر عکاسی فقه و مبانی حقوق اسلامی

مشخصات و شرایط پذیرش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

متقاضیانی که جزو پذیرفته شدگان دانشگاه های سراسری، پیام نور و موسسات عالی هستند تنها می توانند در یکی از کد رشته های محل قبولی ثبت نام کنند. (یعنی اگر در دو محل قبول شده باشند مجاز به ثبت نام در هر ۲ محل قبولی نیستند)

چنانچه که شما هم در انتخاب رشته کنکور سراسری و هم بدون کنکور مجاز به ثبت نام شدید، باید یکی از ۲ رشته که در آن قبول شده اید را انتخاب و ثبت نام کنید. (ثبت نام در یک رشته نشان دهنده انصراف از رشته دیگر می باشد)

سخن نهایی

تمام فرآیند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم درست مانند ورودی مهر ماه می باشد که در این مطلب تمامی مراحل و شرایط آن را به صورت کامل برایتان شرح داده ایم. علاقه مندان به ثبت نام باید دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ را دانلود نمایند.

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه هنوز منتشر نشده و پس از انتشار لینک دانلود آن در این صفحه قرار می گیرد. جهت اطلاع از تاریخ دقیق انتشار این دفترچه می توانید با کارشناسان پشتیبان مشاوره تلنفی تماس حاصل بفرمایید.

منبع

مطالب مرتبط

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲

  

دانش آموزان پایه نهم به دهم که تمایل دارند در مدارس نمونه دولتی ادامه تحصیل دهند، در صورت دارا بودن شرایط، می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان۱۴۰۲ طبق سال های گذشته در فرودین ماه خواهد بود. داوطلبانی که با کسب حد نصاب قبولی موفق به پذیرش در این آزمون می شوند، در مرحله بعد باید در بازه زمانی تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، با مراجعه به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به نشانی  sanjesh.isfedu.ir، اقدامات لازم جهت ثبت نام در این آزمون را انجام دهند.

با توجه به تفاوت نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در شهر های مختلف، قصد داریم در ادامه این مقاله، در رابطه با زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان و نحوه نام نویسی آن، به صورت تخصصی بپردازیم.

همانطور که مطلع هستید، برگزاری آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم حذف شده، و این دانش آموزان بر حسب سوابق تحصیلی، در این مدارس که اکنون با نام مدارس هیات امنایی شناخته می شوند، گزینش می شوند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

هر ساله متقاضیان زیادی به دلیل فراهم بودن زمینه برای رشد بیشتر علمی در مدارس نمونه دولتی، خواهان تحصیل در این مدارس بوده و برای پذیرش در این مدارس با هم به رقابت می پردازند. دانش آموزان پایه نهم که دارای شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند، باید در بازه زمانی تعیین شده، مدارک خود را تکمیل کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳، از ۱۵ الی ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد دارند در آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ شرکت کنند، باید در بازه زمانی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود، در آزمون ثبت نام نمایند. در ادامه این مقاله، نحوه ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را به شما آموزش خواهیم داد.

_ ابتدار وارد سایت sanjesh.isfedu.ir شوید.

اطلاعات خواسته شده در سامانه وارد نمایید.

در صورتی که دارای تمامی شرایط می باشید می توانید با تکمیل فرم در آزمون نمونه دولتی اصفهان شرکت نمایید.

_ در آخرین مرحله ضروری می باشد که هزینه ثبت نام را بپردازید.

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی اصفهان، در شهر های مختلف این استان یکسان می باشد و تمامی این شروط در دفترچه ثبت نام درج شده است. ما در ادامه به برخی از موضوعات مهم اشاره خواهیم کرد.

  •  تمامی دانش آموزانی که در پایه نهم مشغول به تحصیل می باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

(تبصره : شرط معدل حذف شده است البته فراموش نشود که معدل کتبی نوبت دوم ۵۰ درصد تاثیر مستقیم در پذیرش شما دارد.)

  • رقابت علمی در آزمون ورودی در بنیان دانش آموزان همان منطقه برگزار خواهد شد.
  •  هر متقاضی می تواند صرفا یک رشته تحصیلی را از شاخه نظری انتخاب نماید.
  •  هر داوطلب می تواند یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب کند.

شرایط پذیرش دانش آموز در ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲

_ تعداد کلی، ظرفیت پذیرش و عناوین رشته های تحصیلی هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

_ در صورتی که یکی از متقاضیان دارای شرایط ثبت نام در رشته تحصیلی مورد تقاضا نباشد، با توجه به ضوابط تحصیلی، قبولی داوطلب در آزمون لغو و بی اثر می شود.

_ با توجه به دستور العمل اجرایی، پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی با توجه به میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی پایانی نوبت دوم پایه نهم به صورت نسبی خواهد بود.

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان

آزمون نمونه دولتی یکی از پر متقاضی ترین آزمون ها می باشد که علاقه مندان به تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم را داشته باشند. برای این امر ضرروی است که از منابع آزمون اطلاع دقیقی داشته باشید که ما در ادامه برای شما منابع آزمون نمونه دولتی را قرار داده ایم.

درس ضریب تعداد سوالات
ریاضیات ضریب ۳ ۲۵
علوم تجربی ضریب ۲ ۱۵
آموزش قرآن و پیام های آسمانی ضریب ۲ ۱۰
فارسی ضریب ۲ ۱۵
عربی ضریب ۱  ۸
مطالعات اجتماعی شامل تاریخ، جغرافیا و مدنی ضریب ۱ ۱۰
زبان انگلیسی ضریب ۱ ۷

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که در متن فوق اشاره کرده ایم، برای گزینش دانش آموزان پایه ششم به هفتم در مدارس نمونه دولتی، آزمونی برگزار نمی شود و تنها بر اساس سوابق تحصیلی افراد، پذیرش صورت می گیرد. داوطلبان پایه ششم که تمایل دارند در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند، در صورت واجد شرایط بودن، می توانند نسبت به ثبت نام در این مدارس اقدام کنند.

(پیش تر به آن اشاره کردیم که مدارس نمونه دولتی حال به صورت هیات امنایی اداره می شوند و داوطلبان واجد شرایط می توانند بدون آزمون وارد این مدارس شوند)

مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان

  • یک قطعه عکس ۳*۴
  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام آزمون
  • نام و نام خانوادگی دانش آموز
  • شماره شناسنامه و کد ملی
  • اطلاعات شناسنامه ای پدر
  • معدل نهایی پایه هشتم
  • معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم
  • نام و کد محل تحصیل کنونی
  • نام و کد استان تحصیل کنونی

کلام آخر

در مقاله فوق زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را به اطلاع شما رسانده ایم. برای ثبت نام در آزمون باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه کرده و اطلاعات خواسته شده را با دقت کافی در فیلد های مربوطه ذکر کنید. همچنین ما در مقاله فوق، نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را به صورت کامل برای شما ذکر کرده ایم. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دارید، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.

منبع

مطالب مرتبط

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1402

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402 - 1403

 
 
 
 
 
 
 
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد